Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Helemaal mee eens Karen! We gaan ervoor in de komende ronde :D
    Hier goed van start gegaan door meteen eerste dag na ongi te klussen.. hahah en nu maar volhouden deze ronde ;)

Succes allemaal en ook vanuit hier een dikke KNUFFEL!!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Karen, dikke knuffel terug meid!! We houden gewoon vol. :)

@ hier; vraagje; kun je al heel snel (2 dagen) na een bevruchting last krijgen van symptomen? Heb al sinds vrijdag avond (denk 1 dag na ei) last van zere tepels en was daarnet met opstaan echt misselijk. Is dit te ver gezocht of zou het kunnen?

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi, daar verschillen de meningen nogal over geloof ik.
    Ik hoop en duim voor je dat het wat mag betekenen!!

Karen: bedankt voor de lieve knuffel. Gaat het een beetje weer met jou? Hier hopelijk snel de nieuwe ronde. We gaan er weer het beste van maken!!

Dolfijn: Inderdaad volhouden, en vooral genieten van en met elkaar!

Liefs

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Het gaat momenteel weer een beetje beter... ik heb de teleurstelling van alweer een nieuwe ongi al wat verwerkt. Gisteren ben ik met mijn gezinnetje op uitstap geweest en ik merkte wel dat ik elke baby, elke zwangere en elke kinderwagen had gezien. De kinderwagens liep ik zelfs echt te keuren en ik liep erover te dromen welke ik zelf in de toekomst nog eens zou nemen.

Toen ik even op een bankje ging zitten, zat er net naast mij een mama met een drie maanden oude baby. Ze gaf hem zijn flesje. Ik voelde me helemaal warm worden en vroeg me af of ik er volgende zomer ook zo zou zitten.
    Ik hoop dan ook echt dat deze droom voor mij (en voor jullie) werkelijkheid wordt...

Deze ochtend ook weer naar de orthopeed geweest. De pijn in mijn knie is te wijten aan botontsteking, iets wat met een operatie alleen maar erger zou worden omdat je de boel dan forceert. Het advies is dus 'gewoon laten zoals het is', iets waar ik gezien mijn zwangerschapswens alleen maar blij om kan zijn. De pijn neem ik er dan wel gewoon bij. Misschien moet ik wel medicijnen, maar dat vraag ik nog even na bij de huisarts...

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve Karen

Fijn om te lezen dat het weer ietsje beter gaat. je zal wel veel ups en downs hebben. Dat herken ik momenteel ook erg.
    Alles lijkt mis te gaan, maar goed!
    Fijn dat je lekker met je gezinnetje op stap bent geweest. Tja, en hoe dan ook kijk je naar al die baby's en wagens om je heen. Wellicht zit je er zelf volgend jaar ook zo bij. Laten we het hopen. Ik duim enorm voor je.
    Over je knie: Fijn dat je geen operatie hoeft, maar dan hoop ik voor je dat de pijn snel afneemt of dat je er inderdaad goede medicijnen voor zal krijgen.
    Sterkte meid met alles!

Liefs van mij

6. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ha lieve meiden..

ook ik ben er weer eens een keer! Ik ben nu 3 dgn overtijd en test vandaag negatief! Dit is al dag 35 van mijn cyclus en zelfs toen ik met de pil stopte had ik niet zo een lange cyclus :s word een beetje erg onzker ervan!
    Wat voor gedachte moet ik hierbij hebben?
    Had gehoopt op veel roze toen ik de site opging maar helaas...meiden ik denk altijd nog aan jullie hoor!
    Liefs!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    zoals jullie an mijn banner zien vandaag ongi geworden baal er wel van maar aan de andere kant ben ik ook wel blij want mijn cyclus is een stuk korter geworden scheelt tien dagen dus wij gaan voor ronde drie

@ jess balen van je test meid wat naar dat je niet weet waar je aan toe bent hoop dat je toch nog positief test meid zal voor je duimen succes met afwachten;)

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinklestar, Balen meid, maar gelukkig is je cyclus inderdaad korter. Maar die teleurstelling is gewoon zo naar. Juist omdat je zo graag wil.

Jess, wat spannend. Hoop dat je alsnog posi mag testen een dezer dagen. Geen bloed geeft moed, zeggen we steeds.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier gaat deze maand waarschijnlijk niet door ivm vakantie.En tja, ik ben dus wel afhankelijk maar wat baal ik daarvan zeg. Hij kan er natuurlijk niets aan doen, maar dan gaat er zo maar weer een maand voorbij. Ik wist niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar ik wil elke kans aangrijpen. Zit niets anders op dan een maand extra wachten.

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat balen van je nega test Jess.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en ik blijf zeker nog voor je duimen.. KNUF

Wel lekker dat je cyclus nu korter was Twinklestar.. maar toch jammer dat je ongi bent geworden.. Heel veel succes in de volgende ronde.. KNUF

Vervelend dan dat je afhankelijk bent Musicalfan.. Had het erg met je gehoopt deze maand.. Hoop dat je snel weer verder kan en kan me heel goed voorstellen dat je elke kans wilt aangrijpen.. Denk aan jezelf meis.. KNUF!

Hier een rumoerige tijd met jongste stiefzoon in de kreukels door ongeluk met gym: scheurtje in heupbot :( zo zielig!
    Verder deze ronde goed bezig met klussen.. eerste dag zonder ongi meteen begonnen en vandaag weer.. hopelijk houden we het lekker vol en hebben we een gezegende ronde..

Heel veel succes allemaal.. het is jullie gegunt!
    Liefs en Knuffels voor allemaal xx

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Het houdt bij jullie ook niet over dolfijn. Sterkte met je jongste stiefzoon. En ik hoop ook voor jullie dat het een gezegende ronde wordt. Dikke KNUF terug!

12. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ja balen zeg twinklestar..!
    Dolfijn: hoop dat t klussen met succes is..ik duim!
    Musicalfan: begrijp je wel elke kans wil je pakken!
    Ik ben nog steeds niet ongi..ga zaterdag pas weer testen..voel me wel raar..heb 2 zware hoofdpijnaanvallen gehad vanmidd en afgelopen nacht! Het heeft nog nooit zo hard gebonkt daar..vond het gewoon eng!Verder voel ik me apart..draaiende maag ja misselijk wil ik het nog niet noemen!
    Tjaa blijft dus spannend hier..ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs en een dikke knuff voor iedereen die het nodig heeft

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje musicalfan,dolfijn en jess we gaan ervoor in ronde 3 ik vind het wel jammer maar ik vind het wel fijn dat mijn cyclus veel korter is geworden voor jullie een dikke knuffel terug

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Spannend Jess! Duim voor je.. en hou ons op de hoogte! KNUF

en @ de andere dames; wij gaan er gewoon voor en geven niet op! KNUF

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinklestar; ongi worden blijft vervelend, maar inderdaad heel fijn dat je een veel mooiere cyclus had dit keer. Hopelijk blijft dat zo. Veel succes deze ronde!

@ Dolfijn; pfff, wat een pech hebben jullie...Beterschap met de jongste en veel klusplezier! :D Hopelijk mag het deze ronde wél lukken.

@ Musicalfan; lijkt me heel lastig dat je afhankelijk bent. Ik duim alvast voor je voor de volgende maand, ik hoop dat ook jouw droom snel werkelijkheid mag worden!

Allemaal weer een dikke knuffel!!

16. Jess07

Jess07 Lid

28 apr 2010
    52
    0
    0
    Verpleegkundige
    Helaas na 36 dgn ongi geworden snap nu niets meer van mijn cyclus :s
    Even geen tijd om mijn banner te veranderen doe ik morgen!
    Baal er weer flink v maar we weten allemaal hoe we ons voelen dus zal het verder niet beschrijven!
    Liefs

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Jess

Wat ontzettend balen meid! Wat houdt je lichaam je dan voor de gek. Want na 7 dagen overtijd te zijn, heb je wel de hoop dat.
    Maar meid, verlies de hoop niet hoor! Ook voor jou is het een keertje raak.
    Dikke knuffel van mij voor jou.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat balen Jess! Jammer dat het echt heeft door gezet :( en dat je cyclus zo in de war lijkt.. Hele dikke knuffel! en veel succes in de volgende ronde!

Hier deze ronde gelukkig wat meer geklust dan de vorige rondes.. volgens mij heb ik gister mijn ei gehad en ook geklust.. dus misschien dat het deze keer raak mag zijn.. We gaan weer op de wachtbank (en klussen gezellig door :p)
    Succes allemaal met dit warme weer.. hopelijk houdt iedereen het een beetje uit! KNUF

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Jess; balen meid. :( Succes in de nieuwe ronde!

@ Dolfijn; oei, spannend! Ik duim voor je!

Hier ook weer ongi...Op naar ronde 5 dus maar...:(

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi, balen meid! Volgende ronde hopelijk meer geluk! Knuffel voor jou!

Spannend Dolfijn, hoop dat deze ronde je eens geluk brengt.

Onverhoopt heb ik toch nog een kans gehad, weet niet of het op tijd was, maar ja, wie weet. Laten we hopen op veel roze!!!

Deel Deze Pagina