Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop voor je dat het het goede moment was Musicalfan :D
    Duim in elk geval voor je! xx

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik duim met dolfijn mee musicalfan

hier vanmorgen een testje gedaan maar nega dus wachten op ongi:(

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lief dat jullie voor me duimen!
    Denk toch dat deze kans verkeken is. Aangezien de test vandaag superposi was. Ik hoop zo dat de zaadjes lang leven, dan zou ik nog binnen de 4 dagen zitten.
    Ik ga maar ervan uit dat het niet zo is, dat geeft ook minder stress deze ronde.
    Ben wel blij dat de testen deze ronde en vorige ronde duidelijk waren. Dat had ik nog nooit gehad. Heb nu anderen vandaar.

Twinkle star: Het kan nog hoor! Ik hoop echt voor je. Ik testte pas na 11 dagen vet positief! Ik zou na je nod als er geen ongi is nogmaals testen.
    Heb je al echte ongisymptomen??

Bibi: hoe is het met je?

Karen: Hoe gaat het nu met jou?

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan ik heb last van hoofdpijn en last van ongi pijn al een hele week had van de week ook zere boobs maar dat is de ene dag erger als de andere soms een wat misselijk gevoel maar kan ook van het weer komen ik wacht het wel af ga nu pas testen na nod als hij niet komt:)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ook ik heb nega getest meiden. :( Gisteren, op dag 26. Nog steeds geen bloed dus het kan nog, maar zal wel gewoon een wat langere cyclus hebben deze maand en ongi gaan worden. Hoop alleen wel snel dan want over een weekje ga ik met vakantie...

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen van jullie negatieve testen meiden..
    Maar hopelijk was het voor allebei gewoon te vroeg ;) Dus ik duim nog even door..
    @Musicalfan; begrijp best dat je je niet teveel wil verheugen op iets waarvan je niet weet hoe groot de kans is.. Jammer dat test nu pas positief is, maar idd wel duidelijk (gelukkig dat dan wel).. Heel veel succes met afwachten, en als je het niet erg vind duim ik toch gewoon verder voor je.. Elke kans is er één :)

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Musicalfan: Ik hoop ook met je mee dat je of langlevende zaadcelletjes hebt gekregen, of toch nog net op tijd bent geweest. Eigenlijk hoop ik dus gewoon op een knalroze test binnen enkele weken...

@Bibi en Twinklestar: Balen van jullie nega testen, inderdaad, maar ook ik hoop toch nog even wat verder... you never know!!!

@WLE: Super knuffel, meid... uit ervaring weet ik wat een miskraam is en wat het met je doet. Ik wens je dan ook veel sterkte en heel veel geluk voor volgende ronde...

Hier gaat het relatief goed. Vandaag een nogal emotioneel gesprek gehad met therapeute, moet mezelf behoorlijk in acht nemen de laatste tijd, maar het gaat wel. Het zwanger worden is wel wat op de achtergrond geraakt door alle heisa en problemen in mijn emotionele binnenkant, maar misschien komt me dat wel ten goede. Hoedanook, ik zit weer middenin de klusperiode. Komende maandag zijn we 13 jaar getrouwd en gaan we lekker een dagje naar Nieuwvliet aan zee en uit eten... ZALIG!!

*knuffel*

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Alvast gefeliciteerd Karen! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben samen.. Lekker van genieten!!
    Goed om te horen dat je goeie gesprekken met je therapeut hebt.. KNUF

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinkle star: De symptomen die je beschrijft kunnen wel horen bij een zwangerschap.
    En je was gewoon te vroeg met testen. Ik blijf hopen voor je.

En ook voor jou Bibi, hoop echt dat het zo mag zijn!

Karen: Pff, het is allemaal niet makkelijk meid! Ik hoop echt dat het steeds een stapje beter blijft gaan. Let goed op jezelf.
    En alvast gefeliciteerd met je 13 jarige huwelijksdag. Maak er een mooie dag van en GENIET!
    Dikke knuffel voor jou!

Lief dat jullie voor me duimen. Inderdaad dolfijn elke kans is er hoe dan ook een. En stiekem hoop ik natuurlijk ook, alleen ga ik er nu met een ander gevoel in. Misschien is dat ook maar beter. Zit ik ook met wat minder gestress hoop ik.

Knuffel voor jullie van mij

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat je toch wel ergens een beetje hoop hebt, maar inderdaad een ander gevoel kan helemaal geen kwaad als dat wat stress scheelt.. We wachten met je af meis.. KNUF

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben gisteren ongi geworden wel weer een dag korter als de vorige cyclus ga nu wel ovutesten gebruiken denk ik want voel me ei niet echt dus we gaan ervoor in ronde vier;)

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jammer meid, maar wel fijn dat je nu verder kunt. :) Ik wacht nog steeds op mijn ongi...

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinkle star: Wat ontzettend rot nou zeg. Ik had zo'n goede hoop voor je. Die stomme rode duivels ook grrr....
    Maar vol goede moed de volgende ronde in.

Bibi: Wanneer is jouw nod? Hopelijk heb jij meer geluk in deze ronde gehad. Ik blijf duimen!!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt bibi en musicalfan;)

@ bibi ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en verder kunt blijf voor je duimen en dat je straks een mooi positieve test in handen hebt;)

@ musicalfan ik voelde me ook zo anders als normaal maar het heeft nog niet zo mogen zijn we gaan gewoon vol goede moed door naar ronde 4 ik duim voor jou ook op een mooie test meid ;)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoe is het met alle dames hierzo?
    - Heb je al duidelijkheid Bibi? Ik hoop het voor je meis!
    - Hoe voel jij je Musicalfan? Hopelijk is alles een beetje te doen..
    - Leuke dag gehad met je trouwdag Karen? Ik hoop dat je genoten hebt!
    - Jij mag weer aan de klus Twinklestar; heel veel succes deze ronde :D en vergeet niet te genieten!

@Hier; laatste dagen wat misselijker en begin uit te kijken naar echo.. wil wel eens weten hoever alles precies staat; wil onze kleine wel eens zien! :) Met daarbij de angst dat het misschien niet goed is.. maar daar probeer ik maar niet te veel aan te denken..

KNUFFEL VOOR ALLEMAAL!!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    NOD

AUGUSTUS
    6 - Bibi26
    8- DeniseG1986
    9 - Twinklestar

Zwanger/Uitgerekend

Miekiee 19 november 2010
    Mamsey 22 november 2010
    Anna 1 december 2010
    Butterfly5 9 januari 2011 ?
    Michele25 31 januari 2011
    Maryam86 4 februari 2011
    Dolfijn1982 6 april 2011

Iemand nog wel eens wat vernomen van Denise?
    En past iedereen het lijstje weer aan? (is iets gemakkelijker bij te houden wie wanneer NOD heeft..) Thanxx

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi meiden!
    Ik kan het lijstje nog niet aanpassen, zit nu op dag 33, week over tijd en nog steeds geen ongi of een posi test. :( Laatste test was op woensdag dus ik doe er morgen nog maar een en dan een kv, misschien is die wat minder gevoelig dan cb. Als die test nega is dan weet ik het ook niet meer, hopen dat ik snel ongi word dan maar zodat we verder kunnen...

@ Dolfijn; spannend meid, die eerste echo! Positief denken hoor, ik hoop echt dat alles goed is met jullie beebje!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je meis!
    en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. hier wordt je toch helemaal stapel van!! Bah, vervelend.. maar toch duim ik voor je dat je morgen alsnog een posi test in handen mag houden.. (of ongi mag worden zodat je door kan!) xx

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    NOD

AUGUSTUS
    6 - Bibi26
    9 - Twinklestar

SEPTEMBER
    6 - DeniseG1986

Zwanger/Uitgerekend

Miekiee 19 november 2010
    Mamsey 22 november 2010
    Anna 1 december 2010
    Butterfly5 9 januari 2011 ?
    Michele25 31 januari 2011
    Maryam86 4 februari 2011
    Dolfijn1982 6 april 2011

Maandag was NOD, zondagavond had ik bruine afscheiding dus had verwacht dat ik maandag gewoon ongi zou zijn, maar dat was ik dus niet, erg vreemd. Dinsdagochtend test gedaan, witter kon ie niet, toen dinsdagavond wel een beetje bloed dus ik dacht ik ben nu ongi. 's nachts en woendag de hele dag niets gehad. Toen werd ik het woensdagavond pas echt.
    Dus het was een beetje vreemd allemaal maar gaan door voor ronde 5

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2520 marsonny, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
    Hallo meiden

Ik piep ook weer om het hoekje, was benieuwd hoe het met jullie gaat!
    Ga straks even verder bij lezen!

Deel Deze Pagina