@ eeva ik voel me verschrikkelijk, lijkt alsof ik ziek word. Misschien dat het ook iets met innestelling of ongesteldheid kan zijn?
Goedemorgen, Hier lag sneeuw vanmorgen! bleeeh dat heb ik nu echt wel wat gehad.:x Welkom Mamsey. Ben dit weekend alleen met mijn meissie. Mijn mannetje heeft zo'n LAN weekend. Waar ze vanaf vrijdag tot zondag non stop computeren. Tis maar wat je leuk vind
Goeiemorgen dames...er komen er steeds meer bij, gezellig! Gister de senitest ovulatie dipsticks binnengekregen en begonnen met testen. Was dag tien van mijn cyslus en weet niet of ik een cyclys van 28 of 31 dagen heb....dus heb vast getest. En er verscheen een heel licht tweede lijntje! Ik ga zo weer testen...op mijn werk nog wel hahaha Maar ja is beter om geen ochtendurine te gebruiken dus ik mot wel Ovutesten vind ik ook wel spannend, want dan weet ik of ik echt een eisprong heb...ben benieuwd of de lijn donkerder wordt! Andere al aan het ovutesten deze maand? Of gewoon zonder?
@jantsjuh dat lijkt me echt niets! en daar gaat ie vrijwillig heen? @isrea ik heb net sensitesten gekocht via internet, maar lees nu op verschillende topics in dit forum dat die niet echt betrouwbaar zijn. Is dit met de ovutesten anders?? @hailey succes deze ronde
@Mamsey...Jij gaat dus ook ovutesten? Ja je leest verschillende dingen, de meeste meiden zijn tevreden over de Kruidvat twee voor 5 euro zwangerschapstest. Over de sensitest ovutest hoor ik over het algemeen goede verhalen. Ik ga het deze maand gewoon proveren. Heb net weer getest, maar niets te zien...vanavond nog ff proberen. Maar jij hebt je eisprong al gehad toch, spannend!!
Welkom nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee komen kletsen Jantsjuh, hopenlijk zijn dat vroege zwangerschapstekens bij jou Ik ben sinds gisteren met de Matcare ovulatietesten begonnen, schijnen wel betrouwbaar te zijn! Afgelopen maand de Kruidvat gebruikt, maar gaven bij mij na ei steeds positief 5 dagen lang dan twijfel je aan je ei.. maar gelukkig temp ik vandaar dat ik wist dat ik bij mijn eerste positieve ovulatietest de eisprong had
Ik heb 'm nu inderdaad al gehad. Maar de volgende maand misschien toch beter ff kijken met ovutesten. Maar heb geen idee hoeveel je nodig hebt in een maand en dergelijke. Hoeveel gebruik jij meestal?
ik heb ook geen verstand van dat temperaturen, haha! Handig dat je zo nog een beetje weet wanneer je je eisprong hebt. En eeva loopt je banner dan ongeveer gelijk met jou testresultaten?
Voeg jullie toe meiden (graag in volgorde van NOD) Lijst Mamsie1980 (1e kindje) - Ei 16 februari - NOD 2 maart -Ronde 1 Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2 Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1 MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 WLE(1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Lijst Mamsie1980 (1e kindje) - Ei 16 februari - NOD 2 maart -Ronde 1 Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2 Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1 Mamsey (3e kindje)- Ei ? - NOD 14/15 maart - Ronde 1 MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 WLE(1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
@Mamsey ik gebruik ze voor het eerst! Ben ook nog een groentje dus Heb wel veel gelezen op het forum bij ovutesten...heb 12 dipsticks ingeslagen dus kan in ieder geval 6 dagen lang in de middag en de avond testen. Ben van plan om om 12.00u te testen (dan zorg ik dat ik twee uur vooraf niet naar de wc ben geweest) en in de avond om 21.00u...ben beniewd! Dat tempen is ook wel een idee om echt goed zicht op je cyclus te krijgen, maar dat lijkt me zo'n gedoe!
Hoi dames, Ik kom gezellig met jullie meekletsen Hoe kan ik me eigenlijk toevoegen aan die lijst =xxxx=
Hoi Sweetangel, welkom! Je kn het lijstje gewoon kopieren. Ik gebruik geen ovu testen maar ik ben bang dat wanneer het hier zo druk blijft (verbouwen, eigen zaak, zelf werken en een peuter) dat de kans dat ik zwanger raak zonder het vrij essentiele van mijn man bijznder klein is...... Nou ja we zien wel. Fijne dag