Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Niet meer actief

Ik temp niet, maar het is echt raar zo mijn lijf doet vreemde dingen, raak dr iets van in de war, heb geen bijbehorende ongi pijn, met momenten wel, maar dan is het ook ineens weg :( :)

Bij jou wil het ook allemaal niet zo vlot verlopen, ga voor jou ook duimen dat het allemaal goed gaat!!

Jij verdient ook die knuffels, je deelt ze ook uit aan ons, dan krijg je ze ook zomaar terug!! Ik hoop dat het straks voor jullie ook beter kan gaan verlopen en dat je er weer vertrouwen/moed in krijgt. Er gebeurt ook veel bij jullie thuis met manlief, gaat het al iets beter met hem??

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha hoe bedoel je emo.. zit met tranen in me ogen je berichtje te lezen Marsonny.. Lief van je!
    Er is inderdaad weer een boel aan de hand en het wil maar niet rustig worden.. en dan verlies ik de moed..
    Maar ik heb gelukkig ook een gezonde vechtlust en weet dat ik nog een dag of 4 heb voordat ei komt.. dus wie weet!! :p
    Been van manlief lijkt langzaam beter te gaan, maar pijn is nog zeker niet weg.. Spanning om allerlei andere dingen werken niet echt mee aan zijn libido (en de mijne) dus we zullen gewoon moeten afwachten hoe het gaat lopen..
    Hou jullie op de hoogte, en fijn dat jullie er gewoon altijd zijn! KNUF

3. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Dolfijntje: Hier ook nog een stevige knuffel van mij... jammer dat het zo blijft tegenzitten... kop op, meid!

Ook bij mij blijft het maar verder gaan en schijnt het ook niet echt op te houden... :x

Ik heb vandaag zelf een nog slechtere dag meegemaakt, een dag die er, met de emoties van de afgelopen tijd, echt voor gezorgd heeft dat mijn man me deze ochtend letterlijk heeft moeten opvangen omdat ik compleet instortte. Ik kon echt niet meer, was totaal op en leeg. Ook nu nog voel ik me intens moe en leeggezogen.

Alles begon toen ik een duidelijke grens stelde naar mijn vriendin toe en voor mijn mening opkwam. Nu moet ik zeggen dat ik dat iets teveel vanuit emotie heb gedaan en vanuit de typische borderline angst om afgewezen te worden. Ik heb dan ook gereageerd op een manier van een kat in het nauw... ik heb gebeten en gekrabt en verloor de volwassen, gezonde Karen-kant in mezelf... ik reageerde nogal sterk vanuit Karen-borderline.

Mijn vriendin was er dan ook twee dagen niet goed van en toen ik haar vandaag wilde feliciteren voor haar verjaardag, barstte de bom en bleek al snel dat ze eigenlijk ontzettend kwaad op me was. Toen we elkaar deze ochtend aan de schoolpoort zagen, was het al snel verhit tussen ons. In mijn emotie reed ik weg en raakte toen de zijdeur van een geparkeerde Mercedes... een flinke deuk in de hele deur en kofferbak... ik stortte in...

Uiteindelijk ben ik de hele dag bij mijn vriendin geweest en hebben we gepraat en gepraat tot het weer goed was tussen ons. Ze is mijn beste vriendin, al 20 jaar lang, een soort zus (en de toekomstige peettante van mijn eventuele vierde). Ze is dus heel erg belangrijk voor mij en ik voor haar...
    Het was er ook nog nooit zo hard aan toe gegaan tussen ons en ik dacht echt dat ik haar kwijt was. Gelukkig heeft zij leren leven met de borderline kant in mij en kan ze het ook wel plaatsen.

Het is allemaal goed gekomen (dat met de auto zal wel voor de verzekering zijn, hoop ik, maar is nu nog in onderhandeling). Ik ben uitgeput en op en na vandaag en de confrontatie met mijn borderline kant stel ik mijn wens voor een vierde serieus in twijfel...

Zal ik het allemaal nog wel aankunnen??? Hoe zal het zijn als ik overkop ga en een baby'tje heb waar ik toch steeds voor klaar moet staan. Ik denk dat ik mijn wens misschien even in de koelkast moet zetten... het is een strijd tussen gevoel en verstand... tussen mij en borderline.
    Het verlangen is groot, maar ik probeer dit nu even los te laten... misschien is het een teken dat ik nu niet zo snel meer zwanger word als in het verleden en is het voor mij niet meer voorbestemd...

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Karen,

Heel veel sterkte met alles. Ik kan je geen raad geven of tips ivm je kinderwens.
    Ben wel heel blij om te lezen dat het gelukkig tussen jou en je vriendin toch goed is gekomen.
    En de auto, dat is kl*te, maar het belangrijkste is dat jij niets mankeert. Die auto is maar een stuk "blik".
    Jij bent nooit vervangbaar!
    Meid, zorg goed en let goed op jezelf en praat van je af waar en wanneer je dat nodig hebt.
    Ik vind je heel moedig dat je hier er zo open en eerlijk over bent.
    En je weet ons te vinden.

Liefs en knuffels

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Dolfijn,

Ook jij heel veel sterkte met alles.
    Gelukkig dat het iets beter gaat met het been van je man, maar het houdt dus allemaal nog niet over.
    Ook jij kunt hier altijd terecht dat weet je.
    En inderdaad je verdient die dikke knuffels. Je bent een lieverd.
    En laat ook die emo's maar gaan,als je dat kunt.
    Want ik kan het niet en dat is ook niet alles. Ik ben daar hard mee aan het werk, omdat e.e.a ook zo niet langer meer kan doorgaan!

Liefs

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Karen,
    wat een verhaal.. bah, werd echt even stil toen ik las hoe diep alles kan zitten..
    Gelukkig dat je vriendin het begrijpt, en dat jullie vriendschap goed zit..
    Knap dat je er over kunt praten hierzo..
    Jullie kinderwens is iets van jullie samen, maar kijk inderdaad goed of je sterk genoeg bent..
    Heel veel succes met alles; Hele dikke knuf!

Lieve Musicalfan,
    Ook ik ben hard geworden voor mezelf, en emo's tonen is heel erg moeilijk..
    voel de tranen vaak wel, maar uiten houdt vaak op met waterige ogen, en snel wegpoesten..
    Jammer om te lezen dat jij dit ook niet kan, ik weet hoeveel pijn het doet als je verdriet hoog zit maar er niet uit kan..
    Jij ook heel veel succes; dikke knuffel!

en ondanks dat ik misschien niet helemaal lekker zit.. ik ben er voor jullie!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve karin

wat een verhaal zeg gelukkig is het goed afgelopen met jullie vriendschap het is belangrijk om iemand te hebben waar je alles mee kan delen maar vind het ook knap dat je het hier met ons zo openlijk deelt hoe je je voelt ik kan je niet zeggen wat je moet doen dat kan alleen jij jij voelt wat je hart je zegt ik wens je heel veel sterkte toe
    een hele dikke knuffel van mij

lieve dolfijn

ook van jou vind ik het heel dapper om hier te zeggen hoe je je voelt vooral omdat je ondanks al je eigen tegenslagen zo positief blijft en voor andere meiden klaarstaat en met alle meiden meeleeft daar neem ik mijn petje voor af dikke knuffel van mij

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je voor het compliment twinklestar! xx

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Lieve Karen, wat een verhaal...:( Het lijkt me allemaal ontzettend moeilijk voor je...Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om door deze periode heen te komen en dat een nieuw wondertje je toch gegund mag zijn. Sterkte! Een hele dikke knuffel voor jou!

Lieve Dolfijn; ook voor jou weer een dikke knuffel op deze zonnige dag! Hopelijk schijnt de zon voor jou letterlijk en figuurlijk en mag alles snel de goede kant op gaan. Liefs, Bibi

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Bibi; het zonnetje probeert hier de wolken voor te blijven.. maar helaas wil het nog niet helemaal lukken (letterlijk en figuurlijk).. ik geef niet op en ga gewoon door..
    dus komt gaat goed komen meis..
    (voel mezelf in elk geval weer wat sterker!) xx

11. marsonny

#2291 marsonny, 12 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2010
    Vanmorgen getest met KV 2 voor €5,- er was een heel, heel, heel, heel licht 2de streepje, maar je moest wel je best doen die te zien :) (ik was gelukkig niet de enige die het zag, mn man ook ;)) ben niet ongi geworden dat word ik altijd in de nacht/ochtend van 28 op 29 dagen! Dus het blijft nog even spannend!!

12. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Duim, duim, duim... spannend, Marsonny...!!

Lieve meiden,
    Ik heb het al gezegd, en zeg het nog een keertje: "Jullie zijn echte schatjes!" Bedankt voor de lieve berichtjes... *knuffel*

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat super spannend Marsonny!!!!!! Ik hoop het echt zo voor je.. ik duim met Karen mee :D hoop echt dat het raak mag zijn.. Hou je ons op de hoogte??? Hoop, duim, hoop, duim, hoop, duim, hoop, duim, hoop, duim.. .... ... ... ...

en je verdiend de lieve berichtjes Karen! KNUF

hier is de zon toch echt even helemaal door de wolken heen gebroken; heerlijk die dubbele manier van praten;)
    het zonnetje schijnt buiten, maar de wolken zijn binnen ook heerlijk weg getrokken.. manlief heeft zich over de pijn heen gezet en we hebben vanmorgen heerlijk van elkaar genoten :D gewoon heerlijke dag samen gehad en voel me echt weer helemaal verliefd.. alles heeft een doel!

14. marsonny

Karen
    Voor jou ook nog steeds knuffels en ik hoop dat je de rust kunt vinden zodat je een keus kunt maken hoe je nu verder wilt wel of niet zwanger worden *knuffel*

Dolfijn
    Wat super dat jij en je man een goede dag hebben gehad samen!!!

Hier is verder nog geen nieuws te vertellen behalve dat ik nog niet ongi ben, het is wel spannend, loop grote delen van de dag met zo'n kriebeltje in mijn buik, ga ook bewust dingen doen zodat ik er niet steeds aan loop te denken!

15. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    #2295 Tara26, 12 jun 2010
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
    Lang hier niet geweest, sorry. Wegens prive omstandigheden de laatste tijd met andere dingen bezig geweest die helaas even voor gingen.

Deze ronde weer verder gegaan, vandaag geklust, dus ik duim heel hard alvast. We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken hier;)

Ik heb veel bij te lezen zie ik, dus dat ga ik vanavond op m'n gemak even doen. Ben benieuwd hoe het met de rest is.

Als mijn cyclus net als vorige maand weer 26 dagen is is morgen mijn eisprong, anders overmorgen of later, dat kan ook nog, maar gezien de eerdere maanden lijkt me dat onwaarschijnlijk...
    Vreemde is alleen dat de ovutest niet aangeeft dat ik op mijn vruchtbaarste dag ben of ook maar in de buurt :(

16. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, jullie allen een dikke sterkte knuffel.. zo even tussendoor

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je michele.. ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt en dat alles goed gaat. Geniet ervan!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    nou dat niet zo hoor, met de baby wel alles ok denk ik. maar met mij niet zo.
    ivm misselijkheid, totaal slap,duizelig, afgevallen. en dus lopend lijkje.
    en erg veel moe. ok het hoort erbij. maar dit is niet genieten:)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer om te horen Michele.. hoop dat het snel beter wordt en dat je mag gaan genieten.
    Hou jezelf goed in de gaten en neem op tijd je rust.. denk aan je! KNUF

20. WLE

WLE Niet meer actief

Sorry dames dat ik wat minder aanwezig ben geweest laatste tijd!
    Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Wij hebben deze maand over geslagen om er volgende maand weer fris tegen aan te kunnen gaan! :)

Deel Deze Pagina