Dank jullie wel meiden.. mocht ik morgen nog ergens tijd hebben zal ik natuurlijk even posten hoe het gegaan is.. Fijn om zoveel medeleven te hebben Knuffel voor allemaal!
@ Denise, Balen van je Ongi! Succes in Ronde 2 ( wij zitten in Ronde 3.... Heb jij nu ook veel meer last van je Ongi,dan met de pil? )
heb een test gedaan maar weet het zelf ook nog niet ik heb en test van sensitest gedaan en denk er ietsop te zien maar weet het niet zeker ga morgen nog een testje doen ga zo ook even naar de kruidvat voor de 2v5 test die schijnen ook gevoelig te zijn dus meiden kan nog niet echt wat zeggen ben benieuwd xx twinklestar
Oeeww spannend! Ik had dat ook vorige keer bij sensitest leek op een lichtroze lijntje..bij mij was t toen uiteindelijk niets dus hoop voor jou beter nieuws
we wachten het af morgen ga ik nog een testje doen nee krijg hem niet op de foto heb ik al geprobeerd dus nog even afwachten
Twinkle star. dat is heel spannend. Ik zal voor je duimen. Denise, balen dat je ongi bent geworden. Succes in de volgende ronde. Bibi, over 2 dagen ook testen? Heb je een gevoel erbij of niet? Ik zou morgen echo krijgen, maar gaat niet door. Tenminste de echoscopiste is ziek en morgen gaat de huisarts misschien nog iets proberen te regelen, maar of dat morgen gaat lukken. Grr, nog langer in die zenuwen zitten. Ik wil alleen maar duidelijkheid. Overigens voel ik me enorm zwanger en hoop dat mijn gevoel dus wel juist is, anders laat hij mij enorm in de steek.
Hey! Ik ben nieuw hier, mijn vriend en ik hebben begin maart de pil uit huis gedaan Ik hoop dat iedereen maar snel zwanger wordt !
@ musicalfan dankje wat balen voor je dan heb je nog geen zekerheid hoop dat je huisarts toch nog wat voor je kan doen succes
Dankje Twinklestar Ik zou graag met meiden willen kletsen die ook bezig zijn voor een kindje.. Hoe gaat het bij jullie? M'n vriend en ik zijn nu voor de 3e maand bezig..
@musicalfan: zit ook niet mee he..nog langer wachten :s maar wij blijven duimen! @Meid1987: welkom en hopen maar dat het snel mag lukken
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik nu helemaal nergens last van heb. Ik voelde het niet aankomen helemaal niets. Heb nu verder ook geen buikpijn of kram ofzo echt heel raar.
Goeie morgen allemaal, Sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar was gister helemaal kapot! Gisteren begonnen we best verkeerd daar hij (na infuus inbrengen) weg raakte.. oh, was zo eng! Maar gelukkig redelijk snel bij en daarna naar beneden voor katheterisatie.. Het katheteriseren is niet gelukt via de pols, dus is via de lies gedaan.. Dit betekende veel langer plat liggen, en dus mocht hij uiteindelijk pas om 18u naar huis. Hij mag 5 dagen geen auto rijden, tillen, trappen lopen etc etc.. Maar gelukkig is hij wel thuis en gaat lopen sinds vanmorgen ook weer wat beter.. Op het eerste zicht was alles prima in orde, dus waar de klachten vandaan komen????? dat blijft nog even de vraag.. maar gelukkig werkt hartje naar behoren @Twinklestar; balen van je test, hoop dat die van vanmorgen meer duidelijkheid gaat geven! @Musicalfan; vind het echt belachelijk van je echo! en zo jammer voor jou dat ie nu niet doorgaat.. Kan me zo goed voorstellen dat je de onzekerheid zat bent.. Hele dikke knuffel! xx
nog geen duidelijkheid test was het zelfde als gisteren dus ga na het weekend nog wel een keer testen misschien te vroeg getest misschien is mijn ei later geweest