Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Israe

Israe Niet meer actief

Nou dames, ik ben blij met jullie advies want ben net naar de Kruidvat gesjeesd en heb de test uitgevoerd...de teststreep was veel feller dan de controlestreep dus ik ga er vanuit dat ik vandaag mijn LH-piek heb.
    Vanavond en morgen nog ff testen ofcourse om te zien of het echt de piek was!

Waarschijnlijk dus een cyclys van 28 dagen ipv 31 dagen...ff morgen afwachten.

2. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Ok thanx.. Dus dan zal ik veel moeten praten dus... Arrgh.. ! En warm drinken is dat dan ook goed of kan je dan beter koud drinken?

Pre seed is een soort van glijmiddel toch, of heb ik het mis?

3. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Ik zie mannen onder elkaar ook niet echt praten over zwanger zijn.. Of zwanger proberen te worden... :D:D En die biologieles heb ik me ook over verbaasd... Dat hebben de mannen toch ook gehad? Of zijn het alleen de vrouwen geweest die op hebben gelet ;)

Ja over 5 daagjes.. Nou ene kant denk ik ja! Andere kant absoluut niet. Dus echt afwachten tot wanneer ik kan testen. En ik moet zeggen; kan eigenlijk niet wachten!
    Maar goed als ik nu een test zou doen zou die toch negatief aangeven lijkt me.

4. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Mooi meid, dan mis je in ieder geval je piek niet!
    Maar ook mooi dat je een cyclus van 28 dagen hebt toch.. scheelt weer 3 daagjes :D:D

5. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Hoi Hoi,

twee pagina's alweer volgekletst :D

@klussen; tja ik noem het ook zo ;) :p Is erin gebleven toen bij de 1e ronde van Naomi, toen zag ik het hier ook op het forum. Maar ik vind dat ik er zelf wel relaxter tegenover sta. We zien we wanneer we zin hebben :D al zal ik vast wel eens op de kalender kijken rond mijn ei ;)

@israe; toch goed idd dat je nog een test gekocht hebt. en nu maar lekker aan de klus :p ;)

@mamsey; de islamoos is ook super voor als je je stem kwijt bent.

Ik heb vanmorgen lekker huisje schoon gemaakt, en lekker de was buiten gehangen. heerlijk :D Is het voordeel dat ik op een buitenschoolse opvang werk. Hoef ik pas 3 uur aan de bak ;) Vandaag gelukkig iets minder kinderen. geloof 26. Maar goed dat kan ook flink rondstuiteren :D
    Fijne dag!

6. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    26 kids.......... wieee leuk! :D

7. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Het word klusen is idd ook echt een woord dat ik hier op het forum heb opgepikt. Ik heb het woord buiten dit forum nog nooit gebruikt met de context die er hier mee bedoeld wordt...
    Mijn man is nu overigens echt aan het klussen hihi.

Wij doen het ook wanneer we in hebben maar aangezien ik wel weet wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben speelt het wel in mijn achterhoofd. Daar komt nog bij dat wij het veeeeeeeel minder doen als dat ik hier lees. Om de dag wow! Wij zitten momenteel meer op 1 keer per week en die keer kan wel eens overgeslagen worden:)

Heerlijk weer he. Ik ben vandaag vrij dus wannee mijn meisje waker is gaan we lekker naar buiten.

8. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Indd. ik gebruik het woord buiten dit forum ook nooit eigenlijk...

Ik las inderdaad ook dat meiden het om de dag doen en soms elke dag! Maar doen we hier ook niet. Rond eisprong dan misschien wel iets meer dan anders, maar als het aan mijn man ligt doen we het elke dag. Of meerdere keren per dag :$ Maar ben ik ook niet aan besteed :D

9. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    Hier nu iets meer bewolking. Maar we zijn er al lekker op uit geweest vanmorgen toen de oudste naar de peuter moest.
    En de peuters hebben weer lekker buiten gespeeld. :)

10. Israe

Israe Niet meer actief

hahaha om de dag klussen de hele maand door gebeurt bij ons niet hoor...praktisch soms ook gewoon niet of moe en geen zin :)
    Let er rond de eisprong wel op dat het dagelijks of minimaal om de dag is...anders vinden we het zonde zeg maar. Maar dat het leuk en fijn blijft staat voorop!

@Janstjuh...heerlijk inderdaad pas om drie uur werken, dan kun je je hele huis op orde hebben en dan de deur uit.
    Ik werk nu vier dagen en het is een uur heen een uur terug rijden...ga wel minder werken als we een kindje zouden krijgen.
    Neem je jou kleintje ook mee of gaat zij ergens anders heen?

inderdaad heerlijk weer, het voorjaar is in aantocht :):):)

@Mamsey...inderdaad die drie dagen minder op mijn cyclus is zeker welkom haha! Morgen weet ik het zeker denk ik.

11. WLE

WLE Niet meer actief

Gewoon thee met honing en gewoon normaal drinken!
    Geen ijskoud drinken!
    Bij mij was het dan meestal donderdags weer over zodat ik vrijdag weer hard door de kroeg kon schreeuwen! ;)

Pre seed is speciaal glijmiddel ja..
    Geloof er niet echt in maar goed me man wel! :D

12. Jantsjuh

@israe; ik ben erg verwend, heb een oppas aan huis :) Dit vrouwtje is de beste vriendin van mijn schoonmoeder, en komt straks rond half drie hier omdat naomi op bed ligt. Rond half zes zet ze eten dan over wat ik heb klaargezet. en mijn ventje is rond 6 uur thuis. De bso is open tot half zeven, dus ik ben soms wat later.
    Als ik een volle dag op de creche ben, is ze bij de oppas thuis. waar ze ook haar eigen ledikantje enzo heeft. Heb erg veel geluk gehad dus.
    Ook als ze droge was ofzo vind, vouwt ze het op. of hangt natte was op. :)

13. Jantsjuh

ik werk hier in mijn eigen dorp, ook erug handig ;)

14. Israe

Israe Niet meer actief

Zo dat heb je goed voor elkaar inderdaad! Lijkt me erg fijn als je je kindje met een goed gevoel bij een vertrouwd iemand kunt laten.
    Succes met werken strakjes!

15. Jantsjuh

jah idd, het werd vanzelfsprekend dat zij de oppas zou worden toen ze tijdens mijn zwangerschap altijd met mij voor controle naar het ziekenhuis ging (heb zelf geen rijbewijs). Ze heeft ons ook gebracht toen ik weeen had :D. En ze is super flexibel. IK ben oproepkracht, naast mijn vaste dagen. En soms word ik 6 uur mijn bed uit gebeld, dan kan ik haar gerust bellen en komt ze meteen. echt luxe :D

ik zal nu echt ophouden, kan de in resterende tijd best nog wel ff was opvouwen hehe Kom vanaaf wel weer ff langswaaien. :D

16. Jantsjuh

pff als ik mijn tekst terug lees, heb ik best wel veel stopwoordjes haha :D.

tot later!

17. Israe

Israe Niet meer actief

hahahah stopwoordjes, was me nog niet eens opgevallen! Dus dan kun je ze er nog ff tegenaangooien :)
    Maar echt fijn joh zo'n flexibele oppas! Verwen haar maar flink met witte paaseitjes :p

18. eeva

eeva Niet meer actief

Israe, heb jij je eitje nog gevonden? (ik bedoel geen paasei, haha) ik heb mijn banner even verwijderd, want mijn eitje is ook nog niet in aantocht ik heb slechts hele lichte streepjes op de ovulatietesten :( onze banners liepen bijna gelijk!

19. Israe

Israe Niet meer actief

@ Eeva...jammer dat je je ei nog niet gevonden hebt, heb je dat vaker gehad? (want je tempt en dus weet je goed je cyclus toch?)
    Ik heb twee dagen een medium streep gehad, vanochtend een felle streep, donkerder dan de controle streep. Net weer getest en nog donkerder geworden, dus echt duidelijk een LH-piek. Weet alleen niet hoe lang deze aanhoud?? Weet jij dat? kan het zo zijn dat de test morgen nog steeds zo donker is?
    Zo niet, dan komt mijn ei tussen 12 en 48 uur toch? Kun je de dag waaop je die LH-piek hebt rekenen als ei-dag? Dat is dan dus een cyclus hebt van 28 dagen?
    Ben wel blij dat ik vanaf dag 10 ben gaan testen, zoals jij ook aanraadde...want deze cylcus lijkt korter dan de verwachte 31 dagen te zijn. pffff ingewikkeld allemaal, doe mij maar een paasei ;)

Moet mijn banner dus misschien ff aanpassen morgen...

20. eeva

eeva Niet meer actief

Israe, ja... ik temp. maar omdat ik nog steeds borstvoeding geef heb ik nog geen regelmatige cyclus (vandaar de ovulatietesten) :p:p
    Fijn dat je de LH-Piek gevonden hebt (kan zijn dat je 1 tot 2 dagen een positieve test hebt, daarna moet het afnemen... en binnen 12 tot 36 uur zal je eitje springen, dus je eisprong zal morgen of overmorgen zijn ;)

Deel Deze Pagina