wat een leuk idee om de cyclus van verschillende meiden bij te houden! Zodra ik de mijne weet geef ik hem ook door. Ik heb bij mijn eerste kindje ook die etos pillen geslikt. Mijn ventje is kerngezond, echt nooit ziek dus het zal vast wel goed zijn!
Hey meiden, Ik ben op 4 februari gestopt met de pil, maar omdat we eind mei gaan trouwen, (en ik niet het risico wil nemen dat ik niet meer in mijn jurk ga passen) hebben we besloten er pas ECHT voor te gaan in april Ook wil ik nog even afwachten hoe mijn cyclus gaat zijn na 13 jaar pil-slikken... Ik ben al wel begonnen met slikken van Puur Mama tabletten van VSM, omdat we het voorlopig dus alleen nog met condoom doen (en deze nog steeds niet 100% veilig zijn! ) Ook al zijn we nog niet "actief" bezig... ik vind het nu al onwijs spannend!!! Ben ook al weken niet weg te slaan van deze site! Liefs,
Hoi Anna1978 om antwoord te geven op je vraag. Mijn spiraaltje heeft er zo'n 6 jaar ofzo ingezeten. Eigenlijk al te lang en dat wist ik dus we gebruikten voor de zekerheid een condoom. Grote kans dat veel hormonen al uitgewerkt waren want mijn cyclus was gelijk goed erna. x
Hoi Israe, ik had ook al graag een positest in handen willen hebben. Ik ben aan het tempen geslagen, wilde nog geen ovutesten gaan gebruiken maar nu ga ik daar wel aan twijfelen. Dag 3 van mijn cyclus is mijn temp nog niet gezakt. Weet dat hij bij mensen ook pas wat later kan zakken maar toch. Ik slik ook vanaf oud en nieuw al foliumzuur. x
Hummeltje, hoe hoog is je temp. dan nog? Normaal zakt de temp. voor menstruatie of op menstruatiedag nu moet die zeker lager zijn op dag 3 ?!? Hoe is jou menstruatie, lichter dan normaal of gelijk? als je temp. hoog blijft, kan dit dan misschien een innestelingsbloeding zijn?
Temp is nog steeds 37.2 C. In eerste instantie heb ik daar ook aan gedacht maar dit is toch echt wel menstruatie . Er zijn vrouwen waarbij hij dag 5, soms 6 pas zakt.. En bij mijn menstruatie van vorige keer heb ik nit getempt dus heb geen idee.
Ik zorg wel dat het lijstje geregeld op de laatste pagina's verschijnt Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 (1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Wle (1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1
Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Wle(1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart- Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Hou je temp goed in de gaten... een innestelingsbloeding kan ook een menstuatie zijn want er zijn ook genoeg vrouwen die als ze een echo krijgen opeens een maand langer zwanger zijn en het niet gemerkt hebben doordat ze een gewone menstruatie hadden Als je temp. over 2 zagen niet zakt, zou ik toch eens testen als ik jou was! Ik temp al van voor de zwangerschap van mijn jongste (ong. 2 jaar nu) en mijn temp gaat altijd omlaag voor de ongi... heel soms de dag na ongi.. later is het niet bij mij
Haha het zou toch geen waar zijn . Nou van mij mag het maar denk het niet.. Verlies echt wel wat bloed hoor.
Goeiemorgen dames.... Spannend voor degenen die binnenkort gaan stoppen...ik ben ook al sinds het idee dat we gaan stoppen niet meer van het forum weg te houden haha. Ik moest eerst wachten ivm medicijngebruik...maar nu kunnen we er helemaal voor gaan Het bijzondere maar ook irritante aan zwangerschap is al die vage kwalen, klachten die ook op menstruatie lijken, ontpillen kunnen zijn of je lichaam die je fopt! Vooral in het begin is dat best irri! maar ja...geduld is een schone zaak en het bezig zijn met zwanger worden is natuurlijk ook super leuk!! Zo Eeva jij tempt al twee jaar ofzo? Iedere ochtend? Knap hoor! Het nadeel van tempen lijkt mij dat je het iedere ochtend moet doen en ik er dan iedere ochtend mee bezig ben zeg maar. Met ovutesten is het maar een paar dagen per maand. Maar je hebt wel gelijk, dat je je lichaam goed leert kennen met tempen. @hummeltje...inderdaad zou dat heerlijk zijn als je al zo snel kon testen! dit keer ga ik geen zwangerschaptesten in huis halen want ik ken mezelf...dan ga ik al tien testen voor mijn NOD doen haha. Hoezo ongeduldig?
Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Wle(1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Oh dat ken ik al willen testen van te voren Ik probeer nu tot vrijdag ochtend te wachten en dan ga ik me wagen aan sensitest extra sensitivee!
Ik ben zooooo ongeduldig liefst zou ik nu al testen, ook al weet ik dat het zonde is van de test! maar ben ZOO ongeduldig!
Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Wle(1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Hummeltje, hoe was je temperatuur vanmorgen? Wle, wanneer ga je testen? het wordt spannend bij jou geloof ik