Hallo dames, Morgen wil ik de verloskundige bellen of het verstandig is maar ik dacht vraag het ook aan jullie hoe jullie er zelf over denken. Ik ben 28 weken zwanger en ga donderdag ochtend naar Griekenland. Mijn vriend lijkt het heel erg leuk om een jeepsafari te doen. Ik heb opgezocht en er is er eentje waarbij je rond 10 uur allemaal ben opgehaald en elk uur een pauze hou. Je rijdt wel door stukken bos en stijle hellingen. Als je gevaarlijk rijdt wordt je achter het stuur weggehaald. Je bent rond 5 uur weer terug. Wat vinden jullie er zelf van. Zullen jullie dit doen?
Het ligt er helemaal aan hoe je jezelf voelt, mij lijkt het niet echt comfortabel eigenlijk... De veiligheid maak ik me niet zo'n zorgen over, die jeepsafaris doen ze echt overal.
Ja dat klopt Pietje. De veiligheid zal wel goed zijn. Ik ben wel een beetje bang voor dat hobbelige haha maarja aan de andere kant is elke keer maar een uurtje en dan er weer uit.
Wij hebben op onze huwelijksreis op Cyprus een jeepsafari gedaan en vond het onwijs gaaf!! Maar om heel eerlijk te zijn moet ik er niet aan denken om dat te doen nu ik zwanger ben hoor. Je wordt soms (lees vaak) behoorlijk heen en weer gezwiept en dat is niet prettig met een uk die toch al op je blaas drukt en je banden die toch al wat opgerekt worden. Qua veiligheid valt het denk ik wel mee, maar het is meer het ongemak wat je er dan extra van hebt
Hey! Ik heb inmiddels aardig wat jeepsafari's gedaan en het is altijd wel asvalt afgewisseld met off road en dat is wel een hoop hobbel de bobbel. Ikzelf zou het niet doen lijkt me niet comfortabel. Genoeg te doen wat rustiger is. Leuk boottochtje ofzo! Fijne vakantie! Liefs
Dank jullie wel engeltje en lala. We gaan sowieso ook de boottocht bij lindos doen, en steden bezoeken dus de rustigere dingen. De druk op me blaas is al aardig aanwezig ja dus kijk nog wel even. Haha
Nee ik zou het ook niet doen. Lijkt me niet prettig als je zwanger bent. Ik vond het niet zwanger al best heftig met vlagen haha!
Ik heb het ook gedaan in Griekenland. Erg gaaf idd! Maar jeetje wat een hobbelige stukken. Soms werd je helemaal heen en weer geschud. Idd heel veel offroad met kuilen en hobbels. Ik zou daar niet in willen zitten terwijl k zwanger ben... Misschien dat je beter een rustige landschapstour kan doen op de weg?
Oh, ik heb met 28 weken zelf nog op een quad gereden en ging prima! Als je man zelf mag rijden, dan kan hij iig al een stukje rustiger aan doen dan de rest toch?
Edith je wisselt afdus ja me vriend rijd inderdaad wel maar de andere ook. En vind best lullig dat ze erdan rekening mee moeten houden Me vriend zei zelf al dat we her wel niet gaan doen. Hij wou her wel echt graag maar wel samen en dat gaat dus niet.
Meid als het straks niet fijn is dan verpest dat misschien je hele uitje of misschien wel je vakantie. Hou het lekker tegoed voor na de zwangerschap. Volgens mij ga je naar Rhodos als ik het goed begrijp. Daar ben ik ook geweest en je kan er zoveel leuke dingen doen naast de jeep ritjes. Heel veel plezier daar en als jullie kleine er is kunnen jullie weer lekker gek en wild doen Liefs
Je hebt helemaal gelijk lala. Het is inderdaad een hele dag dis als niks is zit je er toch aan vast. Ja rhodos stad zelf inderdaad. Heb inderdaad veel gelezen over steden die we willen zien en de boot toch bij lindos. Dankje
Ik heb het eens gedaan met n blaasontsteking. .wat n hel..moet et zwanger ook niet aandenken! Er zijn vast zat andere leuke dingen te doen!
Je word met best veel mensen in een jeep gestopt en er zijn veel hobbels en veel stof en niet veel plekken voor plaspauze , ik vind jeep safari heel leuk maar niet als ik zwanger ben
Ik heb vaker in Griekenland (Kreta) jeepsafari gedaan. Was echt de mooiste excursie. Nu ik zwanger ben moet ik er niet aan denken. Als we nu al door eenxbospad rijden met kuilen voel ik dat in mijn hele buik. En om dat dan een hele dag te hebben...... Zaten veel erg ruwe stukken bij onderweg dus ik zou het niet doen.
gewoon lekker een auto huren en een tour over het eiland maken...zie je ook veel moois en kan je je eigen dag indelen!
Ik zou t niet doen, heb met 25 weken zwangerschap ook in een jeep mee gereden En ik moest letterlijk iedere 10 minuten plassen door het heen en weer gehobbel. Ik vond het verschrikkelijk.
denk ook dat dit voor jou beter is. moet er zelf iig niet aan denken al dat gehobbel en bobbel.. vind fietsen nu al niet leuk meer omdat je elk hobbeltje en bobbeltje voelt..