Etos zwanger worden nemen of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annie22, Dec 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,355
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraag en hoop dat iemand er ervaring mee heeft.
    Ik slik nu 4 maanden foliumzuur maar dat is bijna op. Dus nu wil ik de Etos zwanger worden capsules gaan halen, maar lees dat je cyclus daarvan in de war kan gaan?
    Mijn cyclus is elke keer precies 28 dagen dus vraag me nu af of het verstandig is om ze te gaan slikken?
    Lees ook dat het bij meiden echt geholpen heeft!

xxxx

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    hoi,

ik heb de etos zwanger worden pillen 2 maanden geslikt maar achteraf heb ik daar zo'n spijt van. ik had ook precies een cyclus van 28 dagen maar daarna werden ze steeds langer! openduur al over de 32 dagen. ik zou zeggen iemand die een regelmatige cyclus heeft lekker aan de foliumzuur blijven en geen etos zwanger worden pillen nemen!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij was mijn eerste cyclus met etos zwanger worden 9 dagen langer, daarna weer normaal.

4. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Ik kan er nog niet echt veel over zeggen.
    Mijn pms klachten zijn wel veeeel minder... heb geen buikpijn en het bloedverlies is ook minimaal.
    Mijn cyclus voor de pil en mijn laatste cyclus waren 35 dagen, maar nu heb ik wat ovulatieklachten, wat dus zou betekenen dat mijn cyclus deze maand 27/28 is.
    Ik weet het nog niet heel zeker, omdat ik sinds dat ik die pillen slik ook tijdens mijn eisprong minder klachten heb, dus hetblijft een beetje gissen :D

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    Ik heb ze wel genomen (meteen gestart na het stoppen met de pil) en ben de eerste ronde zwanger geraakt.
    Tsja het zegt natuurlijk niets, het is en blijft een wonder....

6. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,818
    113
    Ik zou het niet doen bij een regelmatige cyclus. Heb het zelf wel gedaan en mijn cyclus was ineens 9 dagen langer. Niet handig dus.

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik heb dr nog geen idee van ben net begonnen ermee, en ik slik ze vooral om cyclus beetje op regel te krijgen dit omdat ie de laatste tijd steeds alnger werd en ik nu op 37 dagen zat dit is mij te alng aangezien ik normaal altijd ong 28 heb. denk dat als je een normale cyclus hebt het niet veel meerwaarde geeft om het te slikken. je kunt idd minder klachten hebben dan bij ongi, en het bevorder de vruchtbaarheid beetje staat erop. en zorgt dus voor goed cyclus verloop maar als je die al hebt!

is volgesdn mij alleen foliumzuur ook voldoende.

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Ik heb ze ook gebruikt, en zie cyclus. Was dus helemaal in de war. Maar dat zegt niks, het kan bij iedereen anders reageren. Succes ermee!

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Oww jee ik ben net begonnen... Wat een verschillende verhalen zeg! Ben benieuwd wat het bij mij gaat doen..

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

Nov 11, 2008
    1,355
    0
    0
    Ik ben nog nooit onregelmatig geweest dus ben benieuwd hoe het met de pillen gaat...
    Maar wat een verschillende verhalen idd...
    We wachten het af..
    Bedankt voor de reacties!

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik wilde ze nemen maar de verkoopster adviseerde mij om gewoon foliumzuur te gebruiken om dat dat al voldoende is...
    dus ik ben maar aan folium zuur begonnen...

12. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik heb ook 3 ronden deze pillen geslikt. Gevolg: met tempen geen eisprong te meten en een lange cyclus. Ik slik nu al maanden gewoon foliumzuur. Bevalt me prima.

Dus mijn tip: als je een mooie cyclus hebt niet mee gaan spelen. Gewoon de goedkope foliumzuurtabletjes slikken.

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ik heb gravitamon..
    gebruik ze pas enkele weken dus weet 't nog niet hoe het bevalt, maar in ieder geval zit daar ook foliumzuur en wat andere vitamines in.

14. Loe

Loe Niet meer actief

ik gebruik kruidvat zwanger oid. ik had vroeger een cyclus van 28 dagen (lang geleden hoor, voor de pil haha) en heb nu twee keer een cyclus van 31 dagen gehad. ik heb geen idee..........
    de b vitamines leken me juist een goed plan, maar ja misschien is het dat niet?

15. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ben net deze ronde begonnen met Etos zwanger worden en heb wel netjes mijn ei gevonden met tempen.
    Maar ik heb wel even een vraagje voor de dames die de pillen wat langer gebruikt hebben: hebben jullie tijdens het gebruik van de pillen ook andere klachten gehad dan normaal tijdens je cyclus?

16. Dior

Dior Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    1,605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ik heb de pillen van de etos ook gehad, maar omdat je er 2 per dag moet nemen en ik de laatste steeds weer vergat. Heb ik nu van Davitamon mamma en baby deze zijn iets duurder maar je hoeft er maar 1 per dag van te nemen. Er zitten 100 stuks in voor 15,95 en daar heb ik helemaal geen enkele negatieve berichten over gehoord. En eigenlijk omdat je er maar 1 nodig hebt is het voordeliger.

17. mvk

mvk Lid

Aug 19, 2008
    69
    0
    0
    leerkracht
    ik slik ze wel van de etos en afgezien van ontpillen eerste keer nu gewoon regelmatig. Groetjes

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb ze deze ronde voor de 1e keer gebruikt.Ben nog niet ongi maar denk ik ook niet zwanger.Als ik het geweten had van die "bijwerkingen" was ik ze mooi niet gaan gebruiken maar gewoon foliumzuur,mischien dat ik dat alsnog doe want heb deze maand mijn ei ook niet kunnen vinden met ovu testen (wil niet zeggen dat het er zeker mee te maken heeft).

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Mijn cyclussen waren ook heel raar de 2 maanden dat ik Etos zwanger woden heb gebruikt.... De eerste cyclus was ik meteen ZWANGER (helaas een vmk geworden) en de 2de ronde met de Etos pillen was ik WEER ZWANGER :) Ik ben dus een fan...!

Het kan altijd toeval zijn maar bij mijn zoontje duurde het 7 rondes en nu ben ik in de 4de ronde zwanger waarvan 1 mk met etos pillen en nu weer zwanger met etos pillen :) En mijn cyclus lengte is geloof ik normaal gebleven.

Share This Page