na een ziekenhuis bezoek aan de gyneacoloog stap ik in me auto en rijd weg eenmaal dat ik weggereden ben en de parkeerplek van het ziekenhuis af steekt een scootmobiel over ze dacht waarschijnlijk dat ik zou stoppen!! maar ze reed zo door en ik kon alleen nog maar uitwijken waardoor ze tegen de achterkant van me auto kwam en dus haar scootmobiel omviel ze had zo met het blote oog niet echt een letsel behalve een hoofdwond! en moest voor controle toch even mee naar de spoedeisende hulp nou reed ik op een voorrangs weg en was die mevrouw fout maar toch ben erg geschrokken van dit alles en probeer nou te bellen naar hun huis maar er neemt nog steeds niemand op hoop dat er niks ernstig aan de hand is ! moest het even van me afschrijven hoor dames
Oh meid toch! Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!!! Ik hoop dat je ze op een later tijdstip alsnog te pakken kan krijgen! en dat er niks ernstigs aan de hand is.. maar meid het is niet jou schuld!!
Och wat vervelend. Kan me voorstellen dat dat schrikken is. Maar je kunt er ook niks aan doen. En elk mens maakt fouten. In dit geval die ander... Hoop dat ze niks eraan over heeft gehouden.
nou ik heb haar man gesproken ze heeft een klein inwendig hersenbloeding en uitwendig ook ze moet dus een nacht of 2 blijven zijn vrouw weet eigenlijk niks meer van het ongeluk de politie zei dat we een schade formulier in moeten vullen maar ik heb geen schade aan me auto en zij had geen schade aan haar scootmobiel dus ik zou die man volgende week nog even bellen hoe het met zijn vrouw ging die vrouw is trouwens 84 !!
jeetje meid wat een shitsituatie. Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt ook al kun je er niks aan doen! Moet je niet ook een schade invullen voor "persoonlijk/lichamelijk schade" dus mochten er kosten zijn die niet vergoed worden door ziekenfonds enz deze toch gedekt zijn. Ook mocht er achteraf een defect optreden aan de scoot? Mss voor de goede orde en veiligheid wel gewoon een formulier invullen
sjeee gelukkig heb je zelf niks en komt het met die mvr ook weer goed ! dat is schrikken zeg en idd echt invullen dat formulier ! mocht er later nog iets zijn moet je het hebben .. doen hoor ! ik werk in de verzekeringen en beter teveel dan te weinig ingevuld hebben stel dat er later nog wat komt moet je het straks zelf betalen ! geen zorgen en stress gewoon echt nog even doen
Kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Hopelijk gaat het snel beter met de mevrouw. Schadeformulier zou ik sowieso invullen. Een tijdje geleden was een motor erg zachtjes tegen mijn auto aan gereden, dach eerst dat er niks aan de hand was. Maar voor de zekerheid had ik toch zijn naam en telefoonnummer opgeschreven...en dat was maar goed ook, want na rijden op de snelweg bleek mijn achterbumper niet meer goed vast te zitten.
wow heftig zeg, das zeker schrikken *understatement!* ik geloof wel dat je moet oppassen met persoonlijk contact tussen slachtoffer en jezelf (even jezelf laten informeren wat verstandig is)
dat is idd wel erg schrikken zeg en wat een leeftijd..84 en nog op de scootmobiel!!8) Gelukkig is het niet heel ernstig.
dat wou ik sowieso doen haar man vond het fijn dat ik vanavond nog even gebeld had maar merkte wel dat hij toch een beetje afstand wou houden ik zou volgende week nog even bellen weet dan ook iets meer hoe het met zijn vrouw gaat