Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Niet meer actief

Hier nog niks veranderd, niet ongesteld, geen positieve test, bruine afscheiding heel minimaal/bijna weg, weet niet zo goed hoe ik me dr bij moet voelen ben wat vertwijfeld van wat is het nu zwanger of niet :(

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer dat je test nog geen duidelijkheid heeft gegeven Marsonny :( Hoop echt dat je ongi uitblijft en je straks alsnog positief mag testen.. ik blijf voor je duimen!
    Kan me goed voorstellen dat je niet meer weet hoe je te moeten voelen.. dikke KNUF!

Hier vanmorgen slierten slijm bij afvegen.. dus denk dat mijn ei er nog weer eerder is als vorige cyclus.. dus ben blij dat manlief en ik het gister zo fijn hebben gehad :D was ik al.. maar nu nog een beetje meer ;) we wachten weer af..
    Iedereen heel veel succes met alles! xx

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Mijn ovutest was net hartstikke positief dus dan zou mijn eisprong morgen ergens moeten zijn. Misschien vanavond nog klussen :p

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; wat spannend meid! Wanneer was je ei? Want het zou kunnen dat je nog wat te vroeg getest hebt natuurlijk. Ik duim voor je!

@ Michele; lief dat je even langs komt. :) Hopelijk verdwijnen je klachten snel en kun je eindelijk op je roze wolkje gaan zitten. ;)

@ Tara; succes deze maand!

5. marsonny

Ik had 27 & 28 mei een positieve ovulatie test 29,30&31 een negatieve ovulatie test

6. marsonny

We hebben vandaag hier onze verjaardagen gevierd dus heb niet veel tijd gehad om dr over na te denken en vanavond naar mn paardje geweest, maar op de terug weg in de auto kwam het ook wel weer ter spraken, we wachten af misschien over een paar dagen nog een keer testen!

7. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    #2307 Tara26, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
    Vanochtend om 6 uur wakker geworden door pijn in mijn onderbuik, dus mijn eisprong vermoed ik. Het is nu (11:48 uur) nog steeds een beetje gevoelig, voelt nu net alsof ik ongi ga worden wat toch echt niet zo is :D, maar mijn banner loopt in elk geval goed ;)

gisteren niet meer geklust, maar eergisteravond wel en dat moet ook nog goed zijn, ongeveer 36 uur voor mijn eisprong ;)

We gaan weer op het wachtbankje zitten..

succes iedereen!

8. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Het is nu al 7 uur geweest en ik heb nog steeds last van m'n buik. Het voelt een beetje alsof ik ongi moet worden maar dat is niet zo. Komt dit ook door de eisprong?
    De vorige rondes had ik dit niet, toen voelde ik het ook wel maar was na een uurtje hooguit weg.
    Heb nu al de hele dag last sinds 6 uur vanochtend:(

9. marsonny

tara wat vervelend, hoop dat die buikpijn snel over gaat!

Hier is de situatie niet gewijzigd niet ongi, geen positieve test, wel iets gevoelige (*)(*) maar verder geen andere bijzonderheden, zit letterlijk en figuurlijk op het wachtbankje!

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    wil gewoon dat jullie ook meegaan,,.. mis het clubje zo best wel heel erg... :)

11. marsonny

Ik wil ook wel graag me in het rose maar heb nog steeds geen duidelijkheid :(

Was vanavond aan het sms-en met een vriendin (die zelf een jaar bezig is geweest om zwanger te worden) die vroeg hoe het nu ging dus ik vertelde de situatie, maar die had nog een opbeurend bericht dat zij dat ook had gehad en als ze dan bloed had laten prikken bij de HA dat ze dan gewoon ongesteld werd omdat ze dan toch te gespannen was geweest!
    Eigenlijk er gelijk al van uitgaant dat ik gespannen ben zonder er naar te vragen, dit gelijk maar de kop in gedrukt.
    Daarna kon er pas van af dat ze hoopte dat het raak voor me was, sommige vriendinnen zou je soms echt een rot schop willen verkopen!

12. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt Marsonny.

13. marsonny

Het is ook wel heel raar aan de ene kant ben ik heel kalm en als ik naar mijn gevoel luister dan ben ik zwanger (maar of dat mezelf voor de gek houden is weet ik niet :) :( ) ,maar aan de andere kant die lichte onrust/nieuwsgierigheid van of het wel goed is ja of nee

14. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ja moeilijk, je lichaam kan je soms erg voor de gek houden...kan me voorstellen dat je nu wel graag wat zekerheid wilt.
    Ga je morgen nog een test wagen?

15. marsonny

Morgen idd nog een keer testen en dan wachten we een aantal dagen!

16. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Ik hoop dat je morgen een positieve test in je handen hebt...;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo, dat was even zoeken!! maar ons topic weer gevonden..

Hoe was je test vanmorgen Marsonny? is er eindelijk duidelijkheid voor je?? Ik hoop het zo!! Hele dikke knuffel, wat de uitslag ook weze moge.. Denk aan je!

Tara; hoe is het nu? is de pijn nog wat gezakt? ik hoop dat je minder last hebt en dat het toch een positief teken was!

Michele; mis jou ook :( en wou dat het al tijd was om door te gaan naar zwanger zijn.. maar misschien dat er na deze ronde weer iemand door mag schuiven.. Toch een fijn gevoel dat je ons in de gaten houdt; zo blijf je er toch altijd een beetje bij!
    (voel je je al wat beter? of houdt het nogsteeds niet over??)

Dikke knuffel voor allemaal!!! xx
    en ik hoop dat iedereen ons weet te vinden!

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb jullie ook gevonden meiden. :)
    Heb het hier nog niet gemeld gister, maar ik ben gestopt met tempen en ga geen ovutesten meer gebruiken voorlopig. Mijn cyclus is behoorlijk van slag, heb nu al 6 dagen bloedverlies. :$ Terwijl het wel meteen na de eisprong is begonnen dus het kan geen menstruatie zijn. Zal dus volgende week wel weer aan de beurt komen, maar dan moet het tussendoor wel even stoppen...

@ Marsonny; hoe is het met jou meid? Ik heb gisteren van de ha het advies gekregen om het los te laten en er niet zoveel mee bezig te zijn, dat schijnt toch negatief effect te hebben op het zwanger worden. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik probeer het nu toch. Hoop dat jij je ook een beetje kunt ontspannen.

19. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hier is de buikpijn wat gezakt gelukkig, maar het heeft nog tot gisternacht geduurd pff.

@ marsonny: succes met testen vandaag ;)

@ dolfijn1982: vandaag je eisprong zie ik op je banner, jij kan ook bijna op het wachtbankje gaan zitten, succes deze maand :)

@ bibi26: Jeeh, vervelend meis dat je al 6 dagen bloedverlies hebt, vreemd dat het direct na je eisprong kwam, kan dan geen ongi zijn...

Sterkte meiden :)

20. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    De buikklachten zijn weer begonnen, mss heb ik wel een buikgriepje of zo, het rommelt nu ook heel erg pff...

Deel Deze Pagina