Lijst Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2 Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1 Mamsey (3e kindje)- Ei ? - NOD 14/15 maart - Ronde 1 MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 WLE (1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - Ei 17 maart - NOD 31 maart - Ronde 1 Voorbeeld : (voor de nieuwe meiden) Naam (. kindje) - Ei .. maart - NOD .. maart - Ronde .
Daar zijn we weer...Ben nog nooit te laat geweest...Altijd regelmatig 28 dagen. Moest maandagavond ongesteld worden.Was 4 dagen overtijd en toen brak het vannacht zaterdagochtend helaas weer los....Maar moet zeggen dat niet zo erg is als altijd en dat nu vanmiddag al weer bijna is opgehouden. Heel vreemd...Maar op naar de 2e ronde en dan ga ik me er ook wat minder mee bezig houden hoor...ff wat relaxter...ga me wel storten op de voorbereidingen van me bruiloft in mei O ja vraagje...als je nu voor eerst cycles van 32 dagen hebt gehad ipv van altijd 28...wanneer heb ik dan nu eisprong????? heb nu maar weer ff 28 dagen aangehouden voor het lijstje. Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2 Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1 Mamsey (3e kindje)- Ei ? - NOD 14/15 maart - Ronde 1 MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 WLE (1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - Ei 17 maart - NOD 31 maart - Ronde 1 Mamsie (1e kindje) - Ei 19 maart - NOD 2 april - Ronde 2
Hoi Mamsie1980, Dat is inderdaad rot dat je opeens een lange cyclus hebt! Ik zou wel gewoon 28 dagen aanhouden, maar als je toch weer overtijd bent, wel rekening houden dat het misschien toch weer een lange cyclus aanhouden. Dus je kunt nu niet echt van je banner op aan wat betreft het eitje.. Die kan ook later of eerder komen met die lange cyclus. Wat leuk dat je gaat trouwen in mei! Grote of kleine bruiloft?? Hoe dan ook, altijd leuk meid! Gefeliciteerd Voor dat je het weet is het mei! M
Meiden, nog 7 dagen! Dan word ik (waarschijnlijk) ongesteld! Ik heb helemaal geen gevoel erbij dat het raak is vandaar. Heb alleen steeds maar buikpijn en zeurderig en dan weer een heftige steek enz. Elke keer denk ik, doorbraakbloeding! Maar nee geen bloed te bekennen. En ik lees overal geen bloed geeft moed, maar ja we zien het wel.
Toen ik zwanger was, voelde het ook alsof ik mijn menstruatie ging krijgen.... weken lang zelfs (groeien van baarmoeder veroorzaakt ook menstruatieklachten) Ik duim voor je
Ik zou de banner aanmaken voor 32 dagen en dan goed in de gaten houden wanneer je ei precies is dmv tempen (of ovulatietesten) dan weet je gelijk wanneer je je ongi kunt verwachten... 14 dagen na eisprong is dit namelijk .. dan kun je je banner altijd nog veranderen na dat je je eitje gevonden hebt Je ei komt tussen dag 13 en dag 18 waarschijnlijk als je dan om de dag vrijt zit je altijd goed
Haai lady's Wask weer ff @mamsey; spannend! ik hoop voor je dat het de juiste tekenen zijn @Mamsie; ik heb ook een cyclus van 32. Zoals eeva zegt, is de eisprong dan rond de 18e dag. Ik wacht op mijn pil ongie. Hoop dat hij snel komt, dan kunnen we des te eerder beginnen met de eerste ronde. Oeh wat is het weer lekker weer vandaag, mag altijd zo blijven van mij Mijn manneke komt vanaaf ook weer thuis. Tel nu al af
Heey ladies...hoe is het met iedereen? De bovenste drie dames in de lijst...wordt een spannend weekje met hopelijk een positest! Heb de afgelopen dagen voor het eerst ovutesten gedaan...eerst heeeel vaag licht streepje en net ineens een stuk donkerder, net een slagje lichter als de controle streep...ben benieuwd of het de komende dagen nog donkerder wordt! Andere dames de ovulatie al opgemerkt? Geniet van de laatste uurtjes van het weekend! En Jantsjuh...jij vooral nu je mannetje weer gezellig thuis is!
hey dames,tijd terug van mij alweer! maar wat duurt dat wachten lang!!!!!!!!!!!!!!!bij elke steekje,of drukkend gevoel denk je"hmmm zou dat wat kunen betekenen?'. een hond die contant naar me toe kwam om te ruiken....heb gehoord dat honden van afstand kunnen ruiken dat je zwange bent!euh...heb weer "het zuur" wat ik bij alle 5 zwangerschappen heb gehad,en ben moe.maar ja wie is er nou ook niet moe deze tijd?word toch echt tijd voor de lente vinden jullie niet? (ik ga maar weer terug op de sofa (wachtbank)......met een zak paaseieren.....jullie ook wat?)
Doe mij ook wat van die paaseitjes.. ! Hier ook een wachtbankje. Voelt net als straf dit Ik hoop ook dat die menstruatie klachten een zwangerschap betekenen! Lijkt me lastig om zo'n lange cyclus te hebben! Ik kan ook iemand met een cyclus van 21 dagen. Die hebben veel meer kans in kortere tijd lijkt mij. Maar hoorde dat zij soms ook geen eisprong heeft. Nou laat ik maar tevreden zijn met een regelmatige cyclus.
Heel veel succes deze 1e ronde voor jullie 8) Hier vandaag weer wat minder weer! Ik heb toch veel liever zon hoor!
ik heb vndaag een enorm zware buik(net alsof je al de 2e dag ongi ben,bij mij is die dan heel erg)....erg vervelend,zo zie je..ben 5 keer zwanger geweest,en nog word miekiee hier onzeker van!
@ Miekiee...inderdaad je hebt al een aantal zwangerschappen achter de rug, maar toch weer even spannend! Laten we hopen dat het raak is! Ik lees in je handtekening dat je dochter Kelly zwaargehandicapt is, Kan me voorstellen dat het daarom ook extra spannend is voor je. Of het kindje wel gezond is enzo.
Nou ik heb nog geen eisprong gehad ( denk ik) maar hij laat denk niet meer te lang op zich wachten. Heb nog niet geklust dus...... De vorrige keer hebben we het gedaan na het cervixslijm en was het ook raak dus ach nog alle tijd...... Ik heb overigens wel belachelijk veel paaseitjes opgegeten, met als resultaat een pukkel op mijn kin! Spannend damed met de NOD datum, ik duim voor jullie.
ach we zien het wel idd,,,,,t'is idd spannend als ik weer zwanger blijk te zijn,maar dat blijft het tot het kindje ongeveer 3 mnd is,bij kelly kwam het er toen pas uit!en vruchtwater punctie enz,wil ik niet,want weg halen is voor mij geen optie,omdat ik zo geniet van m'n meisje!en dus ik dat dan ook evt bij de volgende zou doen.maar ja..dat afwachten..............pffffffffffff (ik krijg gelukkig wel veel echo's en contole's hoor als ik zwanger ben)
Lijst Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2 Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1 Mamsey (3e kindje)- Ei ? - NOD 14/15 maart - Ronde 1 MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 WLE (1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2 Sweetangel28 (1e kindje) - Ei 17 maart - NOD 31 maart - Ronde 1 Jantsjuh (2e kindje) - Ei 26 maart - NOD 8 april - Ronde 1