IJzerdraad in Cruesli Appel en Rozijn MAASTRICHT - In een aantal verpakkingen Quaker Cruesli Appel en Rozijn zijn stukjes ijzerdraad gevonden. Daarom vraagt de fabrikant consumenten die een pak Cruesli Appel en Rozijn van 500 gram en of van 965 gram met de tenminste houdbaar tot (THT)-datum 07-08-2010 hebben gekocht de cruesli daaruit niet te eten. Consumenten kunnen hun aankoopbedrag terugkrijgen bij de fabrikant.
Leuk, terwijl ik dit lees, neem ik net een hap cruesli, maar dan de chocoladevariant. Zal wel niks mee zijn denk ik...
Lekker is dat dan. Raar hoor, de meeste levensmiddelfabrikanten hebben een magneet waar het voedsel langsgaat om dat soort zooi er uit te halen. Maar goed, wie weet werkte het niet.
Metaal detector poortjes instaleren als je van dit soort ontbijten houd. Want de vorige keer zat er al ijzerveilsel in eten. Weet je met zulke poortjes tenminste zeker dat je geen stukkies ijzer mee opeet
Niet hetzelfde Kellogs voegt expres ijzer toe aan de cornflakes. En mr Quaker voegt geen ijzerdraad toe, dat is er per ongeluk in terecht gekomen.
hihihihi is natuurlijk een boer met het oogsten over zijn afrastering gegaan, mogen ze nog blij zijn dat het geen schrikdraad was Groetje sAnita
hahaha melige muts! Zit te janken hier (dit is t derde serieuse topic wat ik achter elkaar lees waar n melig staartje aan zit nml )