Jeetje... flink geschrokken

Discussion in 'De lounge' started by Momof3, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. River Song

River Song Actief lid

Jan 23, 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat heftig allemaal!

2. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Jeetje wat heftig allemaal zeg!

3. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik heb een beetje een ander verhaal toen ik 1 was ben ik uit huis geplaatst toen ik 6 was hebben zen mijn zonder pardon of opbouw terug thuis geplaatst weg uit mijn vertrouwde omgeving en in een keer een nieuwe papa en broer.
    ik heb heel kort video home traning gehad dat is na een half jaar gestopt en ben over gelaten aan mijn lot.
    mijn moeder mishandelde mij dagelijk (geestelijk en lichamelijk).
    in groep 6 heeft er eindelijk een lerares in gegrepen (mijn moeder lette niet op waar ze sloeg dus ik kwam regelmatig met zichtbare plekken op school).
    nou is dit wel al een aantal jaren geleden ben er nou 21 en dat idee die stempel door jeugdzorg ken ik ik word niet sirieus genomen.

ik wil je een tip geven vraag of je de gesprekken met je dochter mag opnemen (vragen aan je dochter).
    dit omdat ze mischien wel dichtklapt op het moment dat er hoge pieten bij komen.
    ik zou zeker wel voordat ze psygisch er op latere leeftijd er ook last van kan krijgen zou ik wel blijven aandringen bij die instanties (jammer genoeg zijn er geen andere instaties waar je kan aankloppen).
    ook zou ik vragen als hun alles zo goed vinden enzo wat vader doet om een keer een onverwachts bezoekje te laten maken en alle gesprekken met je dochter mits ze het goed vind laten horen dat ze ook zeker kunnen horen dat het niet vanuit jou komt maar vanuit haar.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ze word gelukkig heel serieus genomen door de leraren, interne begeleider en school maatschappelijk werk. School maatschappelijk werk heeft de klacht bij AMK neergelegd en nemen ze het nu serieus.
    Dat is wel fijn in ieder geval

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Momof wel vaag idd dat ze ineens weer naar vader wil nadat ze bij tante geweest is. Het kan idd zijn dat zij er oo aangedrongen hebben. Wel super fijn dat ze het nu allemaal serieus nemen. Hoop dat er snel de juiste hulp is ook zodat ze veilig bij haar vader kan zijn en jij je geen zorgen maakt als ze wel een weekend daar is.

6. pipootje

pipootje Niet meer actief

wij willen jullie sterkte wensen!
    en probeer ook 'bewijs' te verzamelen
    heeft ze blauwe plekken maak dr fotos van

en blijf haar aansporen om te praten, want praten lucht op!

hoop voor jullie dat het snel achter de rug is allemaal

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ze is inmiddels naar haar vader (na lang spreken zei ze dat ze toch wel wilde gaan, ondanks dat ze niet veel zin had).
    Heb gezegd dat als hij haar weer slaat, zij meteen moet aangeven dat ze naar huis wil en anders mij ff met een smoesje moet bellen. Dat ik haar dan gewoon op haal.

smw gaat vader dinsdag uitnodigen op kantoor om opvoedingsondersteuning te bieden. Weigert hij dit dan gaan we weer terug naar AMK voor advies.
    Als hij dr nog een keer slaat komt er een zorgmelding te liggen bij jeugdzorg.

Ik ben meerdere malen voor de gek gehouden door instanties dus ik heb dr nog niet veel vertrouwen in dat jeugdzorg dan veel gaat doen maar ik heb wel voorgenomen om net zo lang te blijven vechten tot ze zien dat vader een @#!$%& is en dochter niet veilig is bij hem!
    Morgen komt ze terug!
    Hopelijk is er niets gebeurt!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Pffff... spannend. Wel goed dat je je dochter laat gaan, dan ben jij in elk geval niet de moeder die haar dochter weghoudt bij haar vader. Ik snap de gemengde gevoelens van je dochter ook wel.
    Kijk goed naar haar als ze thuis komt. Misschien zegt ze niks (om welke reden dan ook), maar kun je aan haar lichaamshouding zien dat er toch iets is gebeurd.
    Sterkte!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou!
    Zucht..
    Ik blijft posten hier!

Ik kreeg whatsappjes van hem...(ik ga het niet letterlijk overtypen maar wel in een notendop anders typ ik me suf)
    Hij:Ik neem haar tot maandag want ze is maandag vrij. Je hebt me niet gezegd dat ze dan vrij is.
    Ik: Iedereen is vrij met pinksteren en je kunt de kalender van de schoolsite downloaden waar al haar vrije dagen op staan.
    Hij: Dus blijft ze maandag hier.
    Ik: Wil zij dat ook?
    Hij:Ik heb haar gezegd dat als ze voortaan niet meer wil komen, kom ik haar niet meer ophalen.Ik heb jou wel door met je schoolmaatschappelijk werk, dat ze niet wilde is jouw schuld. Als ik dat hard kan maken ga ik je juridisch inmaken
    Ik:Ze wilde niet omdat jij haar sloeg, ik hoop dat dat niet meer gebeurt.
    Hij: Terug sloeg ja!
    Ik: Als zij wil blijven mag dat
    Hij: Dat jij toestemming vroeg voor die vrouw, zat iets achter maar daar kom ik nog wel achter. Ze heeft de vriend van haar tante ook 2x hard geslagen omdat ze niet naar mij wilde dus dat heeft niets met mij te maken maar als je het voor wil laten komen...best!

Ik heb heel bewust niets meer terug gestuurd omdat ik zat te trillen van verdriet en boosheid aan de telefoon.Ook wil ik niets zeggen dat als uitlokking kan voorkomen.

Heb beeldschermafdrukken gemaakt en naar smw gestuurd. Met daarbij de melding dat ik me erge zorgen maak omdat hij haar gewoon loopt te chanteren.
    Ik heb echt down rondgelopen hier en voel me nu nog steeds wat verdoofd. Ik ga zo even opruimen en een taart bakken om mijn gedachte te verzetten. Mijn man kookt vandaag gelukkig dat scheelt wel iets.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wauw vreselijk zeg... wat een vreselijk arrogante, egoistische vent is dat!

Ik hoop echt dat je gauw verder komt met de smw...

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Jakkes! Kun jij contact met je dochter krijgen, om te vragen hoe het gaat en hoe lang ze wil blijven? Als ze aangeeft NU naar huis te willen, of gewoon zondag, of wat dan ook, even advies vragen bij SMW.

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Jeniyah
    Nou idd!
    Ik hoop het ook.. gaat allemaal in babystapjes.

@LadyXochi
    Nee dat kan alleen via zijn telefoon en als ik bel blijft hij er naar alle waarschijnlijkheid bij zitten. Dus ik gok dat ze niet vrij uit zal praten.

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een heftig verhaal. Veel sterkte gewenst!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm buiten dat ik niet snap hoe je je kind zo kunt behandelen... Sap ik nog iets niet...

Als SMW al niet durft langs te gaan... Hoe kunnen ze dan verwachten dat een 9-jarige wel gaat :(

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Vroeg ik me ook af idd..

Jeetje meis.. Moet verschrikkelijk zijn dit :(

Duim zooo hard dat er niks gebeurd is! Ik blijf je volgen

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik zal je zeggen.. dat was niet eens in me opgekomen, zo vol zit mijn hoofd nu!!
    Nee inderdaad... Maar ja smw volgt nu vooral op wat AMK tegen dr zegt. En AMK is en blijft een tak van de kinderbescherming ( die mij afgewimpeld hebben en vader lekker zijn zin gegeven hebben).
    Dus ik weet het niet,
    Maar goed punt!! Ga ik zeer zeker aankaarten!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Is het ook. Ik denk dat hij haar de komende weekenden niets doet want hij heeft in de gaten dat er iets gaande is. Wanneer smw contact opneemt zal hij zich helemaal betrapt voelen

18. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Wat vreselijk naar deze situatie....

Kijk je wel uit wat je hier schrijft? Misschien dat een slimme tante dit ook leest?

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Verwacht niet dat ze het leest hoor.
    Maar ze mag het van me best lezen.. Misschien snapt ze dan ook echt dat het niet normaal is ipv haar broer indekken en recht in mijn gezicht liegen

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ze hoeft alleen maar ja of nee te zeggen op jouw vragen.

Share This Page