Om maar meteen met de deur in huis te vallen.. Ik zit op dag 22 van mijn doorgaans 27 daagse cyclus. Volgens mijn tempcurve zou ik op dag 14/15 mijn eisprong hebben gehad. Sinds afgelopen dinsdag heb ik een 'raar' nat gevoel. Dat ging dinsdag gepaard met behoorlijk wat afscheiding dat een soortgelijke substantie had als behangplaksel , dat heeft 1,5 dag geduurd. Ik heb nu niet heel veel afscheiding meer, maar dat extreem natte gevoel houdt aan! Alsof ik ongesteld moet worden, maar dan anders... We zijn nu al een behoorlijke poos bezig om zwanger te worden, maar dit is nieuw voor mij. Zijn er meiden die dit herkennen?
Dat had ik heel erg vlak na mijn positieve test! Heeft een aantal weekjes aangehouden bij mij.. Had ik bij eerdere zwangerschappen niet....
Dat "behangplaksel" geeft aan dat je eisprong nog moet komen dus ik denk dat je je cyclus even opnieuw moet bekijken!
Hoi hoi, Ik heb er ook erg veel last van dat het nat is van onderen. Ik moest vorige week donderdag (17 april) ongi worden. Maar heb 3 keer getest en blijft negatief. Maar ik denk dat ik maandag(14 april) pas mijn eisprong heb gehad. Want toen zat er dikke klodders bij(sorry voor de details). Maar nu is het alleen erg nat iedere keer. Ik denk dat ik dan ook pas aankomende maandag kan testen. Ook heb ik wel meer symptomen. Als alleen nat vanonder. Ik hoop dat het raak is hihih Groetjes