Idd Denise.. nieuwe ronde, nieuwe kansen.. maar toch balen dat het deze ronde niet mocht zijn voor je.. KNUFFEL! xx
We gaan er gewoon weer voor, ik had er alleen deze maand meer op gehoopt dan de vorige rondes, ik had regelmatig rare steekjes in mijn eierstokken na mijn ei..... Maar goed...nieuwe ronde nieuwe kansen
Weet wat je bedoeld Denise ook ik had vorige ronde wat andere pijntjes en gevoelens dan die rondes ervoor.. en cyclus was ook nog weer een dag langer.. Dus dan zit je gewoon echt af te wachten.. en krijg je hoop.. maar ook hier mocht het nog niet zo zijn.. Hopelijk brengt deze ronde ons wat moois!
NOD JULI 25 - Dolfijn1982 27 - Karen1974 AUGUSTUS 6 - Bibi26 8- DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Helaas mag ik al van het lijstje af, vandaag ongi begonnen. Cyclus dus wel weer wat korter..
Balen Babbel.. wel fijn dat je cyclus nu wat korter is.. heel veel succes in de volgende ronde meis! KNUF
Meiden, hoe is het met jullie? Hier alles okey, klusweek is weer aangebroken. Heb meteen een vraagje aan Dolfijn; wanneer heb jij je eitje altijd? En hoe lang is jouw lf? Ik zit nu op dag 10 en heb het idee dat mijn ei erg vroeg is deze maand. Heb al sinds gisteren wat eipijn en vandaag veel afscheiding (sorry ). Is dag 10 of 11 niet te vroeg voor een eisprong?
Dag 9-12 na NOD.. en hoe het zit met LF enzo weet ik eigenlijk niet hahah ik weet dat het lang genoeg was voor goede innesteling (heb het daar eerder over gehad en kreeg daar positieve antwoorden) Dus dag 10 zou heel goed kunnen! Ik let eigenlijk ook alleen op afscheiding ed, ben dus niet met ovu testen bezig.. Hoop dat je je ei kan gebruiken vandaag! En nu je cyclus dusmatig korter lijkt te zijn denk ik dat je het klussen wat ruimer moet nemen (dus op tijd beginnen en wat langer doorgaan).. Heel veel succes meissie! KNUF!
He hallo, Gefeliciteerd voor diegene die in de afgelopen maanden zwanger zijn geworden! Geweldig! Ikzelf ben in maart gestopt met de nuvaring. Ben direct regelmatig ongesteld geworden (cyclus 26 dagen, net als voor ik met de nuvaring begon). Nu ben ik 12 dagen overtijd!!! Testen blijven vaag, tweede lijntje kleurt heeeel licht (nu bij 3 verschillende testen). Mijn temp is nog wel altijd hoog 37.4... Echt heel vaag. maakt me helemaal onzeker... als ik zwanger zou zijn, dan zouden de testen toch langzaam donkerder moeten worden?
Hangt er vanaf hoeveel dagen er tussen testen zaten, maar het is wel gebruikelijk dat lijntje duidelijker wordt.. 3 dagen na laatste test nog maar eens proberen? en anders HA om bloedtest vragen?? Dan heb je duidelijkheid.. Hoop op een mooie posi test voor je! xx
Hey Bibi! Heb je nog wat aan me antwoord gehad?? Ben heel benieuwd hoe het nu is! Knuf! en Noa?? al enig idee wanneer je nog een test gaat doen?? of heb je ondertussen al echte duidelijkheid?? Ben benieuwd hoe je je voelt!
Lieve meiden, Bedankt voor het meeleven! Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en raad eens: ik ben zwanger! De test bij de huisarts gaf dit een stuk duidelijk aan. Kan het nog niet geloven!!! Ik duim dat het bij jullie ook snel mag gaan lukken! Dikke knuf, Noa
Gefeliciteerd Noa! Geniet van je zwangerschap! @ Dolfijn; bedankt voor je antwoord! Dag 10 zou dus goed kunnen. Ik twijfel hoor, heb wel al drie dagen ei-pijn, maar het was eigenlijk alleen gisteren dat ik ineens veel afscheiding had. Normaal zie ik duidelijk een aantal dagen eiwit-achtige afscheiding...Maar aangezien mijn cyclus elke maand anders is zou het natuurlijk best kunnen. Het vervelende is ook dat ik niet aan mijn moeder kan vragen of zij nog weet hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging. Want dan weet ze dat ik gestopt ben en dat blijft nog even een geheimpje. Ik meen me te herinneren dat ik toen ook onregelmatig was. Als gisteren mijn ei was is mijn NOD al op 4 Aug terwijl ik nog ongi ben geworden op 12 Juli. Op zich schiet het lekker op, maar elke 3 weken ongi worden is ook niet alles... Zo, heel verhaal, maar dan heb ik meteen voor mezelf alles op een rijtje.
hahah herken het wel hoor.. hier ook elke 25 dagen ongi.. Dan gaat het wel lekker snel hoor Hoop dat je je ei nog een beetje kan vinden met al die onregelmatigheid.. Heel veel succes meis!
Hey Noa: Van harte gefeliciteerd. Hoop dat alles goed zal gaan. Bibi: Ik ben er nu achter dat voor mijn ei dat slijm gebeuren is en later volgt dan pas mijn ei. Zitten soms 3-4 dagen tussen. Heel vaag. Lastig om een goed patroon zo te vinden in je cyclus. Hoop dat het snel wat overzichtelijker voor je wordt. Ik heb er nu bij de tweede ronde tempen wat meer zicht op. Misschien is dat een idee + de ovutest. Succes! Dolfijn hoe is het verder met jou? Nog een paar dagen in spanning. Heb je er goede hoop of, of hoop je liever niet zoveel. Ik wacht hier ook maar af. Volgende week lekker een paar dagen weg. Fijn weekend alvast allemaal!
Hey musicalfan.. Hier gaat het niet echt lekker; hahah zit in spanning! Heb al een paar dagen behoorlijk zere boobs (kon vandaag een BH aan) en buik is wat vervelend.. Verder erg emo en spanning in onderbuik.. Wil zeker niet teveel hopen, maar wordt er wel wat zenuwachtig van.. Wil kijken om morgen ochtend te testen daar zaterdag en zondag mijn moeder en zusje hier zijn.. en wij daarna 5 dagen bij mams in huis.. Dus duim voor me................................... xx