NOD AUGUSTUS 23 - Karen1974 SEPTEMBER 6 - DeniseG1986 9 - Twinklestar Zwanger/Uitgerekend Miekiee 19 november 2010 Mamsey 22 november 2010 Anna 1 december 2010 Butterfly5 9 januari 2011 ? Michele25 31 januari 2011 Maryam86 4 februari 2011 Dolfijn1982 6 april 2011 Marsonny 19 april 2011
@ Musicalfan; ik vind het ook helemaal niet erg als je hier alles gewoon neer zet wat je kwijt wil hoor! Beter dat dan alles maar opkroppen. Knuffel voor jou en als je wat kwijt wil, mijn pb staat ook gewoon open! @ Dolfijn; wow, dinsdag al echo, wat leuk!! Spannend joh! Duim voor je dat alles goed is en idd wel even showen hier hoor. @ hier; ik kan nog niet in het lijstje. Ik begin vanavond met ovutesten en als ik mijn ei gevonden heb, weet ik wanneer mijn nod zal zijn. Heb zoals jullie kunnen zien een nieuwe pendel en van mij mag ie uitkomen, maar dat betekent wel dat deze ronde niet raak zal zijn. Nou ja, we zullen zien. Eerst op zoek naar een ei.
Dan hoop ik toch voor je dat pendel niet uitkomt maar dat je deze ronde al zwanger mag zijn van een wondertje.. maar als het niet is, dan idd maar pendel.. maar als eerste gaan we gewoon voor deze ronde hoor meis Hopelijk vind je je ei en kan je er op dat moment goed gebruik van maken.. Heel veel succes en ik ga vast duimen voor een goede ronde! en natuurlijk nog wat HCG van mij erbij xx
Thx meid! Misschien helpt het al want er is al een redelijk duidelijke streep te zien op mijn ovutest. Dus ik ben héél voorzichtig blij, ziet ernaar uit dat er een eitje onderweg is.
Lieve bibi Thanks voor je lieve woorden. En inderdaad opkroppen is niet goed, maar het komt allemaal wel. Ik ga voor je duimen dat je pendel uit gaat komen. Of ervoor natuurlijk al. Hoop dat je je ei kunt spotten. Ik ga weer voor je duimen. Liefs
@ bibi ik hoop dat je je ei snel vind en dan deze ronde al een mooie roze test in handen mag hebben @ dolfijn spannend die echo ga er lekker van genieten samen met manlief @musicalfan opkroppen heeft zeker geen zin we zijn hier om naar elkaar te luisteren en elkaar te helpen dus stort je hart maar uit als je dat wilt en wanneer je maar wilt dat geldt voor alle meiden hier zo hoort het ook we willen allemaal maar 1 ding en dat is zo'n lief klein wondertje en ik hoop dat we allemaal snel een mooie roze test in handen mogen hebben
en dat hoop ik zeker ook voor jou Twinklestar.. en ik duim echt super hard deze ronde.. want vind echt dat er meer dames moeten gaan volgen hahah dus hier nog wat HCG voor allemaal en ik duim verder..................
dankje dolfijn heb wat opgevangen maar wel overgelaten voor de andere meiden ik hoop dat ik nou genoeg heb gevangen
hahha heb nog meer hoor.. dus als je denkt dat je te kort komt stuur ik speciaal nog wat naar jou Je roept maar
Dolfijn Het is niet zo dat ik bewust mijn eetpatroon heb omgegooit, maar ik krijg een aantal dingen die ik normaal at niet meer weg of vanwege hoe het rook of smaakte, dat is best wennen! Verder voel ik me over het algemeen best goed, heb een paar dagen gehad waarvan ik dacht dit is echt klote zo! We hebben tegelijk intake ik heb daarna pas echo/bloedprikken (of kan daarna afspraak maken daarvoor) wel spannend morgen je echo!! bibi welke ovulatietesten gebruik je?? Hoop dat je je eitje kan vinden deze ronden! Anders barst ik ook nog van de HCG wat ook goed rond te delen is, hoeft dolfijn dat niet in dr eentje te doen!
@ Marsonny; ik gebruik de dipsticks van sensitest. Werkten de vorige keer dat ik ze gebruikt heb prima. @ Dolfijn; héél veel succes morgen!!!!!!!!!!! Hopelijk een prachtig beeld van jullie wondertje.
Bibi Die wilde ik ook gaan gebruiken de volgende ronde, maar dat was niet meer nodig, ik hoop voor jou dat het een raak oplevert deze keer! Dolfijn Succes morgen met de echo!!
Hay meiden, Ik ben weer terug uit Bretagne, de koffers zijn weer uitgepakt en de wasmachine draait alweer op volle toeren. Morgen is voor mijn kinderen de eerste schooldag en gaat het leven weer zijn gewone gangetje... dan is de zomer definitief voorbij... *snik* We hebben een mooie vakantie gehad, helaas was het weer niet zo goed, nogal koud en vaak regenbuien. Niettegenstaande hebben we er toch wel van genoten. Helaas ben ik, vrijwel meteen op de eerste dag, ook ongi geworden. Voor mij dus nu op naar ronde 8!! Alles bij elkaar: de vakantie en het genieten van mijn drie kids, het verdriet over een nieuwe ongi en helaas nare ervaringen hier op ZP (in het andere topic waar ik voorheen heel veel schreef, maar nu dus niet meer), hebben me doen besluiten alles wat meer los te gaan laten en wat meer afstand te nemen... Ik zal hier in de toekomst dan ook heel wat minder zijn, en wellicht hebben jullie ook wel gemerkt dat ik ook geen handtekening meer heb. Ook heb ik mijn afspraak met de gyn op 20 september niet door laten gaan. Ik heb besloten nog even wat langer af te wachten en geduld te hebben, de natuur zijn gangetje laten gaan en te zien wat er van komt. Lieve meiden, vat het dus niet persoonlijk op, want jullie zijn schatten, maar ik en mijn gezinnetje hebben op dit moment echt wat meer afstand nodig. Mochten jullie mij toch nog op de lijst willen zetten, mijn volgende ongi is op 19 september. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal, Karen.
Karen Ik snap het afstand nemen helemaal dat heb ik een paar maandjes terug ook gedaan, geniet van alle mooie momenten met je man en kindjes en ik hoop dat er in de toekomst voor jou ook nog een mooie zwangerschap in het verschiet zit!
@ karen wat jammer dat je afstand gaat nemen maar ik snap je goed ik hoop dat je de rust vind die je zoek en natuurlijk ook voor je gezinnetje ik vind het dapper dat je het allemaal op een laag pitje zet en te gaan genieten van je gezin ik hoop dat je toch ondanks alles snel een mooie positieve test in handen mag hebben ga lekker genieten van je gezin en alle mooie momenten die er nog gaan komen een hele dikke knuffel van mij xx twinklestar