Zo dat is echt niet leuk voor haar en jou! Goed dat je gelijk actie onderneemt. En wat fijn dat ze het je gewoon durft te vertellen!!
Wat ontzettend erg voor je dochter.. Hoop dat het haar geholpen heeft om het je te vertellen. Dit is een veel te grote last voor zo'n jong meisje om mee te dragen. Hopelijk is je ex een beetje gewillig om mee te werken en heeft hij de vader/dochter relatie niet voorgoed verpest..
Hebben gister na school dus het gesprek gehad. Leraar had de interne begeleider er ook bijgehaald. Dochter vroeg of ik wilde beginnen maar ik zei gelijk als iets verkeerd hahaha dus nam zij het verhaal over (heel goed van dr). Ze heeft zelf haar verhaal kunnen vertellen en hun vragen kunnen beantwoorden. De ib-er neemt vandaag contact op met school maatschappelijk werk en mijn dochter kreeg de keuze of ze wel of niet met die "kletsmevrouw" (maatschappelijk werkster) wil kletsen. Dat wilde ze wel. Dus vandaag word overlegd wanneer ze tijd voor haar heeft. Ook gaat school het AMK belln over dat hun vinden dat de klacht gegrond is en het dus niet een geval van wraakzuchtige ex is. Verder is het afwachten, wat maatschappelijk werk vind en wil en wat het amk nu verder gaat doen. We hebben beloofd en afgesproken met dochter dat het voorlopig tussen ons blijft en niet zomaar bij dr vader terecht komt. Ze is als de dood dat haar vader erachter komt en zij in de problemen komt. Het is echt moeilijk want ik ben door de jaren heen al mijn vertrouwen in de raad van de kinderbescherming en jeugdzorg verloren. En geloof ook niet dat zij zo 1,2,3 iets doen. Gelukkig bouwen we nu documentatie op zodat ik naar een rechter kan. Dan kan die haar horen en er wat aan doen. Ze voelde zich na het gesprek heeeeeel erg opgelucht! Dat zei ze en het is ook echt heel erg goed te merken aan haar gedrag.
Jeetje,dat is schrikken zeg! Wat goed dat je haar meteen serieus neemt en hulp hebt gezocht. Dat school ervanaf weet en hulp aanbied zal je toch iets sterker laten voelen. Hopelijk ziet je dochter in dat dit haar gaat helpen,en ik hoop echt dat de vader in gaat zien dat hij verkeerd bezig is,maar dat dochter en vader op een of andere manier nog wel goed contact kunnen blijven hebben.
Klinkt als een goed gesprek, fijn! Goed dat jullie hebben afgesproken dat er voorlopig niks bij vader terecht komt, dan heeft je dochter wat meer rust en kan ze haar eerlijke verhaal kwijt bij de schoolmaatschappelijk werkster. Goed dat je meteen in actie bent gekomen, het lijkt mij moeilijk om je eigen emoties zoveel mogelijk buiten de gesprekken te houden maar zo te lezen doe jij dat prima! Ik hoop dat er een oplossing wordt gevonden!
Neem contact op met je advocaat. Als je nog geen advocaat hebt zoek er dan zsm één. Als je dan op het punt bent dat je een verzoekschrift tot wijziging van de omgangsregeling wilt indienen bij de rechtbank kan alles gelijk in gang worden gezet.
Ik heb niks toe te voegen, wilde alleen even zeggen dat ik het heel knap van je vind om hoe je ermee omgaat. Dappere dochter heb je!
Wat ontzettend schrikken zeg wel heel goed dat je haar zo serieus genomen heb. En wat ontzettend goed van je dochter dat ze het uiteindelijk heeft verteld dat zal niet makkelijk zijn geweest. Heel veel sterkte ermee.
Wat dapper van je dochter om t aan jou en de hulpverleners te vertellen. Ook super dat je haar zo serieus neemt, mede ook door je eigen ervaring met je ex. Hoop dat jullie samen nog sterker uit de strijd.komen en dat jeugdzorg/de raad jullie gunstig gestemd zal zijn.
Jeetje wat erg... Ik zou haar even niet meer laten gaan tot je precies weet hoe de vork in de steel zit. Dalijk wordt hij zo boos dat ze uit angst gaat zeggen dat het niet zo was oid. Sterkte ermee!
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wat een moeilijke situatie zeg, ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat dit snel een goede afloop heeft voor je dochter en voor jou.
Goed gedaan! En wat fijn dat ze zelf het verhaal ging vertellen, en ook wil 'kletsen' met de maatschappelijk werkster! Vind het zo sneu dat ze zo bang is dat der vader erachter komt, kan ze niet nog even bij jou blijven totdat het een en ander is geregeld?
Ik moet nog eens even rond gaan bellen hoe of wat...morgen iig ff school bellen aangezien ik niets gehoord heb. Vanuit daar ff verder.