Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ff pb gemaakt.

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    @marsonny, spannend wordt het ook voor jou!!

@dolfijn, fijn dat je ook hier weer terug bent. Vind nog steeds dat het apart is dat ze het niet kunnen vervroegen voor je man!!

@Hier, ook pokkeweer hoor!!! Enneh, ik ben weer op de vlucht, we zitten nu bij mijn broer maar die was even onder de douche, dus dacht ik hier wel snel op te kunnen hahaha.
    Ik ben nog niet ongi, ben wel nog steeds heel erg snel bekaf, erg emotioneel zoals eerder benoemd en een wat opgezette buik. Heb ook nog steeds met vlagen steken in mijn buik. Kunnen ook mijn darmen zijn trouwens. Maar goed, dit zijn klachten die ook heel goed bij een ongi kunnen horen. Maar die heb ik normaal dan niet. De klachten die ik normaal heb, zijn nog nergens te bekennen.
    Heb nu net ook hoofdpijn ontwikkeld.

Vanmiddag moet ik om 13.00 op het werk zijn, voor een functionerings gesprek, daarna moet ik werken tot 22.00. Dus jullie zullen niet heel veel van me zien verder vandaag.

Als ik vergeten ben op mensen te reageren, dan sorry, ben nu al bekaf!!!

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    oh! @musicalfan, dat niet kunnen slapen heb ik ook.........de hele dag ben ik bekaf, en savonds kan ik niet in slaap komen en 'sochtends ben ik heel vroeg weer klaarwakker.
    Dat had ik bij de eerste ook, vooral het snachts wakker worden......kan erg vervelend zijn!!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ klevkin werkse

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; knap dat je je nu nog op je studie kunt richten! Ik studeer ook, maar het is goed dat het jaar bijna afgelopen is en ik bezig ben de laatste dingen af te ronden, kan me slecht concentreren en ik zit niet eens in eenzelfde situatie als jij...Fijn dat je je in elk geval goed voelt! Laten we hopen dat het een goed teken is. :)

6. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn, sterkte met je man! heeft hij al lang problemen met zijn hart?

7. marsonny

marsonny Niet meer actief

;) :) Nog 1 nachtje slapen en dan kunnen we testen, ben dr nog wel rustig onder, meer benieuwd/nieuwsgierig wat de test morgen gaat vertellen!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je wel Maryam!
    Hij heeft in 2005 hartfalen gehad, daarna een hele poos niets en hij moet nu geopereert worden aan zijn knie maar die kon niet doorgaan doordat bloeddruk veelste hoog was.. en zodoende weer in de molen gekomen..
    Ben blij als het de 20e is..........

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny succes met testen morgen laat wel even wat weten ben benieuwd zal voor je duimen meid

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel succes Marsonny en ik hoop ook echt dat je morgen een posi test in handen houdt!
    (Weet je ongeveer hoelaat je opstaat?? haha weet ik hoe laat ik moet gaan duimen en hier kijken voor goed nieuws!);)

11. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Friesland
    En marsonny??? wat zei de test????

Alle andere dames ook goedemorgen. Hier vanochtend weer een negatieve test. Zit eraan te denken om naar de huisarts te gaan omdat ik steeds zo moe ben. Lijkt me niet normaal. Als ik nu zwanger was geweest, okee, maar dat is blijkbaar toch niet zo. Dus zal hem toch eens gaan vragen.......

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen ook hier dames,

Hoe staat het met de test Marsonny?? ik duim voor je!
    Jammer van je test Klevkin :( HA= goed idee!

Hier is de ongi voorbij dus we kunnen weer aan de klus! (hoop dat ik manlief nog even kan bewegen voordat hij volgende wk het ziekenhuis in gaat;))

Fijne dag allemaal! xx

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; en en en?? Duim echt voor je!!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen allemaal

hier wat minder vandaag heb hoofdpijn en ben ook nog eens snot verkouden ga vandaag lekker rustig aan doen

@ marsonny heb je al getest

xx twinklestar

15. marsonny

Vanmorgen een negatieve test, maar nog niet ongesteld, mini.minimale bruine afscheiding (stipje), lichte buikpijn, maar veel minder dan normaal als ik ongesteld word, maar denk wel dat ik ongesteld ga worden!

Ben nog niet eens enorm teleurgesteld, we gaan als ik ongesteld ben geworden/geweest rustig door naar ronde 3

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer Marsonny:( maar wat je zegt, gewoon vol goede moed door naar ronde 3 als je ongi doorzet.. maar je weet maar nooit, zolang het niet echt doorzet is er nog moed.
    Succes meissie!

@Twinklestar; balen dat je je zo rot voelt.. hoop dat je lekker rustig aan kan doen vandaag en dat je je snel beter voelt!
    KNUF voor allebei! xx

17. marsonny

We wachten af, ongi heeft nog niet door gezet, maar wil mezelf niet voor de gek houden met dat het misschien toch wel raak is!

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Dan houden we de vingers nog even gekruist voor je Marsonny!

19. marsonny

:( Ik weet het even niet meer mijn lijf geeft lichtjes tekenen van meis je gaat ongesteld worden, maar er gebeurd niks :(

doe trouwens maar geen berichtjes met we duimen voor je dat het evt wel raak is, het is wel lief bedoeld, maar kan het even niet aan,ben ietsepietsie in de war!

20. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ok sorry :), kan hem me voorstellen

Deel Deze Pagina