Hierbij mijn 1e termijn echo Alles was goed, hartje zien kloppen.. Zo ontzettend wonderlijk!! Beebje was 2,4cm en zette mij dus twee dagen verder dan ik dacht.. Dus 4 april 2011 uitgerekend.. Nu 9 weken en 1 dag zwanger.. Over 3 weekjes weer echo omdat beebje dan meer herkenbaar zal zijn En dus mooiere foto's.. Overzicht onderbuik;
@ Dolfijn; wat geweldig!!!! Wat een fantastisch mooie ervaring lijkt me dat. Heerlijk dat alles goed is, lekker genieten meid! @ Karen; knap dat je dit besluit hebt genomen. Ik hoop dat je af en toe nog gezellig even hier langs komt, maar als dat niet zo is snap ik het ook. Heel veel sterkte en succes met alles!
Lieve Dolfijn Wat een prachtige echo. Nu ben je vast wat meer gerustgesteld nu je zeker weet dat het ook echt zo is: Jullie wondertje! Nu lekker genieten hoor meid! En wat een superlief pakje. Leuk hoor! Ben benieuwd naar je volgende echo. Liefs van mij
Dank je wel voor jullie lieve reacties Het was inderdaad super om bevestiging te krijgen.. en ook ik kijk erg uit om over 3wk alweer ons wondertje te mogen bekijken
Lieve Karen Doe wat goed voor jou/jullie is. We snappen het allemaal. Zorg goed voor jezelf meid, we zullen je missen, maar ik hoop vooral dat het goed met jou gaat. En ik hoop dat we over een poosje nog eens wat van je horen hoe het dan met je gaat! Bedankt voor al je lieve woorden en voor de gezelligheid hier op het forum. Je weet ons te vinden als je dat toch wil. Maar voel je vooral nooit verplicht! Liefs en dikke knuffel voor jou!
Marsonny: hoe is het met jou gegaan? Jij had toch ook een intake gehad?? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Liefs
Ik heb net als dolfijn 7 september intake bij de verloskundige en ik kan daarna mn afspraak voor de echo gaan maken + bloedprikken
Door omstandigheden wordt mijn ronde deze maand waarschijnlijk overgeslagen. En daar ben ik zo verdrietig om. Misschien nog wel een kans, maar vrees dat die te laat is. Als dat wel het geval is, dan maar hopen op een later gekomen ei ofzo. Ik ga in ieder geval door met ovutesten totdat ik zeker weet dat hij nega is.
musicalfan wat balen zeg het gaat maar niet over bij jou meid ik hoop in dit geval dat je ei dan later is geweest succes met testen met ovutesten een dikke knuffel van mij @ marsonny spannend ik hoop dat je snel een echo mag laten maken
Bah, Musicalfan.. wat ontzettend balen.. Ik duim voor een laat ei, zodat deze ronde toch nog kans heeft.. KNUF meis!