Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Karen:Geniet van je vakantie! Hoop dat je inderdaad niet ongi gaat worden.
    En bedankt voor de dikke knuffel. Voor jou een dikke knuf terug!

Dolfijn: Gelukkig maar dat je je iets beter voelt. Hoop dat dit zo blijft. Nog twee weekjes en dan eindelijk je echo!

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karen Geniet van je vakantie!!

Dolfijn Fijn dat je je wel beter voelt vandaag!

--------------
    Hier gaat het redelijk nog qua kwaaltjes alleen erg vermoeid en als ik niet op tijd eet wel misselijk!

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoe is het met iedereen?

Hier helaas die stomme rode duivels weer doorgekomen. Ik ga nu naar ronde 5.
    Maar heb al voor mezelf besloten dat als het binnen 3 pogingen niet raak is, ik terug ga naar de gyn.
    Ook omdat de ms problemen weer steeds erger worden en ik zeker wil weten dat door de endometriose niet weer de eileiders dicht zitten. Tenminste de ene dan, de ander was toch al nauwelijks toegankelijk.
    Ik weet dat ik nog maar kort bezig ben, maar vind het toch wel erg moeilijk om elke maand met die teleurstelling om te gaan.
    Zeker de laatste dagen voordat je nod is.
    Maar dat zullen de meeste van jullie wel herkennen.
    Wel was ik deze maand iets rustiger dus hoop dat dit de komende maand ook zo zal zijn.
    En dat er snel meer zwangeren bij mogen komen.

Fijn weekend

Liefs

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje musicalfan wat ontzettend vervelend voor je dat het niet gelukt is deze ronde! Ik kan me goed voorstellen dat je je voorgenomen hebt om na nog een aantal rondes je te laten nakijken ivm de endometriose!!

Heel veel sterkte!!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Musicalfan,
    Wat ontzettend balen voor je meis! Begrijp heel goed dat je terug gaat naar de gyn als het niet snel mag gaan lukken.. Die duidelijkheid heb je nodig denk ik..
    Hele dikke knuffel en fijn om te lezen dat je in elk geval wat rustiger was deze ronde..
    Neem eventjes je moment en ga er daarna weer voor.. Ik wens je heel veel succes in deze nieuwe ronde..

xx

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat balen dat je ongi is gekomen meid en ik geef je net als de andere meiden groot gelijk dat je terug gaat naar de gyn ik hoop dat het toch nog gaat lukken meid voor die tijd in ieder geval heel veel succes en een hele dikke knuffel;)

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dank je wel voor jullie lieve steun meiden.
    Ik probeer het nog 2 of 3 keer in de hoop op een wonder en anders inderdaad terug. Al was het alleen al voor de pijn, want dit ga ik niet nog maanden volhouden zo. Maar tja, aan de pil of hormonen wil ik ook niet want dan komt er helemaal geen kindje.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Dolfijn: Hoe is het verder met jou? Gaat het een beetje met de misselijkheid.

Twinklestar: Bijna je ei die eraan komt. Succes deze ronde

Marsonny: Voel je je een beetje oke, of heb je al last van de kwaaltjes. En heb je al afspraken gemaakt bij VK?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier gaat het wel hoor meis, misselijkheid is sinds een dag of 5 afgenomen.. maar nu beetje onzeker of alles wel goed is ;) het is ook nooit goed.. maar ben gewoon blij als echo volgende wk is gemaakt en dat ik (hoop ik!!) te horen heb gekregen dat alles goed is..
    Dus we moeten nog weekje geduld hebben :(

Jij nogmaals heel veel succes Musicalfan en ik duim dat het snel raak mag zijn voor je!!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoe is het hier met iedereen?

@Musicalfan; rode duivels weer vertrokken? hoop en duim dat het deze ronde raak mag zijn voor je!
    @Twinklestar; je hebt je ei gevonden begreep ik in ander topic.. hoop dat het raak mag zijn voor je deze ronde!
    @Karen; Hoop dat je een fijne vakantie hebt en dat je lekker aan het genieten bent! en niet ongi bent geworden.............
    @Bibi; Hoe is het nu met jou? Hoop dat alles goed is en dat je weer wat meer duidelijkheid hebt in je cyclus..
    @Marsonny; hoe voel je je? Kan je een beetje genieten van je zwangerschap? of ben je erg beroerd? Ik hoop dat je je goed voelt!

Knuffel voor allemaal en heel veel succes deze ronde; Ik strooi nog wat HCG in de rondte voor degenen die het nodig hebben :D

xx

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja dolfijn ik had een dinsdag avond een positieve ovutest dus ben benieuwd:D en bedankt dolfijn ik hoop ook dat het deze ronde gaat lukken;)

@ musicalfan hoe is het met jou de rode duvels weer voorbij ik hoop dat het deze ronde gaat lukken meid ga zo hard voor je duimen;)

@ karen en hoe gaat het met jou heb je een leuke vakantie ik hoop dat je ongi is weg gebleven;)

@ marsonny ben je lekker aan het genieten van je zwangerschap doe lekker rustig aan;)

@ dolfijn bijna voor de echo spannend joh ga er lekker van genieten:)

@ hier had dinsdag avond een positieve ovutest dus ben benieuwd wat het gaat brengen (hihihi) ik hoop een mooie roze test :D afwachten maar

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi meiden! Ben er ook weer eens. ;) Lange cyclus achter de rug dus ga van het weekend weer met ovutesten beginnen. Hopen dat het werkt...

@ Dolfijn; met mij gaat dus alles goed. Lekke rmet vakantie geweest. Beetje jammer dat het nu zulk slecht weer is, maar goed, vermaak me wel. ;) Krijg vanmiddag weer logeetjes dus dat is wel gezellig.
    Jij bijna de echo? Wanneer precies? Spannend hoor, duim echt voor je dat alles goed is!

@ Musicalfan; veel succes meid, hopelijk is het niet nodig om terug naar de gyn te gaan.

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi je hebt zeker een lange cyclus achter de rug in vergelijking met de andere ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt met testen meid;) en veel plezier met je logeetjes:D

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dinsdag ochtend heb ik de echo :D Kijk er erg naar uit en hoop ook zeker dat alles goed is.. ga het jullie laten weten (en hopelijk mooie echo laten zien)..

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve dolfijn: Ik weet zeker dat je een prachtecho zal krijgen. En inderdaad wij willen hem ook graag zien.
    Lief dat je weer gaat duimen voor me deze ronde.
    Enne, strooi maar inderdaad veel hcg onze kant op!

Twinklestar: mijn duimen draaien ook voor jou!Hoop op die roze test voor je over een paar weken. Dus nu weer op de wachtbank. Vooral die laatste dagen vind ik altijd zo erg. Mag ik vragen welke ovutesten jij gebruikt? Ik gebruik die van matcare.
    Maar begin pas volgende week met testen. Zo'n beetje op dag 10 denk ik. Ook temp ik, dus als die ervoor extreem opvalt doe ik alsnog een test.

Bibi: Ik hoop ook dat gyn niet nodig is, maar vrees na vele endometrioseverhalen wel. Maar goed, misschien gebeurd toch het onverwachte. Ik blijf daar echt op hopen en dat is goed. Aangezien ik zo in de shit zit met van alles en helemaal niet happy ben. En dat komt door zoveel omstandigheden, maar goed daar val ik jullie verder niet mee lastig. Maar soms denk ik alleen wel wanneer gaat het zonnetje weer schijnen.

Fijn dat je genoten hebt van je vakantie ondanks het weer. En gezellig dat je een logee krijgt.
    Balen van je lange cyclus. Hoop dat hij deze ronde helemaal niet meer komt en dat je een roze test in handen mag houden straks. Hoop ook dat je goed zicht krijgt met de ovutesten, want met onregelmatige cyclussen is dat wel lastiger.
    Succes meid, ik duim voor je.

Karen: Hoe is het met jou? Hoop dat je je een beetje goed voelt!

Hier inderdaad ongi voorbij. Die is bij mij tegenwoordig erg kort, maar de pijn woekert zo door. Dat is echt niet fijn. Maar goed, hoop volgende week vrijdag ofzo mijn ei te spotten en dan hopen dat donor weer kan komen.

Liefs en knuffel van mij voor jullie allemaal

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Musicalfan,
    Hoe erg je je best ook doet om het niet te laten merken.. ik voel je pijn en verdriet in je bericht..
    Je wilt ons er niet mee lastig vallen, maar misschien dat het je wat lucht geeft als je er in elk geval met iemand over praat..
    Je weet me te vinden meis!
    en heel veel succes met het spotten van je ei, ik hoop dat het alle pijn en moeite waard is meis en duim dat je snel een posi test in handen mag houden.. KNUF
    Bedankt voor je lieve woorden mijn kant op, en natuurlijk kom ik echo hier showen.. Probeer er vanuit te gaan dat alles goed is maar krijg gewoon beetje kriebels zo langzamerhand.. hahah duurd gewoon te lang! xx

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dankje ik duim ook voor jou meid dat wachten duurt lang ja je hebt dan geen zekerheid maar het hoort er bij:) ik gebruik testen van zwangerenkids en vind ze goed ben ook pas deze ronde begonnen met ovutesten ;)

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg soms geen mail dat er hier gereageerd is heb dus weer een aantal berichten gemist!

Heb een paar beroerde dagen achter de rug, maar dat komt ook door een veranderend eetpatroon, maar zolang ik op tijd eet en rust dan heb ik geen last van misselijkheid/flauwte. Ben ook snel vermoeidt, maar verder mag dus niet echt klagen tot nu toe!!

Ik heb 7 sept intake bij de verloskundige en dan daarna kan ik een afspraak maken voor de echo!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Marsonny,
    Balen dat je je zo beroerd voelt meis :( Herken het wel jammer genoeg..
    Maar inderdaad op tijd eten en rusten helpt ook hier een heleboel. Hoezo heb je je eetpatroon veranderd?

7 september heb ik ook intake bij VK :) Leuk vooruitzicht hé?! hahah ik kijk er in elk geval wel naar uit.. maar des te meer naar de echo van aankomende dinsdag :D

Hoop dat je er een beetje doorheen komt meis, je weet gelukkig waar je het voor doet.. KNUFFEL!

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Bedankt voor je lieve bericht weer. Je hebt pb.

Marsonny: hoop dat je je snel wat minder beroerd voelt. Goed in kleine beetjes blijven eten. Je weet waar je het voor doet. Dikke knuf voor jou.

Twinklestar: Die testen ken ik niet maar wel fijn dat ze zo goed werken. Hoop dat het goed resultaat heeft gebracht deze ronde.
    Ik start volgende week ergens pas weer met testen. En hoop dat ik er weer wat rustiger in ga deze ronde.
    Geloof dat dit met de ronde die erbij komt gelukkig al wat beter gaat. Alleen de laatste daagjes krijg ik altijd wat zenuwen of hoop. Hoe je het ook noemen wilt.
    Succes weer meid, nu op het wachtbankje.

Fijn weekend meiden

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook jij hebt pb :)
    en heel veel succes met testen weer vanaf volgende wk en ik hoop dat donor deze keer op juist moment kan..
    Ik duim voor je dat alles deze ronde goed mag gaan verlopen.. KNUF

Deel Deze Pagina