Whaha ik liet de foto net aan mijn vriend zien, toen ik zei dat dat Dora en Diego waren moest hij heel hard lachen. Denk dat Robyn daar ook nooit ingetrapt zou zijn hoor, wat een drama dit haha.
OMG wat erg...oooh die moeten zich echt heeeel hard in een hoekje gaan schamen... Wel goede oplossing van je tegen je dochter
Jeetje dit is echt te erg voor woorden. Dat die mensen zichzelf niet schamen zeg. Die kinderen hebben er vast een trauma aan overgehouden. Echt te erg dit
Hahahhaha mn man en ik liggen hier dubbel op de bank! Dat is erg zeg! Die staan toch compleet voor gek! hahahaa! Oww...die arme kindjes...die staan nu nog te wachten tot Dora komt! DIe hebben alleen een rare vrouw in een te klein pakje gezien! Hahaha!
Heb stiekem wel heel hard gelachen om die foto hoor hahahaahhaha.. Wel heel erg sneu voor alle kinderen die vol verwachting aan het wachten waren
Hahaha, ik lig dubbel hier, kansloos! Wat een teleurstelling voor die kinderen! Het is goed dat je erbij zet dat dit Dora moest lijken, had het er zelf niet van gemaakt. @Fiene, hihi, Mega Mindy met een piemel, haha, wat was dat voor een weirdo?
Té erg dit! Zelfs als je er betaald voor krijgt Vind het wel rot voor je meissie.. Hier thuis hebben we ook een hele grote Dora fan, dus ik kan me de teleurstelling wel voorstellen.