We hebben netjes voor 1 april onze belasting papieren ingevuld. Vorig jaar en het jaar ervoor hadden we het geld al op 26 mei op de rekening staan en dit jaar nog steeds niks. Nu was ik benieuwd wie het wel al heeft ontvangen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/354922-dagtekening-belastingdienst.html Hier kan je het allemaal lezen.
ik heb het al gehad. ik had het ingevuld en daarna nog een wijziging aangebracht. ik heb het bedrag al gehad en ook de correctie
Van de week heb ik alles terug gekregen. Op 9 maart hebben we de papieren ingevuld. (Die datum weet ik nog precies, omdat ik de dag ervoor een positieve zwangerschapstest had!)
Wij hebben het ook al een tijdje terug gehad (begin mei ergens). Op 1 maart hebben we de aangifte ingevuld. Maar je kan het nog gewoon krijgen tot 1 juli, dus ze hebben nog een hele maand de tijd!
voor 1 april aangifte gedaan en zit nog steeds met smart te wachten nog geen bericht niks hopelijk komt het snel want wij kunnen het op het moment heel erg goed gebruiken
Wij ook nog niet en toch begin maart de aangifte gedaan. Een collega heeft hem 29 maart gedaan en had het al wel. Kan niet lang meer duren idd maar stiekem begin ik hem toch te knijpen of er iets gruwelijk mis is gegaan. Wij krijgen namelijk nog al een hoop terug! Ook nog geen brief gehad overigens.
Ik heb 'm in februari al ingevuld, net als voorgaande jaren. Toen kreeg ik het altijd begin/half mei terug. Ze zullen het wel druk hebben
ook hier optijd ingevult, maar nog geen bericht.... helemaal niets..... en het is een flink bedrag dat we terug moeten krijgen, dus begin hem nu wel een beetje te knijpen dat er iets mis gegaan is....
Ik heb nog niks gehad, moet zo'n 900euro krijgen. Heb ze gister gebeld en het wordt max. de 19de van juni gestort. Dagtekening is 9juni en je hebt het geld dan max 10 dagen later. Ik wacht dus rustig af!
Hier nog niks gehoord of ontvangen. Knijp hem stiekem wel een beetje. Het gaat om een aardig bedragje en elk jaar gaat er hier wel iets fout....
Pas vorige week ingeleverd. En nu al een brief binnen met bevestiging en of wij het gewijzigde bankreknummer kunnen verifieren.