Yeeeeaaaaahhhhhhh, vandaag getest, durfde niet te kijken, vriend gekeken en twee vette strepen Het is zo onwerkelijk! Ik geloofde er al bijna niet meer in! Ronde 14 ook mijn geluksronde In de mmm beland afgelopen april omdat zaadkwaliteit verminderd was van mijn vriend. Een samenlevingstest gehad en afgelopen maand een HSG onderzoek. De uitslagen waren positief! Hierna kregen wij advies om een half jaar te proberen met een kans van 50% en daarna zouden we een IUI behandeling met hormonen krijgen! Meteen na HSG onderzoek zwanger (zou je dan toch vruchtbaarder worden van dit onderzoek ). Heb wel medicijnen gebruikt voor HSG onderzoek, twee wijntjes gedronken en een paar keer in een warm bad gezeten Wij kunnen zwanger worden ! YES YES Ben zo gelukkig!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Dit geeft mij ook weer hoop. Veel succes met de zwangerschap. Die glimlach gaat de komende maanden vast niet meer van je gezicht af.
zie je wel wonderen bestaan echt! geweldig om te lezen! gefeliciteerd nu genieten met volle teugen! liefs patricia
oooohhhh ster! wat een fijn nieuws! ontzettend gefeliciteerd meis! gezellig dat je mee komt kletsen bij de juni-mama's! liefs elfje
Gefeliciteerd! Wat fijn zeg op eigen kracht is het toch gelukt. Je hoort idd vaak dat het na een HSG onderzoek snel(ler) lukt. Geniet er van! Pim
Wat fijn zeg, dat het toch op eigen kracht gelukt is! Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat goed zeg! Gefeliciteerd! dat hsg geeft me toch wat hoop dan! whaaaaaaaaaaaaa doet een dansje voor ster! groetjes
Meiden alvast heel erg bedankt voor de lieve reacties! Ben nog helemaal van slag en moet de hele tijd huilen! (van geluk he ). Verder is het echt toch een wonder! Mijn vriend gaat nu lekker aan de alcohol (dit deed hij tot nu toe met mate ivm verminderde zaadkwaliteit) en ik ga ........slapen! Ben bekaf
Gefeliciteeerd Ster Ronde 14 is een geluksronde Fijn dat jij ook lekker op eigen kracht zwanger bent geworden! Geniet ervan
Gefeliciteerd Ster, echt super dat het gelukt is! Geniet er maar lekker van meid en kom gezellig bij de juni mama's. Liefs Demi.
Fantastisch!! Jeetje wat ben ik blij voor je. Keek net ff bij de temp kaartjes en was helemaal toen ik de jouwe tegenkwam. Van harte gefeliciteerd raak in ronde 14! Mirre toch maar heel hard nadenken over toch die HSG Mirre