Hey Dolfijntje, Laat jij jouw testjes maar lekker zien, hoor... ik ben hartstikke blij voor je en vind dat je er lekker van moet genieten!!! Ze zijn trouwens geweldig mooi, die testjes van je... Wat mezelf betreft: Donderdag had ik voor het eerst het vermoeden dat het ook deze ronde weer niets zou zijn. Ik voelde me daar toen zo triest onder (ik had meerdere vriendinnen bij wie ronde 6 de geluksronde was geweest en die me daar ook steeds mee troostten... nou bij mij bleek dus ook ronde 6 niet mijn geluksronde... en dan komt nu de angst... bestaat dit geluk überhaupt nog wel voor mij... toch weer in alle hevigheid opzetten). Enfin, ik heb mezelf getroost met een superlief en mooi knuffelkonijn in de uitverkoop bij de Hema, is het niet voor mijn baby dan wel voor mij (of later voor mijn kleinkinderen). Op het toilet zat ik later tranen met tuiten te huilen terwijl ik dat konijntje tegen me aan drukte. Toch werd ik niet ongesteld en ik kreeg weer hoop (had ik het dan toch verkeerd gevoeld???). Nu vind ik dit zo'n smerige zet van mijn eigen lichaam, hoop geven waar er helemaal geen is!!!! Deze ochtend stond ik namelijk op en ja, bruinverlies... altijd het begin van mijn ongi... dus, hier op naar volgende ronde, nummer 7! Ik merk ook (en daar wil ik eerlijk in zijn) dat ik steeds banger word om op ZP te komen, bang dat er alweer iemand heerlijk zwanger zal zijn en dat ik met mijn gevoelens op dat moment geen blijf meer zal weten, want hoe blij ik dan ook ben voor de ander, op dat moment wordt de angst en het verlangen bij mij juist nog groter. De rest van de tijd heb ik het allemaal nog goed onder controle, maar ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met zwangeren... Ik wou dat ik het niet had, maar het lukt me niet er tegenin te gaan en ik heb er allemaal flink de pest aan. Ik focus nu op mijn beste vriendin, zij heeft er 9 maanden over gedaan en kreeg toen een gezonde tweeling, en mijn nichtjes, zij hebben er bijna 2 jaar over gedaan en hebben nu ieder twee kinderen. Ook las ik hier gisteren een ZP verhaal van iemand die nu in ronde 1 zwanger werd en er de vorige keer bijna drie jaar over had gedaan. Dit soort wonderen heb ik nodig om niet te verdrinken in de angst dat ik het mezelf heb aangedaan (eetstoornis oa) en nu gestraft moet worden. Dat ik het niet meer verdien om nog eens moeder te worden en dat ik mijn allergrootste wens zal moeten opgeven... Sorry, meiden, voor dit lange egoberichtje, maar ik zit even echt in de put nu, de klap in mijn gezicht was deze ochtend harder dan ooit!!! Ik wil ieder ander van jullie nu even een stevige knuffel geven als je in dezelfde situatie zit als ik nu, ik kijk vooral nu even naar Musicalfan... *knuffel*, maar misschien ben ik er in mijn haast wel een paar vergeten, dus sorry dan meiden, ook voor jullie een dikke knufffel dan...
Lieve Musicalfan, Bedankt voor je lieve bericht terug.. Ik weet dat je het me gunt en dat je blij voor me wil zijn, maar lees ook jouw angst en moeilijkheden nu het na die moeilijke eerste ronde wat langer duurd.. Ik weet dat je nog niet heel lang bezig bent.. maar juist bij jou is de tijd de druk die er achter ligt.. Weet dat ik voor je blijf duimen, en ik zal hier ook nog regelmatig spieken en posten.. Hele dikke knuffel speciaal voor jou!! Lieve Karen, Wat doet jouw bericht mij pijn.. Ik weet dat je het niet perse op mij richt maar zo voelt het wel.. Ik begrijp zo goed dat je het moeilijk vind! en zeker nu je vanmorgen weer ongi moest worden.. Ik kan alleen herhalen wat ik je eerder heb gezegt; Je bent sterker dan je nu denkt, je kent je zwakke plekken.. Hou daar rekening mee.. maar nog belangrijker; zoek je sterke punten! Ik heb vertrouwen dat je het kan.. maar misschien is afstand van ZP beter voor je rust.. De keuze ligt gewoon bij jou meis, ik neem je niets kwalijk.. Neem je tijd.. Hele dikke KNUF speciaal voor jou! Ik denk aan je..... xx
NOD AUGUSTUS 6 - Bibi26 8- DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dolfijn1982 6 april 2011
Dolfijn: Bedankt weer voor je lieve berichtje en ook Karen jouw knuf doet me ook goed. Lieve Karen, ik weet niet altijd de juiste woorden voor je te vinden, maar ik denk wel vaak aan je. Hoop echt dat het wondertje een keertje komt voor je. En inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit als ik je voorbeelden zo lees. Het heeft alleen tijd nodig. Zorg goed voor jezelf en ga niet bij jezelf verwijten maken waarom het niet lukt oid. Een lijf valt verder weinig te beinvloeden. Een extra dikke knuffel voor jou terug en als je je wat terug wilt trekken begrijpen wij dat best. Denk maar eerst aan jezelf. Ik merk ook dat ik wat minder op ZP kom, dan voorheen. Maar ik heb het ook wel nodig. Juist al die lieve mensen hier met de lieve berichtjes en knuffels die woorden uitgedeeld geven mij en vele anderen steun. Daarom kom ik steeds terug. Jullie zijn de enige die mij echt begrijpen, juist omdat we allemaal die wens zo hebben. Dat waardeer ik enorm. Jullie zijn stuk voor stuk TOPPERTJES!
@ Karen; een hele dikke knuffel voor jou lieverd!! Elke keer dat je ongi wordt is gewoon een enorme teleurstelling. Ik probeer dan inderdaad ook altijd te denken aan al die wonderlijke verhalen die je om je heen hoort, het kan zomaar allemaal veranderen, at je de hoop opgeeft en er ineens toch een kindje onderweg is. Kop op meid, over een paar daagjes ziet de wereld er alweer wat beter uit. Gewoon volhouden en er ook on ronde 7 weer in geloven! @ Musicalfan; fijn dat je voor me duimt. Ik denk zelf wel dat we goed geklust hebben, maar dat zou wel inhouden dat ik ineens een vroeg ei heb dus dan denk ik weer 'ja, maar straks komt mijn ei toch weer op dag 17 ofzo en dan missen we het alsnog'. Pfff, wat een gedoe toch elke maand hè. Vandaag klussen we in elk geval nog, dit is dag 14 dus dan zouden we dag 16 en eventueel 17 ook nog te pakken hebben dus dat zou genoeg moeten zijn.
Hey meis, ik wil wel echt niet dat jij je schuldig voelt of wat dan ook, hé. Uiteraard richt ik dit niet op jou... merkte alleen dat het ongi worden me dit keer toch weer meer deed dan ik had verwacht. En ik wilde gewoon eerlijk zijn toen ik over mijn gevoel schreef... ik weet dat het hier kan en dat jullie stuk voor stuk schatten zijn, zo blijkt ook maar weer eens in al jullie reacties. Ik schrijf trouwens in meerdere clubjes en zodoende is er elke maand wel iemand een keertje zwanger, waar ik ook heel blij mee ben, maar ik merk dat ik er soms toch ook wel wat moeite mee heb. Dat jij het nu net bent, is gewoon toeval, dus meid, voel je alsjeblieft NIET aangesproken of schuldig. Ik ben gewoon hartstikke blij voor je en ik hoop absoluut dat je hier nog steeds je lief en leed wilt blijven delen met ons. Jij moet gewoon genieten en over enkele dagen geniet ik weer helemaal met je mee... Ik weet namelijk wel zeker dat ik er over enkele dagen weer heel anders, vooral positiever, naar zal kunnen kijken!
Ja, ik vind ook dat jullie allemaal toppertjes zijn... absoluut! Ik heb een tijdje geleden al besloten om minder op ZP te komen, vandaar dat ik er af en toe enkele dagen niet ben of wat minder schrijf, maar net zoals bij Musicalfan heb ik het af en toe toch wel nodig, omdat jullie inderdaad de enigen zijn die mij echt begrijpen en waar ik werkelijk alles van me af kan schrijven ivm zwanger proberen worden en mijn angsten, verdriet en onzekerheden daarrond. Dat is gewoonweg heerlijk! Dus, hopelijk heb ik jullie nu niet afgeschrikt met dat felle emobericht van mij, want ik wil hier nog altijd graag komen!
Ook jij heel erg bedankt voor je lieve reactie. En je hebt gelijk: Over enkele dagen ziet het er allemaal al weer veel beter uit... Jij ook heel veel succes gewenst! Tussen haakjes: Ik heb een foto-album met een gezinsfoto'tje aangemaakt vandaag, dus voor de geïnteresseerden... ga maar even kijken op mijn profiel (weet alleen niet of je het ook kunt zien als je geen vriendje van me bent, maar dan moet je het maar even melden en dan worden we toch gewoon vriendjes... of niet???). Slaap lekker...
Lieve Karen, Bedankt voor je lieve reactie! Vind het helemaal niet erg dat je eerlijk bent geweest in je bericht en dat juist ik het was die op dat moment zwanger bleek.. Ik kan het wel hebben hoor meis! Maar het voelde gewoon even heel erg verkeerd om blij te zijn terwijl jij zo diep zat.. Dus vandaar! Blij dat je er op terug kan komen: daaruit blijkt je kracht!! En hou vast wat je zelf schreef, over een paar dagen is het weer anders.. veel positiever! Ik blijf hier lekker mee kletsen en posten, want kan echt niet meer zonder jullie meiden! We hebben al zoveel gedeeld in deze intensieve periode! Ook ik vind jullie Toppertjes! en schatten van meiden! Hele dikke knuffel voor allemaal!! en ik blijf voor iedereen duimen! xx
Heb vriendenverzoek naar je gestuurd want ben nog geen vriendjes met je Dus kan je foto niet bekijken.. en die wil ik natuurlijk wel zien!!!
@musicalfan wat balen van je nod ik wens je heel veel succes in de volgende ronde ik hoop dat je toch een paar hele fijne dagen hebt een dikke knuffel van mij @ karen ik wil je heel veel succes wensen in de volgende ronde en neem alle tijd die je nodig hebt en hou ons gewoon even op de hoogte en we zijn er om naar elkaar te luisteren ook voor jou een dikke knuffel
Leuke foto Karen! Volgens mij weet je heel goed wat je al hebt Je straalt op de foto Hou dat altijd voor ogen meis.. Hoe is het nu?? En hoe is het met jou Musicalfan? is je ongi weer voorbij? Hopelijk wordt deze ronde voor jou een mooie, gezegende ronde.. Heel veel succes weer En Bibi? Hoe is het? merk je al dat je NOD dichterij komt? of niet echt mee bezig? Hoe dan ook.. Ik duim voor je Twinklestar; zoals ik al in onze kletskoppen liet weten: ik duim heel hard voor je
@ Dolfijn; ik niet bezig met m'n NOD?? nee, totáál niet... ben er alleen maar mee bezig, word gek van mezelf. Ik merk op zich weinig, alleen gisteren wel iets raars gehad; was lekker uit eten met vriendlief toen ik het opeens gloeiend heet kreeg. (we waren net van tafel veranderd omdat ik het koud had ) Mijn hoofd was knalrood en heel m'n lijf gloeide. Thuis getempt; 36.9 dus helemaal geen koorts. Wel diarree gehad ->) en vandaag ook rommelende darmen. Nu heb ik gelezen dat dat vaak een symptoom is dus ik heb wel hoop, maar ik wil mezelf niet weer voor niks gaan zitten verheugen... Zie trouwens dat Caruli jou goed heeft gependeld, zij had mij ook gependeld voor Juli dus ik hoop echt dat die van mij ook uitkomt...
Lieve Dolfijn: Net even paar daagjes weggeweest. Maar voelde me zo rot. Dacht even toch nog zwanger te kunnen zijn. Vandaag getest maar helaas. Maar mijn buik gaat niet echt oke. Pijnen worden weer erger en ben zo bang dat de boel van binnen weer dichtsijpelt. Maar ja, als dit zo doorgaat ga ik sowieso binnen een paar maanden terug. Maar vol goede moed weer aan de volgende ronde beginnen. Hoe is het verder met jou? Voel je je oke? Alles al geregeld zie ik? Heb je het al aan iemand verteld of wacht je tot de echo? Twinklestar: Laten we hopen dat deze ronde ook de jouwe wordt. Mijn duimen draaien weer. Bibi: Tja, niet mee bezig zijn kan ook niet he? Ik herken het wel. Ik wil je wel hoop geven en duim zeker voor je, maar hoop niet teveel. Dat probeer ik er bij mezelf in te stampen. De klap is zo hard als het niet zo blijkt te zijn. Ik bedoel het alleen maar goed hoor meid, dus hoop dat je je niet aangevallen voelt. Maar ik was er van overtuigd dat het zo zou zijn deze ronde bij mij en bleek dus niet. En wat was ik verdrietig! Daar wil ik je voor behoeden. Maar tuurlijk moet je wel hoop houden. Ik duim enorm voor je. Liefs
Dank je wel Musicalfan! *knuffel* Ik voel me zeker niet aangevallen hoor, ik ben ook al een aantal keer overtuigd geweest dat het raak was en toen flink teleurgesteld dus ik probeer rustig te blijven. Ik blijf ook voor jou duimen meid!
Lees nu je berichtje pas Musicalfan: Sorry!! Wat moet jij je weer rot hebben gevoelt, en jammer dat je hoop geen posi test opleverde En vooral dat je het gevoel hebt dat alles weer dicht sijpelt lijkt me heel deprimerend.. Bah meis, ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en duim super, super, super hard dat het deze nieuwe ronde raak mag zijn voor jou! Voor nu een hele, hele, hele dikke knuffel en doe even lekker rustig aan! @Bibi; Ik duim heel, heel hard dat Caruli ook voor jou goed heeft gependeld! Ben heel benieuwd hoe je je voelt! en natuurlijk is het een klap als het niet zo mag zijn, maar je mag je best elke ronde verheugen op het feit dat het raak zou kunnen zijn Dikke knuf en hou ons op de hoogte van je kwaaltjes en testen!! @Karen; hoe is het nu meis? Weer een beetje bij gekomen? Je zit al weer dik in je nieuwe ronde.. Ik hoop dat je deze ronde geluk hebt.. Ik denk aan je! xx @Hier; voel me redelijk, gister voor het eerst echt beroerd geweest.. Slaap verder veel (moe!!) en kan de hele dag door maar kleine beetjes eten.. Zit snel vol. De krampjes in mijn buik zijn sinds een paar dagen wat minder en ook boobs zijn iets minder gevoelig; maakte me natuurlijk meteen zorgen maar dat schijnt niet nodig te zijn Heb 31 augustus intake bij de VK en mag een paar dagen daarvoor echo laten maken Ondertussen zijn mijn mams, mijn paps en stiefmams, onze beste vrienden en onze kinderen op de hoogte.. De rest zal ik van dit heugelijke feit onthouden tot de echo is gemaakt.. Vond het wel heel lastig hoor, vooral ten opzichte van me zussie.. hahah maar goed, nu proberen gewone leven weer beetje op te pakken anders duurd wachten wel heel erg lang! Succes in elk geval allemaal dames! Knuffels xx
@ musicalfan heb gaat je niet voor de wind meid ik hoop dat je snel wat rust krijgt en dat het snel raak zal zijn een hele dikke knuffel ook van mij @ bibi ik duim voor je meid hier al een paar dagen sneller moe zere boobs en rommelende darmen ik wacht het rustig af