Jeetje... :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    De laatste 2x was mijn cyclus 33 dagen (vooreen altijd 28) nu vandaag op dag 28 wat bruin verlies en weet zeker dat het een menstruatie is.
    We hadden nog wel zo goed en vaak geklust :(
    Iedere maand weer die spanning en het afwachten.
    Op naar ronde 4 dan maar, met hopelijk beter resultaat.

Baal er weer zo van..

Liefs!

2. ipad

ipad Niet meer actief

Och gossie meid....
    wat jammer nou zeg!
    heb je wel je ei gevoeld? volgende ronde meer klussen?

3. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Heb me ei wel gevoeld (denk ik ) en zelfs bijna iedere dag geklust omdat het na de miskraam ineens onregelmatig is wist ik niet precies wat de vruchtbare dagen waren..

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je liever gisteren dan vandaag zwanger bent...

Maar onthoudt wel dat zwanger worden naast dat alles perfect moet zijn wel een kans heeft van 20 a 25% kans op een zwangerschap... Dit houdt in dat je heel veel geluk ook moet hebben...
    85% van de vrouwen die regelmatig gemeenschap hebben is binnen een jaar zwanger...

Je hebt dus nog even... Wat ik bedoel te zeggen is... gun jezelf en je lichaam ook de tijd!

Succes en ik hoop voor je dat het snel zover is!

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hou de moed er in hoor! en proberen niet teveel mee bezig te zijn! is moeilijk!
    maar probeer te genieten van elkaar tijdens het klussen! en maak er samen het beste van!

6. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas herken ik gevoel van telleurstelling maar al te goed... Ik heb op 18 augustus een miskraam gehad en ben nog steeds niet zwanger.... Gewoon moed houden, en zoals Wishgirl al zei, naast de goede omstandigheden moet je ook nog geluk hebben....
    Succes met het zwanger raken!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh en voordat iemand het idee krijgt dat ik niets meegemaakt heb... das niet het geval hoor... Ben voor mijn 2e ruim 4 en half jaar bezig geweest om zwanger te raken via het ziekenhuis... Ik heb nl. geen partner en ben dus afhankelijk geweest van donorzaad en inseminaties in het ziekenhuis. Heb alles ook alleen moeten verwerken...
    Na 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die operatief verwijderd is ben ik IVF gaan doen waarbij ik gelukkig na een dreigende overstimulatie zwanger ben geraakt en heb nu een gezonde zoon...

Dit is niet om medelijden te wekken hoor... maar puur om aan te geven dat ik niet zomaar even wat feiten opnoem zonder daar het leed niet bij te kennen etc.

Ik ben ook werkzaam geweest binnen de fertiliteit en heb hier naast de medische kennis en feiten ook heeeeeel veel leed gezien... Maar gelukkig ook veel geluk uiteindelijk!

Volhouden dus... want ook hier geldt vaak (niet altijd dus, maar wel vaak) dat de aanhouder wint!

8. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    nou meis.. ik hoop voor je dat het ind e volgende ronde raak mag wezen!
    altijd weer een teleurstelling als je ongi word ;(

knuff

Deel Deze Pagina