@Denise; inderdaad wat raar hoe het allemaal gegaan is dan.. Heel veel succes in de volgende ronde meis! KNUF
Denise: Balen dat de ongi er toch kwam, ook al was het erg vaag deze keer. Knuf voor jou. En succes in de komende ronde. Bibi: Pff, wat een onzekerheid zeg. Dat is ook niks. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Dat wachten lijkt een eeuwigheid te duren en als je dan ook nog eens overtijd bent en geen positest. Hou je haaks meid. Ik hoop dat je alsnog goed nieuws mag brengen. Dolfijn: Heus, jij krijgt vast een pracht echo te zien, maar ik begrijp die angst wel. Je gelooft het pas echt als je het gezien hebt. Hoop dat de misselijkheid niet al te erg wordt. Marsonny: Ik zie dat je zwanger bent. Onwijs gefeliciteerd. Hoe voel je je en hoeveelste ronde was dit? Ik wens je een goede zwangerschap toe. Karen: hoop dat je hebt genoten van je trouwdag en dat het een beetje met je gaat. Hier afwachten, nog in ieder geval ruim een week. Ik heb er een hard hoofd in, maar je weet maar nooit. Verder gaat het met ups en downs. Er gebeuren helaas zoveel negatieve dingen, maar goed. Komt allemaal wel weer, maar als er in een van die dingen nou eens een prachtig lichtpuntje mag komen, zou dat heel fijn zijn. Fijn weekend allemaal! Dikke knuf van mij
@ bibi ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid die onzekerheid is ook niks een dikke knuffel van mij @ dolfijn ga zo even het lijstje aanpassen wat goed dat je er aan denkt en ja kan weer aan de klus ronde 4 here whe come @ denise wat balen van je ongi heel veel succes in de volgende ronde een knuffel van mij @ marsonny zie dat je zwanger bent gefeliciteerd meid geniet ervan @ mucicalfan ik hoop dat dat lichtpuntje snel komt meid dat heb je na alle tegenslagen nu wel eens verdient meid een knuffie van mij
NOD AUGUSTUS 6 - Bibi26 SEPTEMBER 6 - DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dolfijn1982 6 april 2011
Duidelijk lijstje weer dames Bedankt voor het aanpassen! @Marsonny; gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! @Musicalfan, Twinklestar, Denise en Bibi; ik hoop voor jullie allemaal een lichtpuntje snel mag komen.. Het is jullie allemaal gegunt! Hier behoorlijk beroerd dus beetje kort van reactie.. Sorry.. xx
Toen ik hier uit het topic weg ging kwam er een einde aan ronde 3 was toen wel overtijd, maar had geen positieve test met een heftige ongi (veel vlokken,klonten en dubbel van de buikkrampen) We hebben toen een maand pauze ingelast voor mijn eigen rust werd toen gewoon normaal netjes op tijd ongi en in de vierde ronde ben ik zwanger geraakt. De kans was nihil want ik zat precies in mijn ei-periode toen ik van een paard was gevallen en daarna was er van klussen geen kans meer heup en liezen gekneusd (van de heup geen last meer van de liezen wel) het was dus one lucky shot, ik liep ook met zo'n gevoel van nou dat zal wel niet raak zijn laat ik dan maar ongi worden dan kunnen we met een nieuwe ronde starten!! Vorig weekend + maandag was de kans dat ik ongi moest worden dit bleef uit, maar we hebben donderdag pas getest en direct een positieve test! Ik heb niet veel kwaaltjes vermoeid, op tijd eten anders word ik licht in mn hoofd en hoofdpijn Ik ga duimen voor jou dat er toch straks dat lichtpuntje is!! Sterkte, hoop dat het snel weg gaat het beroerd zijn, gefeliciteerd met je zwangerschap Bedankt voor de felicitatie's het is nog wel heel onwerkelijk allemaal!
NOD AUGUSTUS 6 - Bibi26 SEPTEMBER 6 - DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dolfijn1982 6 april 2011 Marsonny 19 april 2011
Zo!! Die zijn wel duidelijk Marsonny haha leuk om te zien hé?! Deed mij ook erg goed.. Heb vorige wk nog eentje gedaan en daar was het test streepje donkerder dan de controle streep.. hihi wist niet dat het kon!
Marsonny: Wat ontzettend fijn dat je nu zwanger bent geraakt in ronde 4. Hoop dat het voor mij ook geluk brengt. En wat een geweldige duidelijke testen. Geniet ervan meid! Liefs
Ik hoop dat ook echt voor iedereen hier in het topic, heb wel geregeld evan aan jullie moeten denken tijdens mn afwezigheid, hoe het met jullie ging!! Moet wel zeggen dat het wel nog heel onwerkelijk is!
Ook ik heb regelmatig aan jou gedacht tijdens je afwezigheid.. En vind het echt super om je zo weer te 'spreken'.. Heerlijk voor je meis, probeer te genieten!
NOD AUGUSTUS 6 - Bibi26 23 - Karen1974 SEPTEMBER 6 - DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dolfijn1982 6 april 2011 Marsonny 19 april 2011
Hoi meiden, Ik ben er weer even, zag net dat ik mezelf niet op de lijst had gezet deze maand, dus heb ik dat meteen maar even gedaan. Vrijdag vertrekken wij voor een weekje op vakantie naar Frankrijk, dus zal ik of daar ongi worden of positief testen (en ik hoop zo op het laatste)! Ik zie dat het voor Marsonny alvast waarheid is geworden! Van harte gefeliciteerd, meid. Geniet ervan!!! Verder heb ik inderdaad een fijne trouwdag gehad. We zijn gaan fietsen in Nieuwvliet (tot in Breskens) en mijn jongste dochtertje van net 7 heeft dat zelf ook helemaal gefietst (ongeveer een kleine 30km alles bij elkaar). Ik moest haar af en toe wel behoorlijk moed in spreken, vooral op het laatst, maar toen ze de klus had geklaard was zij zo mogelijk nog trotser dan wij... mooi om te zien! Verder gaat het met mij redelijk, hoewel af en toe heb ik het behoorlijk moeilijk. De laatste gesprekken met mijn peutjes zijn behoorlijk heftig geweest. Ik heb het nogal moeilijk met het feit dat ik niet zo snel zwanger word als ik dat normaal altijd gewend was en dat ik daardoor mezelf een enorme angst aanpraat, hoewel ik tegelijkertijd heel goed weet dat het normaal is als je al wat ouder bent!! Er hoeft helemaal niks aan de hand te zijn, ik moet gewoon geduld hebben (helaas voelt het gewoon soms anders). Enfin, genoeg over mezelf... Ik stuur jullie nog allemaal een stevige knuffel, hoop voor jou, Bibi, dat je snel duidelijkheid hebt en voor jou, Dolfijn, dat je niet al te beroerd hoeft te zijn, want uit ervaring weet ik hoe rot dat is. En voor jou, Musicalfan, nog een extra knuffeltje en heel veel succes en sterkte. Liefs, Karen.
Alvast een hele fijne vakantie Karen! Ik hoop dat je je daar even lekker kan ontspannen en genieten van alles.. Is het niet een beter idee om de testen thuis te laten en na je vakantie wel te zien hoe of wat? (weet niet of ik het zou kunnen hoor maar lijkt me wat meer ontspannen..) Fijn dat je een goeie trouwdag hebt gehad, en super knap van je jongste dochter het ook helemaal heeft uit gefietst!! Dit zijn de momenten waarvan je moet genieten, vooral als je het weer zwaar hebt gehad met je peutjes.. Blijf genieten meis! @Hier; toch redelijk beroerd de laatste dagen, maar nog niet overgegeven.. doe het gelukkig voor een goed doel, want fijn is anders.. Hele dikke knuffel en geniet van je vakantie!!
@ karen een hele fijne vakantie en wat knap dat je dochter zelf zo ver heeft gefiets zeg ook een knuffel en geniet vooral lekker even van jullie vakantie @ dolfijn wat naar dat je je niet zo lekker voelt ik hoop dat je je snel wat beter voelt maar zoals je zelf al aangaf het is voor een goed doel hier lekker op de bank met laptop op schoot ben erg moe manlief is niet echt lekker verkouden en keelpijn hij heeft me de hele nacht wakker gehouden maar ja kan hij ook niks aan doen hij is gewoon aan het werk gegaan hij houd niet zo van thuis blijven
Twinklestar en Dolfijn, bedankt voor jullie lieve woorden. Ik zal zeker proberen genieten van ons weekje vakantie. En, of de testen nu mee gaan of niet, ik heb toch al lang geleerd niet te testen voordat ik vier of vijf dagen overtijd ben, dus dat zit wel goed. Ik ben er van overtuigd dat ik mijn vakantie niet zal laten overheersen door zwanger of niet... al zal het natuurlijk wel spannend zijn als ik maandag nog niet ongi ben... Dolfijn: Lastig dat je je zo beroerd voelt. Ik weet uit ervaring hoe naar dit is, ik had het altijd een hele dag door van week 6 tem week 12. Gelukkig hoefde ik ook nooit echt over te geven, al stond ik wel vaak genoeg kokhalsend boven het toilet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier soms best wel bang voor ben bij een eventuele volgende zwangerschap, want bij mij werd het erger naarmate ik ouder werd en meerdere zwangerschappen had. Ook bij mijn zus was dit zo en zij moest bij nummer 3 zelfs bijna worden opgenomen omdat ze nog geen glas water binnen hield. Ja, het kan best de hel zijn, maar inderdaad het is voor het goede doel, al heb je daar weinig aan als je je zo ziek voelt... Ik wens je toch veel sterkte!
Dank je wel meis! Vandaag voel ik me gelukkig wat beter (heb nu alleen de hik ) maar misselijkheid is vanmorgen in elk geval niet aanwezig.. Toch wel lekker hoor, gewoon 2 broodjes kunnen eten zonder dat je bang hoeft te zijn dat het er weer uit komt.. Nogmaals een hele fijne vakantie en ik duim voor je dat je voorlopig (komende 8 mnd) niet ongi wordt.. Geniet meis en we horen het wel als je terug bent! Hele dikke knuffel xx