Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

Lijst

Sunshine81 (1e kindje) - Ei 23 februari - NOD 8 maart - Ronde 2
    Miekiee (3e kindje)- Ei 28 februari - NOD 13 maart - Ronde 1
    Mamsey (3e kindje)- Ei ? - NOD 14/15 maart - Ronde 1
    MamaNienke (3e kindje) - Ei 1 maart - NOD 15 maart - Ronde
    Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1
    Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart -ronde 2
    Anna (2e kindje) - Ei 7 maart - NOD 22 maart - Ronde 1
    WLE (1e kindje) - Ei 11 Maart - NOD 25 Maart - Ronde 2
    Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
    Sweetangel28 (1e kindje) - Ei 17 maart - NOD 31 maart - Ronde 1
    Mamsie (1e kindje) - Ei 19 maart - NOD 2 april - Ronde 2
    Jantsjuh (2e kindje) -Ei 26 maart- NOD 8 april - Ronde 1

Laatste lijst pakken aub anders vallen er mensen weg !!

2. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Hahaha die zijn het lekkerst!

3. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Elke zwangerschap is nieuw en blijft spannend.

Elk individueel kindje dat groeit in mama's buik....

Het is en blijft een groot wonder!

4. Israe

Israe Niet meer actief

@miekiee...mooi hoe je ermee omgaat en inderdaad als je eenmaal je kindje in je armen sluit maakt het volgens mij niet meer uit wat er eventueel mis is want het is en blijft je kindje.

Over chocolade...voor de dames die de pil gebruikt hebben...merken jullie ook na stoppen met de pil dat je lekkere trek afneemt? Ik wel en ben er blij mee want verslond kilo's chocolade
    Ben er nog steeds dol op, maar wel wat minder.

Voor de dames die ovutest ervaring hebben....hoeveel dagen hadden jullie een licht lijntje tot aan maximaal lijntje? Heb nu twee dagen een gemiddeld lijntje zeg maar...en als het nog twee dagen zo doorgaat dan moet ik ff nieuwe dipsticks inslaan :p

5. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Mijn lekkere trek neemt alleen maar toe! maar jah komt natuurlijk ook door de ongi :x En alle paaseitjes zijn zo lekker. gevulde vind ik ook zo jummie hehe.

Ik zal de kindjes zo uit school halen en meenemen naar de buitenschoolse opvang. 34 kinderen vandaag :$

Fijne middag!

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    balen van je ongi meis.sterkte vandaag!knuf***

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk

tja sorry,wie neemt er vanavond wat mee voor op de sofa?gezellig toch???

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Nou ik sta op rood :x:x:x
    Ben goed chagi, dus vanavond maar een zak chips opentrekken.

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

@sunshine; dat is balen meid van je ongi, en anders heeft iemand van ons vast wel een paar paaseitjes over ;) knuffel!

@miekiee; jij bedankt voor de knuf, heb het weer overleefd vandaag hehe.

Vandaag gelukkig mooi weer, dus het merendeel van de kinderen lekker laten buitenspelen.

Pff heb voor het eerst bij mijn ongi erge rugpijn. Het lijken wel rugweeen. echt heel anoying. Ook ik trek vanaaf ff wat lekkers open op de bank. ;)

10. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    ( heb een extra zak paaseitjes gekocht voor sunshine)(met extra veel witte):Dknuffffffffffff

11. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,

Dochter is vannochtend wel heel vroeg wakker geworden Wij hebben gisteren geklust (gelof niet dat mijn man op prijs zal stellen dat ik het zo noem of dat ik het uberhuapt hier noem :))
    nu maar hopen dat ik mijn ei vandaag heb.
    Fijnedag vandaag!

12. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Hey meiden..
    Ik zag gistermiddag ook lekkere paaseitjes liggen en was van plan de witte er gisteravond even lekker uit te eten. Maar ik ben in slaap gevallen :p
    Ik heb sinds zaterdag eigenlijk bijna geen stem meer en kost zoveel moeite om te praten. En met 2 kindjes is dat eccccht vermoeiend soms. Dus gisteravond gtst gekeken en daar kwam csi achteraan, maar heb ik maar een klein stukje van mee gekregen. Half 12 ging mijn mannetje op bed en maakte me wakker om naar boven gegaan. Maar werd vanmorgen wakker alsof ik niet had geslapen.............

En m'n stem blijft nu helemaal weg... Beter echt gaan fluisteren tot het helemaal over is.

Balen voor de ongi lady's --- * geeft bergen met chocolade *
    Hopelijk voor jullie weer snel voorbij zodat het ei er weer aan komt :D

Anna. ik vind dat klussen zo'n rotwoord. En als je dan echt gaan klussen wat zeg je dan :p Hoop dat het raak is met je ei! ;)

Vandaag weer lente-weer? Dat maakt m'n dag wat beter. Maar nu eerst een ontbijtje voor de kindjes maken... al ligt de oudste nog op bed! Zal haar eruit halen, want ze moet naar de peuter en dan kan ze altijd zo lekker treuzelen........ :p

13. eeva

eeva Niet meer actief

Ha, ha... "klussen" vind ik ook een dom woord (beetje respectloos vind ik het klinken)
    ik noem het gewoon vrijen :D:D:D laat ze het maar "klussen" noemen....
    mijn Man moet er wel om lachen, die vind het een grappig woord :$ ha,ha.. :p

14. Israe

Israe Niet meer actief

hahaahha inderdaad is dat 'klussen' een vreemde term maar wel lekker neutraal zeg maar...denk dat mijn man dat ook vreemd vindt dat we er zo over praten...maar dit forum is meer iets wat ik leuk vind :p Hij heeft zoiets van 'het komt wel'.

15. Israe

Israe Niet meer actief

ben vandaag de ovutest vergeten mee te nemen naar mijn werk
    Zal ik er één kopen of gewoon om half zeven als ik thuis ben testen?? Gister was de lijn nog hetzelfde als de avond ervoor...dus zo'n vaart zal het niet lopen?
    Iemand raad?

16. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ja dat is indd moeilijk. Als je wacht tot vanavond mis je misschien het donkerder streepje.. Als je dan vanavond test en hij is even donker als de vorige heb je hem misschien gemist of hij komt nog....
    Voor de zekerheid ff 1tje kopen?? :p

17. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Hier net anders om, ik heb zo iets het komt vanzelf wel. Maar m'n man zeurt er elke dag wel om of we er alweer voor 'moeten' of dat ik al kan testen.. (hij heeft er echt GEEN verstand van, dat terzijde)

Maar klussen is indd neutraal, maar omdat je toch al op een zwangerschapsforum zit weet iedereen wel waar we over praten en wat sex is :p

18. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Haha ja wie dat ooit bedacht heeft hihi... Maar hoe iedereen het ook noemt, we snappen het wel :D

19. WLE

WLE Niet meer actief

Ik zou gewoon vanavond doen!
    Als je genoeg om de dag vrijt dan zit het allemaal wel goed.
    Denk ik..

@mamsy: Als je je stem kwijt bent moet je zoveel mogelijk gewoon proberen te praten dat is het beste!
    Van fluisteren wordt het alleen maar erger..
    En ik ben echt een expert in geen stem hebben, ik werkte vroeger in het nachtleven en was ieder weekend me stem kwijt! ;)

Wij hebben vanacht hier ook een nieuwe maand goed geopend!
    Was de baby zelfs helemaal vergeten en heb er dus ook niet aan gedacht met standjes! *-)
    Ach het komt wel en ook ovu testen heb ik deze maand helemaal niet zon zin in!
    Wel gebruiken we deze maand pre seed! :D

20. Israe

Israe Niet meer actief

Wat grappig dat jouw man er juist zo mee bezig is! Alleen maar leuk toch.
    Nou ik merk wel dat mijn man het ook leuk vindt maar er zo over kletsen is echt een vrouwending en inderdaad heb ik hem ook wat biologieles moeten geven haha

Ik ga denk ik toch ff een testje kopen straks...ff snel in de pauze hihi. Wil de streep niet missen ;)

Mamsey...over vijf dagen kun je testen, hoe voel je je?

Deel Deze Pagina