Hallo allemaal! Misschien is het wel het zoveelste keer dat iemand dit onderwerp begint, maar ik wilde toch even m'n verhaal kwijt. Ik ben al twee weken helemaal niet lekker, ik heb buikkrampen (meestal in de nacht of in de ochtend), hoofdpijn, soms misselijk, en ik heb een ietwat opgezette buik, ook in de avond meer als overdag. Eerst dacht ik dat het gewoon een virus was, wat nu toch wel heerst. Dus ik de dokter gebeld, maar de assistente zei dat het inderdaad waarschijnlijk een virus was en dat ik een week rust moest nemen. Maar na anderhalve week had ik er nog steeds last van, dus een afspraak bij de dokter gemaakt. En ik begon zelf al een beetje te denken van, ben ik niet zwanger? En hoemeer ik het ging denken, hoe zekerder ik ervan werd, zal ook wel tussen m'n oren zitten. Ik moest vrijdag bij de dokter zijn en donderdag avond werd ik dus ongi ( was ik ook de bedoeling, had op maandag m'n laatste pil geslikt). Niet heel zwaar, maar toch duidelijk. Ik naar de dokter en alles verteld, en hij zegt dus dat ik of een spastische darm heb (ivm met stress, maar ik heb echt geen stress), of inderdaad zwanger ben. Nu moet ik eind volgende week een zwangerschapstest doen. En dat ik ongi ben, dat kan volgens hem voorkomen en het kan ook iets anders zijn (maar ben helaas vergeten hoe hij het noemde). Ik vind het maar niks dat ik niet weet wat er aan de hand is, en dat ik nog een week moet wachten met testen. begin onderhand stiekem steeds meer te hopen dat ik inderdaad zwanger ben en ik kijk best wel tegen een eventuele teleurstelling op. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen en als er al meerdere onderwerpen over dit zijn, sorry! Dikke kus, Lioli.
sorry kan je ook niet helpen maar je lijf kan je goed voor de gek houden ! ben erg benieuwd ? groetjes
Ja inderdaad, als je het eenmaal zelf denkt dan ga je steeds meer 'kwaaltjes' opmerken, en maak je jezelf helemaal gek. Ik was zelf niet echt bezig met kinderen, wou nog even een paar jaartjes wachten, maar op dit moment zou ik het toch jammer vinden als het niet zo blijkt te zijn! Heb nu ook al weer de hele dag verschrikkelijke hoofdpijn, hier en daar een klein krampje in m'n buik en ben heel erg slap, dus ik hoop dat er toch iemand is die me kan helpen? Ik houd jullie zowiezo wel op de hoogte! Bedankt. Dikke kus, Lioli.
je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. met sommige testen zelfs een paar dagen ervoor. Ik denk zelf dat de kans niet zo groot is dat je zwanger bent want met de pil én ongesteld geworden maar zeg nooit nooit en de wonderen zijn de wereld nog niet uit heel veel succes in elk geval
Hoi hoi, Je kan degelijk zwanger zijn als je ongi bent. Bij mij was dat namelijk ook. Ik had last van mn buik/maag. Een paar keer bij de dokter geweest en de dokter zei dat ik een maagzweer had. De dokter medicijnen voorgeschreven en het hield niet op, weer terug bij de dokter en de dokter zei ga maar eens bloedprikken, ik gedaan. Uitslag was maagzweer. De medicijnen werden verhoogd en ik was gewoon ongi. 3,5 maanden erna werd ik niet ongi en ik voelde me steeds beroerder. De dokter had wel meer dan 10 x me buik gecontroleerd want ik had spastische darmen. Toen ben ik naar een andere dokter geweest en die voelde weer over me buik en zei Je bent zwanger! Ik moest gelijk naar de verloskundige voor een echo enzo. Ik bleek al bijna 5 maanden zwanger te zijn! Dus je kan degelijk wel ongi zijn terwijl je zwanger bent. Groetjes
Wat een verhaal! Het zal je maar gebeuren. Ik ben sinds gister niet meer ongi, ben dus 4/5 dagen ongi geweest, dus lijkt mij gewoon normaal. Moet eind van de week testen en als ik niet zwanger blijk te zijn, en ik blijf er last van houden, dan toch maar naar de dokter. De klachten worden niet minder, buikpijn, hoofdpijn en misselijk zijn de gene die steeds aanwezig zijn, en om de beurt ook!! Bedankt voor je reactie! Dikke kus, Lioli.