Gefeliciteerd!!!! Snel, maar wel leuk! Hopelijk heeft het geen nadelige gevolgen voor de kleine of voor jouw lichaam! Geniet van je zwangerschap!
Volgens de verloskundige bracht het geen extra risico's mee, daar gaan we dus ook maar van uit! Geniet er nu al helemaal van! Vind het ook erg leuk dat de twee kleintjes dan bijna even oud zijn, al zal dat wel zwaar worden straks, als m'n mannetje nog niet kan lopen, en de kleine ukkepuk ook gedragen moet worden!! Naja, ook dat komt allemaal goed!! Hihi, wel opnieuw weer helemaal spannend!
Gefeliciteerd. zou wel even je gyn bellen! Na mijn keizersnede verbood de gyn een zwangerschap binnen een jaar, en zei zelfs dat het een reden was tot curretage (waar ik absoluut geen voorstander van ben, dus vandaar dat wij heeeeeeel voorzichtig zijn geweest). Misschien dat het per keizersnede verschild hoor. Ik wil je verder geen horor verhalen opzadelen, maar de scenario's die hij mij schetste waren best heftig...
Oei, dat klinkt wel erg heftig inderdaad... Echter heeft de verloskundige iedere week overleg met de gyneacoloog en "mijn geval" voorgelegd, als er extra risico's zouden zijn, zou ze me dat laten weten... Ze vertelde wel dat het afgeraden wordt, om de wond te laten genezen. Maar omdat m'n baarmoeder 2 maanden zonder vruchtje en nu nog met een klein minimensje niet zo hard groeit, heeft hij genoeg tijd om te herstellen. Gek eigenlijk, dat de meningen van gyneacologen daar dus zoveel over verschillen! Nou, ben blij dat ze niet gaan curreteren, daar zou ik helemaal niet blij mee zijn, het moet nu gewoon zo zijn! En alle andere zwangere dames: ook gefeliciteerd!!!!
Heftig voor je lichaam lijkt me. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap meid, toch wel erg bijzonder!
Oef liever jij dan ik, maar fijn dat je er zo blij mee bent! Wel leuk voor de kindjes straks dat ze bijna even oud zijn en ongeveer door dezelfde fasen gaan. Geniet ervan!
Tjee das snel!! toen mocht mijn vriend er alleen nog maar naar kijken hahahahahhhahahhhahaha maar ja mijn bevalling was daar ook na geweest en heb toen wij het eenmaal weer deden echt dikke dubbele bescherming gebruikt hahaha. Maar Gefeliciteerd hoor! hopelijk gaat alles goed!
mijn zus had 3 jaar geleden precies hetzelfde verhaal pittig maar ook erg leuk zo kort op elkaar Gefeliciteerd!
gefeliciteerd! zou er ook wel ff over hebben hoor , ivm ks ik mag namelijk een jaar niet zwanger worden? ivm de ks? haha kan me voorstellen dat je compleet overrompeld bent!!! maar wel ontzettend leuk hoor , straks dat weinige leeftijdsverschil!
Van harte! Ik dacht dat ik snel was haha, na 9 maanden, maar jij overtreft! en het zal druk zijn in het begin, maar een 2ling is drukker lijkt mij, en straks zijn ze wel bijna tegelijk op school en heb jij rust Hopelijk geen complicaties voor je. Geniet ervan! Liefs