Ja maar jongens, snap dat nou! Het is een goochelshow kijk maar op de foto. Dit is gewoon Dora en Diego naar de toekomst gegoocheld, een soort teletijdmachine zeg maar.
Ooooh nu snap ik het! Begin maar vast met naaien meiden, als we die pakjes over 35 jaar in de winkel moeten kopen, die dan he-le-maal hip zijn, betalen we ons een ongeluk!
whahahahahahah sorry maar toen ik dit las en de foto zag kwam ik niet meer bij van het lachen whahahahahahahahahaha sorry maar sneu voor je dochter maar dit is lach wekkend ik vind dat echt erg wat een debielen whahahahhaha me buik doet zeer van het lachen
Whaahahahahaa.... volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten dat ze zichzelf compleet voor schut zetten. Maar ik vind het wel sneu voor de kindjes
Misschien is die vrouw ook wel moeder (hoewel ze zich dan vast zou realiseren dat een kind dit echt niet herkent, maar toch), en zit ze hier op dit forum
hahaha ja idd eerder een oma! en ja er waren wel kinderen die meededen met een puzzel en beetje springen maar op gegeven moment waren ze wel de enigen die nog sprongen want de kinderen hielden er mee op.. was ook steeds hetzelfde haha