Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Marsonny, hopelijk vermaak je je morgen een beetje thuis. Wat kan een dag soms lang duren hè. ;) Ik moet morgen gelukkig 's ochtends werken en 's middags eerst boodschappen doen en dan is het zo weer tijd om te koken en is er weer een dag om. (hoezo ben ik aan het aftellen :p)

2. marsonny

marsonny Niet meer actief

Ben hier ook aan het aftellen, maar heb op de video en de digitale recorder wat programma's ingesteld om op te nemen en om morgen te kijken!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny zie dat jij over twee dagen mag testen spannend succes

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Allemaal weer aan het aftellen.. hoop echt dat er weer positief nieuws aan zit te komen. Heel veel succes allemaal..
    Ik wacht tot het einde van mijn ongi en dan snel aan de klus om ei niet te missen;)

5. marsonny

Vind het ook wel spannend, heb tot nu toe ook nog niet de gebruikelijke pre-ongi verschijnselen, ben benieuwd of dat morgen ook zo is, maar er is ook een kans dat mijn lichaam er ineens als kleine verassing een cyclus van 29 dagen tussen door gooit en dan word ik zaterdag pas ongi :);)

6. marsonny

Hoop voor jou ook dat dat allemaal vlot achter de rug mag zijn dat ongi gedoe!! Ging jij ook met ovu-testen beginnen of ben ik nu in de war met iemand anders?

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hhaha lastig he.. al die meiden die op een andere manier bezig gaan;) nee, ik ga nog niet beginnen met ovu testen.. aangezien we eerst met manliefs gezondheid bezig moeten heeft het nu nog niet zoveel zin. Wacht deze cyclus af en als deze ook weer zo kort is ga ik er toch maar eens over na denken.. want het gaat nu allemaal wel erg snel..

8. marsonny

Soms idd wel lastig uit elkaar te houden al die meiden ;)

Hoe is het nu met je man??

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik gebruik ook nog geen ovutesten maar als mijn cyclus weer zolang is als de eerste dan ga ik er ook over nadenken

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het gaat gelukkig redelijk.. vanmiddag heeft hij weer een poos op bed gelegen, hij is erg moe en staat onvast op zijn benen.. gelukkig is de hoofdpijn momenteel minder en druk op borst ook te doen. Het blijft allemaal eng:( en spannend..
    Maar we gaan door en hopelijk veranderd er iets na 20 mei:)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik hoop het voor je dolfijn dan kunnen jullie ook weer verder

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    zou toch echt wel heel fijn zijn..
    heb nu vaak het idee alleen bezig te zijn met zwanger worden daar hij nu echt wel wat anders aan zijn hoofd heeft.. Hij maakt zich erg druk over wat als (het fout gaat) en hoe het dan met mij en de kinderen moet.. allemaal zorgen die ik me toch echt wel voor kan stellen en ook wel heb, maar toch op een andere basis als hij. Dus ik zou het heerlijk vinden als we samen bezig kunnen om zwanger te worden:)

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik hoop het ook voor jullie

14. marsonny

Dat hoop ik voor jou en je man dat jullie beide straks rust kunnen vinden en dat het allemaal goed mag gaan met je man en er dan samen helemaal voor kunnen gaan!!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank jullie wel meiden! Fijn om hier even wat kwijt te kunnen.. xx

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    De katherisatie is nu achter de rug. Hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je man zich snel wat beter voelt.
    En jij ook, want ook voor jou is dat allemaal behoorlijk zenuwslopend lijkt me.
    Ik voel me zo stom, ik miste je al, maar ik had natuurlijk moeten weten dat dat was vanwege je man.:)
    Sorry!
    En wat een korte cyclus was dat zeg.
    Wanneer krijgen jullie de uitslag van het onderzoek? Als je dat liever niet verteld is dat ook geen probleem hoor!
    Maar je weet inderdaad dat je hier altijd terecht kunt.
    Hoop dat jullie snel weer voor de kinderwens kunnen gaan, maar ik snap je man ook wel over wat je schreef.
    Dat hij goed opknapt lijkt me een eerste vereiste.
    Hou jullie haaks

Knuffel van mij

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Musicalfan.. bedankt voor je lieve woorden..
    Helaas is de katheterisatie nog niet geweest maar wordt deze 20 mei gedaan.. dus nog 9 dagen te gaan. Onzeker is deze periode in elk geval wel.. dus hoop dat het allemaal goed mag gaan (want begrijp de zorgen van mijn man ook echt wel hoor!) Wil alleen zo graag voor die kleine gaan, juist ook voor als het mis mocht gaan (klinkt misschien stom maar hoop dat je me begrijpt)

Ben wel blij dat je me gemist hebt:) en ik jullie zeker ook!
    Hoe voel jij je nu? Hoop dat je je rust nog een beetje kan vinden..
    Maak jij je maar niet te druk om mij.. je hebt vast genoeg aan jezelf! Hoop dat alles nog een beetje te doen is meis! Kijk met je uit naar je volgende echo..
    xx KNUF xx

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    slaap lekker allemaal

xx twinklestar

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    slaap lekker twinklestar! tot morgen! xx

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Zit verdorie :x net een heel bericht te typen, is alles ineens weg. grrr, computers!!!

Lief dat je dat schrijft, maar ik leef ook mee met de anderen. Ik ervaar de steun als enorm prettig en dat geldt voor anderen meestal ook toch.
    Ik doe mijn best om afleiding te hebben en mijn rust te vinden. Ik heb het op zich wel, maar soms is het moeilijk.
    Alleen ik slaap zo slecht, tenminste het is meer het in slaap komen. Duurt echt lang en dan ben ik 's nachts ook vaak nog een poos weer wakker.
    Toch voel ik me verder goed en zwanger. Dus het is en blijft afwachten. Ik moet de afspraak nog maken maar ik maak hem voor als het kan 27 Mei.
    Dat duurt nog twee weken, maar ik ga voor zekerheid. Op een eerdere echo blijft het misschien voor de duur van de zwangerschap ook onzeker en dan zit ik alsnog weer een week te wachten.
    Ik stort me op mijn studie waar ik al aan begonnen was, maar wat een half jaar op een lager pitje stond vanwege allerlei omstandigheden. Dus afleiding genoeg en extra stimulans om het weer op te pakken.
    Hou je haaks meid en een dikke knuffel van mij

Deel Deze Pagina