Hé meiden, Ik ben zó onwijs blij maar ook zó verrast . Vanmiddag op m'n werk kreeg ik ineens last van testdrang. Dus in de lunchpauze snel naar het kv. En tádááá....... binnen 5 min een prachtige roze streep !. Ben er helemaal ondersteboven van. Dit is mijn vijfde zwangerschap; 3 *** en toen na 3 jaar MMM een wolk van een zoon die nu bijna 9 maandjes is. Ben zo gelukkig.
GEFELICITEERD!!! Vanmorgen ook zo'n test gedaan en precies zo'n streep als die van jou. Licht, maar hij stond er. Daarna gaf de digitale ook 'ZWANGER' aan
Gefeliciteerd! hele mooie test. Ik had vandaag op mijn werk ook zoooo een testdrang in de pauze ook even kv en bij mij een super licht streepje hoop morgen ook een duidelijk streepje. nou geniet ervan.
Oh spannend Maart, heb je een foto ? Over een paar dagen nog een keertje testen. @all, thanx voor de felicitaties
jeeeeeeeej gefeli!! ook voor Polly en Maart, zo te lezen veel geluk en gezondheid in jullie zwangerschappen!
Gefeliciteerd...Ik heb ook na ruim 3 jaar MMM een wolk van een dochter van 9,5 maand!! en nu spontaan!