Hoi allemaal, ik kan het nog nauwelijks bevatten... Afgelopen week dacht ik nog "op naar ronde 2", want ik heb twee dagen gebloed. Dat was alleen heel weinig, ik kon het eigenlijk met inlegkruisjes af. Ik bleef daarover nadenken ("zou dit nu normaal zijn na de pil?") en in de tussentijd kreeg ik allerlei symptomen: borsten werden van heel hard ineens heel zacht, meer bubbeltjes op mijn tepels, steeds maar weer lichte ongi-krampen in mijn buik en onderrug... Dus vanmorgen, eigenlijk tegen beter weten in, toch maar getest (ik vond mezelf een enorme muts om te gaan testen terwijl ik "ongesteld" geweest was, en het was dus positief! Boy o boy o boy! Mijn man kan het nog niet geloven en ikzelf eigenlijk ook nauwelijks, dus ik denk dat de rest van de testen er later deze week ook nog wel doorheen gaat! Groetjes Maris
dikke proficiat hoor meid! van mij is het op naar de tweede ronde weet jij of je de innesteling eigenlijk kunt voelen ofzo?
Wow maris GEFELICITEERD Ik dacht toen al bij het NOD forum, huh ongie? Nee hoor je bent gewoon zwanger! Ik heb nu ook al 4 testen gedaan, maar allemaal vet positief, haha. X Neia