NOD JUNI 14 - Babbel 81 16 - Hummeltje83 22 - Bibi26 24 - WLE 28 - Karen1974 29 - Dolfijn1982 JULI 05 - Jess07 13 - DeniseG1986 17 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Heb je er weer even bijgezet Denise, volgens mij moet het 13 juli zijn.. hahah hopelijk klopt dat.. wel lekker zo'n korte cyclus!
Kom op dames.. waar blijft het roze?? Er zijn weer wat NOD's volgens lijst verstreken.. Babbel, Hummeltje en Bibi.. en heb eigenlijk alleen van Bibi ergens anders gelezen.. Ben heel benieuwd hoe het met jullie is.. Hier veel klachtjes en het lijkt toch wel spannend te worden deze ronde.. nog een weekje geduld.. hahah hoop dat ik dat vol hou.. Veel succes allemaal! KNUF
Ik weet niet of het 13 juli wordt, voelde vanmorgen mij ei geloof ik En als het echt mijn ei was vandaag dan wordt mijn NOD 8 juli. We hebben eergister voor het laatst geklust Als we vanmiddag nog klussen maken we dan nog een kans?????
Denise: Ja dan maak je nog een kans. Succes meid! Dolfijn: Wat spannend. Ik hoop dat je op roze mag.Ik ga heel hard voor je duimen. Zou ik zo geweldig vinden voor jullie! Hoe is het nu verder. Gaat het iets beter? Hoop dat het verder met iedereen oke gaat. Ben wel te vinden af en toe op het ZP (snel lezen), maar weinig berichten die ik zelf plaats. Het gaat allemaal niet zo lekker. Lijkt wel of alles tegelijk tegenzit en dat is al een hele tijd zo. Zit in een enorme dip. Maar goed dat is nu eenmaal zo. Dit alles komt door heel wat prive,werk omstandigheden en de miskraam erboven op (iets wat ik het allerliefste wil een kindje) was kennelijk de druppel. Of nou ja, eigenlijk vandaag het ongi worden. Ik weet dat het heus wel komt, heb nog niet zoveel te klagen misschien, maar het doet me zoveel meer dan ik dacht. Ik ben momenteel gewoon absoluut niet happy en daarom veel minder hier. Maar ik vergeet jullie echt niet hoor! Liefs en knuf van mij
geeft niks musicalfan snap het best het heeft je niet mee gezeten meid doe rustig aan en pak de tijd en rust die je nodig hebt wij denken ook aan jou dikke knuffel twinklestar
Denk ook zeker aan jou Musicalfan.. en hoop dat je snel weer jezelf bent en kan gaan genieten van alle dingen.. Weet hoe het voelt als alles tegenzit Maar kan me goed voorstellen dat de MK echt teveel was.. Hele dikke knuffel meis.. en ookal post je weinig.. Ik denk aan je! Ik weet het hier niet.. het is allemaal wat vaag, voel me niet helemaal mezelf.. maar ook hier is weer van alles wat spanning brengt.. Dinsdag NOD dus hopelijk weet ik dan meer.. Hou jullie op de hoogte als ik nieuws heb.. KNUF voor allemaal!
Vandaag mijn NOD, maar nog steeds niks en hoewel ik er deze maand weinig aan heb gedacht en me constant heb lopen brainwashen om er niet teveel mee bezig te zijn (en wat me dus nog lukte ook), denk ik al de hele dag aan niks anders... de spanning loopt op, het verlangen wordt per minuut groter... zou het dan eindelijk echt??? Tegelijkertijd groeit ook de angst en ik ben zooooooooooo bang voor teleurstelling. Vandaag krijg ik niks gedaan en voel ik me ellendig. Kan ik dit nog wel aan elke maand opnieuw???? En dan... 10 minuten geleden... voor de honderste keer vandaag naar het toilet... roze slijm op mijn papiertje... en ik weet wat dat betekent!!!! Ik kan alleen maar janken. Ik zie het niet meer zitten!!! Ik mag niet klagen, heb al drie fantastische kinderen en ben nog maar 5 rondes bezig... maar, ik kan er gewoon niet meer tegen... voor mij wordt de spanning, het verlangen en de uiteindelijke teleurstelling langzaamaan teveel...!! Ik weet niet of ik nog wel wil...
pff karen, de triestheid uit zich in heel je bericht, en zo erg dat ik het vanbinnen voel. het is zo erg iedere maand die teleurstelling. ik voelde het ook zo erg.. wil zo graag voor jullie.. maar ik kan jullie niet zwanger kijken. en daarbaal ik van... kom op meiden, kop op.. het wondertje komt echt... ook voor jullie.. en heel deze pijn en verdriet. is niet geheel voor niks. want eens komt zeker die tijd. dat jullie op een rose wolkje mogen zitten. en karen,.. ook al heb je 3 gezonde kids. als de wens er zo erg is. dan maakt het niet uit of je geen of 3 kids hebt. een moeder gevoel is heel erg sterk. en ook al ben ik zwanger, want jullie zullen denken die heeft makkelijk praten want is toch zwanger. ook al dat weet ik wel hoe jullie je voelen.
Dankjewel, Michele... je berichtje doet me heel veel deugd... Over enkele dagen vind ik misschien wel weer de moed en voldoende vertrouwen voor een volgende ronde. *Knuf*
Ik zag net dat bij het begin van dit topic op de banner van Hummeltje staat dat ze 5 weken zwanger is...
Wat een verdriet klinkt er uit je bericht Karen! Bah, kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit Bah, bah, bah.. Jouw wens is niet kleiner of anders dan die van ons allemaal omdat je al kids hebt.. Dus begrijp de teleurstelling.. En hoop dat je moed gaat vinden voor de volgende ronde.. want echt meis, het is een keer raak.. ook voor jou! Hele, hele, hele dikke knuffel! en hoop dat je je hart hier een beetje kan luchten.. @Zwangerschap Hummeltje; oh, okay.. jammer dat ze het niet zelf even is komen vertellen.. maar tja, zal te druk zijn met zwangerschaps berichtjes @Michele; vind het echt super tof dat we jou hier wel elke keer nog mogen lezen en dat je altijd klaar staat met je lieve woorden! Doet een mens goed! (Zwanger kijken gaat helaas niet, maar je medeleven helpt zeker wel!) KNUFFIE! @Hier; voel me vandaag moe en lusteloos.. denk dat het door het weer komt.. verder wat spanning in onderbuik dus denk dat mijn ongi er gewoon aan gaat komen ach, we wachten af.. Heb een heerlijke tijd met manlief en we genieten gewoon lekker Veel succes allemaal en knuffels!xx
Hey, lieve Dolfijntje, Jij ook bedankt voor je ontzettend lieve woorden. Ik ben blij dat ik het hier inderdaad allemaal een keer kwijt kan en jullie lieve woorden maken het dan ook allemaal weer een beetje dragelijker... Ik hoop inderdaad ook dat ik over enkele dagen de moed weer kan vinden en weer kan geloven in de volgende ronde. Ergens heb ik gewoon van in het begin altijd het gevoel gehad dat ik ook in dit verlangen en vervullen van mijn dromen zou moeten lijden, dat het weer niet makkelijk zou gaan, dat het misschien wel nooit zou lukken en dat dit mijn straf zou zijn voor alles wat ik de laatste jaren mezelf en mijn kinderen heb aangedaan die tijd in de psychiatrie. Het is een maffe gedachte en ze slaat nergens op, maar elke ronde dat het niet raak is, is dit toch een bevestiging ervan. Nog nooit heeft het wachten op een kindje zo lang geduurd bij mij... Ik hoop dat ik al dat mafs weer snel uit mijn hoofd kan krijgen en er gewoon weer tegenaan kan gaan en dat ik zelf ook kan geloven dat het ooit eens raak zal zijn voor mij. Jullie woorden helpen daar beslist bij!! @Michele: Ik sluit me aan bij de woorden van Dolfijntje. Ik vind het ook super dat je hier nog steeds komt om ons te steunen en een hart onder de riem te steken. Ik vind het persoonlijk namelijk niet zo leuk dat iedereen elkaar eerst ten volle steunt, maar eenmaal zwanger daar blijkbaar geen aandacht meer voor is... enfin, ik snap het wel, hoor, maar ik vind het niet echt leuk! Dus, jij, inderdaad, heel erg bedankt en nogmaals dikke knuffel! @Dolfijntje: Ik heb ergens anders gelezen dat jij ook nogal wat hoop had voor deze ronde. Ik blijf dan ook voor je duimen tot eea duidelijk is, want geen bloed geeft moed... ik vind het wel fijn om te lezen dat je het eventueel wel positief kunt blijven zien als het toch zou tegenvallen (nu ik nog, maar dat komt ook wel). *knuffel*
Hey rare meid! Haal dat maffe idee eens heel snel uit je mooie koppie!! Jij hebt niets gedaan wat jou en je kinderen het wachten op een kleintje nu zo zwaar maakt.. Jij hebt hulp gezocht! En dat is zeker waardering waard... Je bent opgekomen voor jezelf en je kinderen.. Beter had je het niet kunnen doen! Blijf genieten van je kids waarvoor je alles doet.. en ik weet het zeker.. jouw tijd gaat komen.. al is het misschien niet helemaal op jouw tijd.. Nogmaals een hele dikke knuffel.. en laat dat maffe idee snel varen.. Je hebt het goed gedaan Stuur je ook nog ff PB
NOD JUNI 16 - Hummeltje83 22 - Bibi26 24 - WLE 28 - Karen1974 29 - Dolfijn1982 JULI 05 - Jess07 13 - DeniseG1986 17 - Twinklestar 23 - Babbel81 Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dag dames ,ben niet zo vaak vaak meer op dit topic te vinden.Kom nog wel eens meelezen. Ik kan niet zo close betrokken zijn als jullie dat doen,want dan ga ik het me te veel aan trekken ( sorry niet egoistisch bedoeld ) Heel veel succes deze ronde!
Geeft helemaal niets hoor meis, als we maar af en toe iets van je vernemen en richt je verder gewoon lekker op jezelf en wat jij nodig hebt! Hoe is het verder met je? Hoop dat alles goed gaat.. KNUF!
@Dolfijn Dankjewel Hier alles goed,net begonnen met Ovutesten.Wel lastig met dat warme weer: niet teveel drinken en naar de wc gaan! Ik zie dat jij ook weer een nw ronde in ben gegaan..Jammer
haha ik ben nog niet een nieuwe ronde ingegaan.. maar mijnkalender.net loopt steeds vast waardoor ik banner niet kan aanpassen.. ben nogsteeds niet ongi.. en wacht in spanning af.. Fijn dat alles verder goed gaat en heel veel succes met de ovu testen (daar kan ik je niet bij helpen want daar hou ik me nog even niet mee bezig ) Heel veel succes weer deze ronde! xx