Zwanger na IUI/IVF/ICSI!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sjak, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Wij zijn zwanger na de vierde ICSI behandeling en uberblij:D!

Hoe gaan jullie hiermee om? Blijven jullie onzeker? (dat heb ik helemaal niet!) Hoe gaan jullie om met seks? (wij durven niet...:()

Wat doen jullie wel en niet eigenlijk??

Liefs Sjak

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

gefeliciteerd meid ga er lekker van genieten!!

3. sampy2009

sampy2009 Actief lid

24 aug 2011
    170
    0
    0
    groningen
    gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan:D

4. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Gefeliciteerd! Lekker van genieten!!!!!! :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!!!

Ik was op zich niet zo onzeker, maar wij durfden de eerste 3 maanden niet te sexen en daarna had ik er door de zwangerschap even geen zin in....:)

Verder heb ik niet zoveel anders gedaan dan voor de zwangerschap. Uiteraard geen brie au lait cru gegeten (die uit de supermarkt mag wel en heb ik ook gegeten) en geen rauwe zalm en dat soort dingen. Ook de kattenbak niet schoongemaakt.
    En toch wel een beetje rustig aan gedaan. Mijn rust genomen zeg maar. Mijn vriend wilde zelfs niet dat ik ging stofzuigen, maar dat ging me een beetje te ver. Ik was zwanger, niet ziek.
    Gewoon goed naar je lichaam luisteren!

6. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met jullie wondertje!

Wij waren wel erg onzeker in het begin,maar zodra we de eerste echo te zien kregen was dat over...En kon het genieten beginnen!
    Het was wel zo dat het soms zo onwerkelijk gevoel gaf,vooral van "ben ik echt echt zwanger?" Daarna weer een gevoel van Jaaaaaa ben echt echt zwanger!!!! en konden we wel een gat in de lucht springen.
    Sex in het begin vonden we ook wel eng,hoeft natuurlijk helemaal niet maar dat gevoel is er dan gewoon.
    Daarna wel alleen dat was van korte duur vooral omdat ik bij de 18 weken veel klachten kreeg en uiteindelijk te horen heb gekregen dat ik bekkeninstabiliteit heb en veel rugklachten en ben daardoor ook heel erg moe...Dus nu ook geen sex te moe en te veel pijn....Maar we knuffelen wat af!

Geniet van je zwangerschap!

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Onwijs gefeliciteerd :D

8. karin1981

karin1981 Fanatiek lid

11 mei 2011
    1.482
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Sjak,
    Volgens mij zag ik jouw laatst in een ander topic na je Pregnyll 1500spuit toch?
    Wat een fantastisch nieuws zeg !!!!!!!!!!! Blij dat je 2de streepje toch een beebje is!!! :D
    GEFELICITEERD!!!!!! en ENJOY!!! :D :D

9. sjak

sjak Niet meer actief

Dank jullie voor de felicitaties!!

Van onwerlkelijk wordt het steeds werkelijker... En heb vandaag voor verkering boek gekocht over vaderschap en zwangerschap (erg grappig)
    Misschien dat ik vanavond maar een heel verleidelijk naar hem ga kijken (als ik durf en dan hij nog.... ha ha ha)

Char, wat vervelend die bekkeninstabiliteit, veel succes en beterschap!

Liefs Sjak

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

11. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    gisteren een positieve test na onze 6e IUI behandeling
    durf t nog niet te geloven.. 1 nov eerste echo misschien dat ik er dan van durf te gaan genieten

12. sjak

sjak Niet meer actief

Gefeliciteerd Ongeduldje!

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    GEFELICITEERD, wat geweldig!!!!

Ik weet net dat ik zwanger ben, maar t lijkt wel dat ik zware griep te pakken heb, dusseuh.... ff niet zo veel zin in sex, haha! :)

14. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Gefeliciteerd!!Over de seks...ik had niet zo'n zin in seks de eerste 3 á 4 maanden..het hele IVF gebeuren moest ik toch ook een plekje geven,maar na de 16 weken voelde het weer helemaal goed...

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als eerste GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!!

Ik werd of zwanger van een ICSI of van een KID...ik was in mijn vorige relatie 2 keer zwanger geweest en dat was misgegaan,ik was dus al op mijn hoede..Ik bleef stikonzeker.

En seks....no way...wij durfden ook niet hoor, zeker niet bij de ICSI. Daarbij ik had nogal pijnlijke puncties (eierstok om zijn as, niet meer kunnen plassen en an de catheter, en overstimulaties) dus mijn hoofd stond daar echt NIET naar hahahaha..

Lekker gaan genieten hoor!!! Je bent zwanger!! WAUW!!! Fantastisch toch!!

17. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Gefeliciteerd!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Gefeliciteerd!

Hier durfde ik echt niet! Was veel te bang dat het mis zou gaan. Pas na de 12 weken durfde ik weer.
    Bovendien die smurrie van de utrobollen werkte niet bepaald lustopwekkend.

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; Ook hier gefeliciteerd! Het wordt steeds echt hoor meid, zeker na de eerste echo en je zult dan ook steeds zekerder worden. Geniet ervan!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd Sjak!!!! Was het toch niet meer van de Pregnyl he! Ben zo blij voor jullie :D

En wat de sex betreft... hier ook haast geen sex de laatste 2 maanden. Heb met overstimulatie in het ziekenhuis gelegen en het gaat nu sinds een week of 3 pas beter. Nu zo onwijs moe dat ik er ook niet veel puf in heb. Komt wel weer goed!

En hier wel onwijs onzeker, komt vast door mijn eerdere miskramen. Verder doe ik rustig aan, probeer goed naar mijn lichaam te luisteren en eet ik de gebruikelijke dingen niet (filet american, voorverpakte vis, rauw melkse kaasjes etc).

Deel Deze Pagina