Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Mij ook... jullie zijn ZOOOOOOOOOOOO LIEF!!!! Dikke knuffel terug!

2. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Me 2! Hoe kan je dat pendelen trouwens doen?

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Karen

Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van jouw verdriet.
    Ik had je verhaal al ergens gelezen over wat er allemaal gebeurde.
    Sommige mensen zeggen alles maar recht voor zijn raap zonder te beseffen dat ze daarmee mensen behoorlijk kunnen kwetsen.
    Vervelend dat je therapeut nu er niet is. Hoop dat je toch je hart kunt luchten. Dat kan natuurlijk altijd hier, maar ik doel natuurlijk ook op je directe omgeving.
    En laat je tranen maar lekker stromen. Het is fijn als je dit kunt.
    Hou je haaks en ik denk aan je.

En inderdaad dit is echt een super forum met hele lieve mensen.
    Het is fijn om hier alles te kunnen delen. Stuk voor stuk zijn jullie allemaal TOPPERTJES!!!

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    jess:

In het forum staat onderaan een topic pendelen. Volgens mij vind je daar ook de personen die dit doen en dmv een prive berichtje te sturen met de vraag of ze wil pendelen voor je.
    Je moet dan je naam en geboortedatum doorgeven.
    Hoop dat ik het goed zeg en dat het je gaat lukken.
    Soms duurt het wat langer voordat je een reactie krijgt, omdat ze veel aanvragen binnenkrijgen.
    En bovendien moet je je er natuurlijk niet aan vastpinnen.
    Want het klopt niet altijd.
    Ik was gependeld voor Juni (kan dus alsnog), maar was in April zwanger.
    Succes!

5. marsonny

marsonny Niet meer actief

Karen, heel veel stekte meis, wat ontzettend vervelend al die toestanden en dan ook nog ongi worden!!

Ik zit idd weer op het wachtbankje al voelt het gek genoeg helemaal niet zo, totaal niet bezig met innesteldag of wat dan ook. Ik moet de 12de (of de 10de ligt aan welke cyclus ik nu heb) ongi worden!

6. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    @musicalfan: dankjewel..ik ga duimen voor je deze maand!

7. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Heb net ook besloten dat ik niet eerder ga testen dan NOD dag..vorige keer al dgn van tevoren gedaan dit kost teveel testen en maakt me alleen maar onzekerder!
    Miss toch beetje bang dat ook ik ongi word..:( ohww die gevoelens weten wat!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hoi meiden

hier ben ik weer ben even een paar dagen erg druk geweest maar nu ben ik er weer zie dat er aardig wat is geschreven dus ga nog even bijlezen

xx twinklestar

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Twinklestar fijn dat je er weer bent. Spannend zie dat je morgen kunt testen.

Jess: Ik begrijp wel dat je wacht tot nod. Die gevoelens, ik weet er alles van, haha.
    Lief dat je voor me duimt. Hoop dat het snel weer raak mag zijn, maar dan wel van een plakbeeb. En ik zou voor mezelf willen (niet dat ik dit w.s kan), maar mocht het raak zijn, ik pas ga testen na een week of 6. Gewoon omdat ik niet meer mee wil maken wat ik de afgelopen weken heb meegemaakt.
    En dan maar uitgaan bij bloedverlies dat het fout is, en bij geen bloedverlies dat het goed zit.
    We zullen zien.
    Eerst maar zorgen dat ik weer zwanger wordt.
    Succes met de dagen doorkomen.

Dolfijn: Hoe gaat het nu?

Marsonny: Hoop dat er geen ongi komt voor je. Lastig als je niet altijd van je cyclus op aan kunt.

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Karen; sorry dat ik er nu pas weer ben, maar ook van mij een hele dikke *knuffel*!! Hopelijk voel je je snel weer beter meid.

@ Twinklestar; hoe is het met jou?

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey allemaal,

Hier weer even een berichtje vanaf deze kant..
    Vannacht heeft manlief een rot nacht gehad met veel pijn aan zijn been.. dus vanmorgen hem maar weer in bed gestopt en nog even laten slapen op pijnmedicatie.. Daarna ging het iets beter..
    De pijn lijkt te veranderen, maar de bloeduitstorting wordt beduidend kleiner.. Dus we hopen dat het nu snel echt gaat opknappen!
    Ik heb wel wat ongi krampjes, maar nog niet echt het gevoel dat het morgenochtend er al gaat zijn.. dus ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat worden.. hoop niet te lang :(

@Musicalfan; zou het zelf ook wel willen; pas testen als je weet dat het helemaal goed zit, kan me er zeker wat bij voorstellen! Maar we hopen gewoon snel op een plakbeeb zodat we lekker kunnen gaan genieten.. Succes meissie! KNUF

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dankje je ja spannend hoe is het nu met jou

@ bibi hier is alles goed

13. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    zo ontzettend lief allemaal naar elkaar toe hier idd. en zoveel steun wat er uit woorden kan komen. vind het zo sweet en zo prettig om dan toch te blijven schrijven. en dat je zo aan mensen hier kunt denken. al zijn het allen lettertjes. wil zo graag dat jullie allemaal meekomen met me baal ervan eigenlijk wel;)

14. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    @dolfijn: hoop ook dat je cyclus niet te lang is en dat je snel weer opnieuw kan beginnen.vind mijn cyclus van 33 dgn veelste lang!
    @twinklestar: vdaag testen??

Ik heb net toch stiekem een testje gedaan..was ntuurlijk neg maar voelde me gisteravond zo rot, misselijkheid buikkrampen enz dat ik dacht nu gewoon een test doen dan is het maar uit mijn hoofd!! Nu heb ik er eigenlijk weer een hard hoofd in..me onderbuik is echt zo bezig en mijn stemmingen zijn zo wisselend! Maar denk dat ik mezelf toch weer voor de gek zit te houden ofzo..als k deze klachten allemaal heb zou je zegge dat er toch wel een beetje HCG in de urine zit??? PPPfff word af en toe moe van mezelf :)

15. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Waar zijn jullie allemaal?? :( Hoopte dat jullie me nog een beetje moed in konde praten??

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ jess heb nog geen test gedaan denk dat ik wacht tot vrijdag had de eerste keer ook al een lange cyclus dus wie weet is hij nu wel langer voor jou is het ook spannend zeg het schijnt dat sommige vrouwen heel langzaam hcg aanmaken dus het zou kunnen dat jij 1 van die vrouwen bent hoop dat je gauw twee strepen hebt

17. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Jess: De maand dat ik zwanger was, testte ik ook vier dagen voor NOD en was de test zo negatief als maar kon. Een paar dagen daarna (op NOD) had ik met drie verschillende testen duidelijk twee streepjes, dus meid, alles kan nog en wellicht was je toch iets te vroeg met testen. Ik wist toen ook aan alles wat ik voelde dat ik zwanger was en dat was ook zo, helaas eindigde het in een miskraam. Dus, gewoon nog even testen over een paar daagjes...

Lieve meiden,
    Jullie zijn echt lief, ik krijg het er koud en warm tegelijk van!!!!

Maandag ben ik, na een gesprek met mijn moeder, emotioneel compleet gecrasht en ik was er even erg aan toe. Hoewel ik dit herken vanuit alle borderlinecrises van de afgelopen jaren, vond ik het toch nog best heftig, omdat het ook al eventjes was geleden. Gelukkig kan ik me sneller herpakken dan vroeger en ik ben dan ook dinsdags met een vriendin gaan stappen. Dit heeft me deugd gedaan! Ook vandaag een bakkie gedaan met een andere vriendin en genoten van het zonnetje. Het lukt me nu wel weer... en ik ben weer wat stabieler en vooral positiever en minder bang... mentaal kom ik dus weer langzaam tot rust. Helaas ben ik er ook lichamelijk niet zo goed van geweest en dat sluimert nog even na... felle hoofdpijn, misselijk en een aanval van aambeien die heel erg pijnlijk is. Ik hoop dat ook dit snel weer de goede kant op gaat...

Voor ieder van jullie een stevige knuffel!!!!!

18. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Blij met jullie reacties..KNUFF!!
    Ik wil het zo graag...maar ja wie niet hier he! Blijf me er nog steeds over verbazen hoe het komt dat er zoveel kinderen op de wereld lopen :s ik snap het niet ;)
    @karen blij dat je je zo snel kunt herpakken..zonnetje helpt denkk ook wel of niet? Hopen dat al je lichamelijke ongemakken ook snel verdwijnen!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sorry meiden, even geen energie voor een lang verhaal..
    maar toch allemaal een hele dikke knuffel!!
    en denk wel aan jullie hoor! xx

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Karen, moeilijk allemaal hoor! Hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt. Knuffel!

Dolfijn: Neem je rust en denk goed aan jezelf.

Jess: Ik testte pas na 11 dagen NOD positief. Dus nog even geduld.

Hier gaat het wel.
    Beetje ups en downs. Ben wel ontzettend moe. Weet niet waar ik de energie vandaan moet halen.
    Maar ja, we zien wel. Doe gewoon rustig aan voor zover dat kan.

Fijne dag en geniet van het zonnetje!! Liefs

Deel Deze Pagina