de bovenste test is van 8 dpo en de onderste van vanmorgen op 10 dpo. zien jullie een streepje? de reden dat ik zo vroeg test is omdat ik dinsdag een onderzoek in het ziekenhuis heb waarbij ik niet zwanger mag zijn. als ik toch zwanger ben dan moet ik het onderzoek verzetten.
Op de bovenste zie ik niks, de onderste weet ik niet goed. Van wanneer zijn deze testen en hoeveel dpo ben je?
het streepje is wel roze in het echt. ik ben alleen bang voor een valse test. ik heb ook nog nooit met deze testen getest. heb nog een foto gemaakt zonder omhulsel
op de onderste zie ik wel een licht streepje.. Ik zou morgen toch nog even testen. Ik heb gehoord dat een bloedonderzoek binnen een uur zou moeten kunnen uitwijzen of je zwanger bent of niet, dus als je het niet zeker weet, zou ik dit wel even aanvragen denk ik.
morgen ochtend test ik nog een keer en als deze ook onduidelijk is dan ga ik het met de arts overleggen. misschien is het beter dat het onderzoek een maand word uitgesteld of inderdaad een bloedonderzoek.
Ik zie ook een streepje op de onderste.. Ik heb deze testen zelf ook gebruikt en ik had zelf pas een paar dagen na NOD een duidelijke test en daarvoor bleven ze zoals die jij nu hebt.. Misschien morgen een test van de Kruidvat proberen? Die 2V5..
Ik denk dat het nog te vroeg is voor die test. Als je zekerheid wilt, zou je om een bloedtest kunnen vragen. Ik denk dat ze daar niet moeilijk over gaan doen, gezien het onderzoek van a.s. dinsdag.
Goh, geen idee, ik denk dat je met zo een licht streepje op je zwangerschapstest best nog even wacht met een CB digitaal te doen, vooral om ontgoocheling te voorkomen?! Ik duim voor oplopers!