Duizelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door steenbokje, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo dames,

Woensdag heb ik mijn nod. Heb tot zover eigenlijk nog geen klachten. Maar sinds het weekend ben ik zo duizelig als ik 's ochtends opsta. Voel me echt een dronken lollie haha en dat houd ook wel even aan. En ook als ik 's Nachts opsta om te plassen of me van m'n rug op m'n zij draai, draait de hele kamer en voel ik me licht in m'n hoofd. Heel gek. En ik zweet wat meer de laatste tijd (Ieuw :p) dat heb ik de voorgaande keren toen ik ongesteld moest worden niet gehad, dat duizelige.
    Weten jullie hier raad mee?

Groetjes

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    En.. menstruatie uitgebleven of rommelt er al iets?

Ik ben soms ook wel wat duizelig tegen het eind van mn cyclus, maar ook wel eens aan het begin...

Misschien toch raak?? Hoop het voor je!

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ik ben sinds maandag ook heel duizelig. Ik heb toen mijn eisprong gehad.. Heb ook erg last van gevoelige tepels en werd net even heel misselijk..
    Vorige week woensdag een knusse avond met m'n man gehad om het zomaar even te zeggen! ;)
    Maar geen idee of je eventueel al zo vroeg symptomen kan hebben?

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Duizelig was voor mij de reden om vandaag toch maar wel testje te doen ondanks dat ik dacht ongi gehad te hebben 1,5 week geleden. Zie banner, waarschijnlijk was jet innesteling :)
    Dus hoop het voor jullie.
    Wel vet irritant, echt alles draait en dat maakt kotsmisselijk...

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Was je echt ongesteld zoals anders zeg maar, 4/5 dagen of korter en lichter?

Deel Deze Pagina