Zo dames, daar ben ik weer. We hebben nog steeds geen namen en man en ik zitten ook niet echt op 1 lijn. We weten niet of we een jongen of meisje verwachten dus moeten voor beide een naam verzinnen. Mijn man komt met allemaal jongensnamen waar ik over twijfel en hij vind mijn meisjesnamen nog niet echt geweldig. Wat vinden jullie, onze dochter heet Maud dus daar moet het bij passen. We willen wel een stoere Hollandse naam. Zouden jullie de poll willen invullen? Tuurlijk zijn ook alle andere ideeën welkom. Probeerde poll nog aan te passen met ook onze meisjesnamen. Lukt helaas niet. Zouden jullie zo kunnen aangeven wat jullie van onderstaande vinden en eventuele aanvullingen willen geven? Alvast bedankt. Maud & Noor Maud & Lana Maud & Tess / Tessa
Ik vind Giel een vreselijke naam (sorry ), maar gek genoeg wel goed bij Maud passen (Maud vind ik overigens gèèn vreselijke naam!)... Maar Kai vind ik veel leuker en Stijn en Bas ook, dus zou ik toch eerder voor één van die drie gaan. Ik denk dat ik Stijn het best vind passen van die drie. Van de meisjesnamen vind ik Noor het leukst en het best passen.
Maud en Kai vind ik erg mooi. Maud en Bas kan ook wel, maar Bas gewoon los vind ik zelf niet zo'n mooie naam.
Heb gestemd op Maud en Kai/Kaj! En voor een meisje vind ik Maud en Lana het mooist, Noor vind ik geen geweldige naam, maar wel ok en past ook bij Maud. Tessa vind ik helemaal niks, dan vind ik Tess leuker. En Noor en Tess even leuk
Stijn!! Super naam helemaal bij Maud! Voor een meid zou ik voor Noor gaan. Lana vind ik een hondennaam en Tessa vind ik niet leuk.
Maud&Lana voor een meisje. Bij de jongens vind ik dan Stijn nog het leukst. Wat vind je van Maud en Twan ?
Kai / Kaj - leuke naam En anders Bas, ook wel leuk. Giel en Stijn vind ik niet leuk. Giel wordt snel 'geil' als grapje en ik vind de klank niet fijn (zou 'm ook eerder als Chiel schrijven) en Stijn vind ik ook geen fijne klank hebben en wat saai. Sten vind ik veel leuker. Misschien nog ideetjes: Bram, Cas, Jens, Jip, Job / Jop, Joep, Joost, Koen / Coen, Niek, Niels, Nils, Nels, Pim, Pjotr, Rik / Rick, Sieb / Siep / Syb, Siem, Sjors, Sven, Teun, Thijs / Tijs, Ties, Tim, Tom / Thom, Twan. Qua meisjesnamen vind ik Noor (of: Nore) absoluut het leukst (Tess redelijk, de rest niet). Ook leuk, vind ik: Eef, Lot, Saar, Fien, Lien, An(n), Gwen, Fee, Roos, Lore.