pijn aan rechterbeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marjolinos, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Sinds vanmiddag doet mijn rechterbeen helemaal zeer. Alsof ik de vierdaagse gelopen heb. Uiteraard niet gedaan en snap ook niet waar het vandaan komt. Zou dit met de zwangerschap te maken kunnen hebben en zou het een teken van bevallen kunnen zijn?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bevallen? In je banner staat dat je 2 dagen overtijd bent of klopt dat dan niet meer? Hoever ben je dan?

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Drieka, volgens mij was ze eergisteren uitgerekend, en is ze nu dus twee dagen 'overtijd' qua zwangerschap, niet qua menstruatie.

Marjolinos, geen ervaring met bevallen hier, maar wel gelezen over bevallingen (tja, je moet wat tijdens je vakantie ;)) Ik las dat pijn in het been wel bij bevallen kan horen, volgens mij kan je ook beenweeën hebben... Lijkt me wel gek als dat dan maar in één been gebeurt, en niet in allebei.
    Maar wat ik zeg: ik ben een complete leek, hoop dat iemand je een beter antwoord kan geven!
    Succes met je bevalling in ieder geval (één ding is zeker: ergens gaat ie toch echt beginnen!).

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ik ben idd 40+ 2 dagen zwanger. ..
    Ja had ook over been weeen gehoord maar is zo raar voor te stellen hoe dat dan voelt...

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien de ischiaszenuw die klem zit. Ik heb ook al een week hevige pijn in rug/bil/been en de kleine ligt ontzettend diep dus waarschijnlijk komt het daardoor...

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Ja zat net op google en las zoiets. Dan maar hopen dat het na de bevalling over is!

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb een beknelde zenuw in mn been. au au au.. vaak verwarm ik even een pittenzak en masseer een beetje, dat helpt wel even. soms is mn hele been doof, heel raar. komt door het extra gewicht wat nu raar verdeeld zit.

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    gelukkig vandaag geen last! hopen dat het dus maar een eenmalig iets was!

Deel Deze Pagina