Wat denkt ze wel niet zeg! Fijn dat je broer er zo direct op reageerde! Ik zou ook nog een mail sturen om ze te informeren hoe er over de klanten gesproken wordt! Ik was een x bij de Gardo(babyspeciaalzaak) en ging wat vragen aan een verkoopster. Kwam er nog een andere verkoopster aanlopen die mij niet had zien staan en zei tegen haar collega ' zucht zwangere mutsen' ... En toen zag ze mij en keek naar mijn buik(hoogzwanger) Dus ik zei ' het is maar goed dat ik geen last heb van mijn hormonen, want ik ben ook zon zwangere muts die wat wilde kopen in deze winkel'. Hihi ik nad de grootste lol, werk je notabene in een babywinkel!
hahaha achja. Wel een beetje grof maarja wat wil je ertegen doen. Misschien als je haar naam hebt dat je een mail of brief ofzo kunt sturen over dat je beledigd bent door haar maar verder doen ze er waarschijnlijk niks mee. Ze was alleen wel beetje dom om niet te controleren of je het kon horen haha. Gewoon ergens anders bestellen. Ik had het laatst andersom. Werd gebeld door een klant die iets wilde vragen over zijn huurauto (werk bij autoverhuurbedrijf) en ik kon haar contract niet vinden in het systeem. Dus ik zette haar in de wacht maar wij horen dan nog wel wat zij zeggen. Hoorde ik haar tegen haar man 'nou ze zijn daar echt achterlijk zeg ze kunnen niet eens mijn contract vinden'. Later bleek trouwens dat ze zelf de naam had veranderd en dat had ze even vergeten Ik heb niks gezegd tegen die klant overigens haha maarja klanten die de werknemers beledigen dat is helaas weer wel toegestaan
Dat is bepaald niet netjes van die telefoniste Als je nou heel erg lastig was geweest kan ik me nog voorstellen dat ze het denkt, maar zelfs dat niet.... Wat je zou kunnen doen, mocht je je geld nog niet terug hebben, is gebruik maken van social media, twitter ofzo... Heeft mijn man laatst ook gedaan, toen ze niet binnen de afgesproken tijd reageerden. En dat hoeft helemaal niet grof ofzo, maar gewoon simpel zeggen dat je nog steeds op het geld zit te wachten en wel de naam van het bedrijf erbij noemen. Grote kans dat ze dan ineens wel snel reageren. Mocht je dan tevreden zijn, natuurlijk wel even via dezelfde media zeggen dat het naar volle tevredenheid is opgelost (mocht je ze wel positieve reclame gunnen) Succes, en trek het je niet teveel aan wat ze zei, ze had waarschijnlijk haar dag niet....
Sweetamber thnx wellicht doe ik dat ook als ik mijn geld niet snel krijg ik wacht nog een paar dagen.En ja ik vroeg netjes of ze de yepp niet in voorraad hadden en of ik die kon bestellen i.p.v de bobike .En ik snap niet dat ze daarom mij uitmaakte voor stomme k...Dit had ik nog nooit meegemaakt haha
Ach een klacht indienen bereik je toch niks mee en iedereen heeft heus weleens irritatie of ergernis over een klant of wat dan ook. Dat je het dan toevallig oppikt omdat ze je niet in de wacht hebt gezet ja dat is vervelend maar zou me er niet druk om maken. Je broer heeft duidelijk gemaakt dat ze dat niet had moeten zeggen en ze zal vast met het schaamrood op der kaken hebben gezeten toen ze had opgehangen.
Sorry dames ,ik typ met mijn telefoon en daarom typ ik slecht.En ik kan niet overal op reageren nu strax als ik thuis ben misschien
Ik werk ook op een klantenservice, en sommige mensen kunnen je echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Dit werk doe ik al jaren en de laatste tijd is het wel erg geworden, tegenwoordig is de mentaliteit als je maar een grote bek hebt dan krijg je het wel voor elkaar. Ze kunnen je echt als honden behandelen, dan ben ik ook blij dat ik dat even kan delen met mijn collega's maar dan zorg ik wel dat ik de muteknop ingedrukt houd. Maar ik snap niet dat ze dat bij jou deden, ik vind het een hele normale vraag die ze wel vaker moeten hebben.
Dit is niet netjes inderdaad. Ik werk zelf als receptioniste en hebben wel altijd de grootste lol. Als ik dan weer meneer dubbelhuis krijg verbind ik deze door als meneer 2-onder-1 kap enzo. Dit zijn dan vaste klanten waar we allemaal een nickname voor hebben. Geen beledigende namen weliswaar.
Snap echt nietttt waarom ze jou een stomme kut noemt?!?! Je vraagt iets heeeeel normaals. En het is haar werk dat uit te voeren. Als baas zou ik hier absoluut niet blij mee zijn. Echt niet netjes van dat mens, zeg. Die had zeker geen zin om moeite te doen met dit warme weer ofzo?! Pfff. (Goed van je broer trowens!! Dat mens schijt nu 1000 kleuren denk ik)
Inderdaad. Zou ik ook even doen. Vind dit wel een heel schandalige en vooral onprofessionele manier van met je klant omgaan. Kan me ook niet voorstellen dat een baas daar gelukkig mee zou zijn. Ik zou dat zeker niet zijn.
Ik zie dat ze facebook, hyves en de hele reutemeteut hebben. Als je je geld terughebt zou ik daar eens even heel haarfijn uitleggen hoe je behandeld bent .