POF - Zwanger via eiceldonatie en medicatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saarro, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarro

Saarro Nieuw lid

1 mrt 2017
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb jonge leeftijd te horen gekregen dat ik in de overgang ben. Daardoor gebruik ik al een aantal jaren estradiol. Omdat wij een hele grote kinderwens hebben zijn wij in 2013 zijn wij begonnen met eiceldonatie. Een aantal jaren en 7 terugplaatsingen later ben ik momenteel dik 10 weken zwanger.

Nu gebruik ik tijdens de zwangerschap ook 3x daags 2 capsules utrogestan naast mijn estradiol. Nu weet ik dat ik daar met 12 weken mee mag stoppen. Maar nu weet ik niet hoe dat zit met de estradiol.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar vrouwen die eiceldonatie hebben gedaan omdat ze vervroegd in de overgang zijn en die voordat ze daar mee begonnen ook al hormonen gebruikten. Moesten jullie daar met 12 weken zwangerschap ook mee stoppen of hebben jullie deze de hele zwangerschap doorgebruikt? Ik heb de vraag ook bij mijn kliniek neergelegd maar ik vind het ook fijn om van andere vrouwen hier iets over te horen.

2. Nirosa

Nirosa Actief lid

14 jul 2015
    127
    8
    18
    Vrouw
    Kan je geen antwoord geven, zit niet in hetzelfde schuitje. Hoop dat het al wat duidelijk is voor je! Ik hoop dat je kunt genieten van je zwangerschap!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Sorry wel ervaring met eiceldonatie, maar niet met vervroegde overgang.
    Ik wilde je alleen even feliciteren met de zwangerschap! :)

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Eiceldonor heb ik wel, ik kom waarschijnlijk over niet al te lange tijd in de overgang maar nog niet. Daar kan ik je dus qua medicijnen niets over vertellen oid.

Heel veel succes:D en geniet van je zwangerschap

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #5 wishfulthinking, 6 mei 2017
    Laatst bewerkt: 6 mei 2017
    Van harte met je zwangerschap:)

Bij welke kliniek ben je geweest?

Ik zou het advies van deze niet in de wind slaan ..

Mijn ervaring is dat ik met elk medicijn net even langer ben door gegaan dan aangegeven..
    Dat gaf mij een geruster gevoel;)

Deel Deze Pagina