Jeetje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rnate, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ik ga morgen weg en kom donderdag terug. Ben de hele dag al in de weer met vanalles en nog wat om maar gerust weg te kunnen:p Huis helemaal schoon en de was erdoor draaien. Net was ik even bezig de tassen in te pakken maar jeetje wat neem je eigenlijk veel mee zeg! Ook voor de kleine meid heb ik al een weekendtas vol en dan nog niet eens de luiers en doekjes erin en haar fruit moet alweer in een aparte tas. Toch blijf ik het gevoel houden dat ik iets vergeet..
    Wat nemen jullie zoal mee voor 2 nachtjes vakantiepark?

2. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Veel te veel!! Geen ervaring met kind..
    Misschien een tip voor de voor de volgende keer:
    Ruim van te voren beginnen een lijstje te maken en steeds wanneer er iets te binnen schiet dit ook noteren..

3. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Normaal heb ik idd ook wel een lijstje maar er was nog lang twijfel of ik wel zou gaan van het weekend is pas besloten dat ik zou gaan en vandaag stond het echt pas vast.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb, toen ik voor het eerst met de kleine op reis ging, online zo'n reislijst opgezocht, die je kon printen en afvinken. Vraag me alleen niet de link, want dat is alweer ruim 2 jaar geleden.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh hou op schei uit. als wij 1 nachtje gaan logeren met de kleine dan lijkt het wel een complete volksverhuizing. de helft van de spullen gebruiken we niet, maar je zult het altijd zien he.... neem je iets niet mee dan heb je het nodig haha

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hebben net een volks verhuizing van camping naar huis gehad en morgen weer andersom (even een nachtje hier om wat dingen te regelen...misschien 2 nachtjes)
    Maar BERGEN neem je mee.
    Wordt hoe ouder ze worden wel minder kwa spulletjes die je nergens anders zal vinden (tuitbeker/flessen/spenen/spuchdoekjes/etc) maar dan willen ze ineens halve huisraad aan speelgoed mee ofzo.
    Nou doe je dat niet voor 2 dagen maar ik ben maar wat blij met onze sta caravan...heb daar ook al een aardige verzameling speelgoed gelukkig. Hoeven we DAT in ieder geval niet mee te nemen! ;)
    En omdat we doorgaans elk weekend wel gaan...of er moet wat zijn. Zijn we redelijk ge-olied als we weer inpakken.
    Heel soms vergeten we her of der eens een oplader. Of zoals deze keer arme arme Dumbo...heeft 2 weken liggen huilen op het aan kleed kussen. Gelukkig waren Bumba en Heffalump wel mee want helemaal zonder knuffels kan niet natuurlijk. Maar wat was ze net blij Dumbo weer te zien :D

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Voor twee nachtjes niet zo veel hoor, ik zou mij er sowieso niet zo druk om maken. ;) Gewoon haar favoriete knuffel e.d., 4 setjes kleding plus slaspzakje en de flesjes. De rest kan je daar toch allemaal ook kopen? Tenzij je middenin de woestijn ergens zit. ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik neem meestal ook niet al te veel mee (maja moet dan voor 5 man pakken) en echt t nodige. Als er nog 'ruimte' is, wil ik er nog wel wat bij doen.

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zo pff ik ben "wakker". Oke ben dus niet de enige die daar last van heeft :p. Heb wel "veel" kleertjes mee maar dat komt omdat ik niet precies weet watvoor weer het wordt en het is zo onvoorspelbaar dus liever wat extra. Badjasje voor zwemmen 2 handdoeken stuk of 6 hydro's, luier, doekjes en haar zwemspullen o en ook wat speeltjes. Zo nog groente en fruit halen.

10. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Wij nemen ook altijd te veel mee! Zeer herkenbaar dus...Maar áls we iets vergeten doen we ook nooit moeilijk en kopen we het ter plekke...

Fijne vakantie!!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook altijd zon inpak stress id haha en de helft gebruik je dan niet aan kleren hahaah. veel plezier

Deel Deze Pagina