Had vandaag met sensitest gedaan gedaan zon dipstick. Maar negatief... Zit ook nog veelste ver voor me NOD denk ik. Heb gister xtra sensitive besteld voor morgen. Aan ene kant denk ik gewoon dat het niks is geworden deze maand. maar toch voel ik me onverklaarbaar anders. Heb sins een dag of twee echt gewoon honger s'nachts in bed en s'ochtends dus ook. En gister avond was ik hééél druk. En heb het koud. En gewoon last van me borsten en volgens me vriend zijn ze voller Probeer mezelf voor te houden dat ik het me in beeld.
Ik denk dat je te vroeg dent aan het testen, idd... hopelijk test je later positief! Over 2 of 3 dagen kun je nog eens testenmet vroege testen, dan zou hcg verdubbeld zijn..
Ja inderdaad maar me schoonzusje komt morgen en ik wil het voor dan eigenlijk stiekem weten. ook al weet ik dat ik veel van me lichaam vraag
Ik snap je wel Er zijn meiden die testen 4 dagen voor nod licht positief... het zou kunnen, dat je dan iets ziet.. maar het is nog vroeg, als je vroege testen hebt kun je het wel proberen. Wanneer was je eisprong precies weet je dat?
hoi meiden, Het lijkt me gezellig zo met elkaar onze belevingen te delen. ook ik en mijn vriend zijn voor ons eerste wonder aan het gaan. Ben sinds vandaag ongi geworden. Zat 42 dagen tussen! Begon al een beetje te denken dat het dan misschien toch in een keer raak zou zijn of stom aan het ontpillen. Gisteravond ineens koorts en vanmorgen bloed dus helaas. op naar ronde 2. X arwe
ja vorige week woensdag de 17e dus! dit zegt mijn banner over vandaag: Een bevruchtte blastocyst nestelt zich in in de baarmoederwand. Op de plek waar het eitje zich innestelt beginnen de placenta en de navelstreng te groeien. Implantatie kan vandaag, maar ook pas over een aantal dagen plaatsvinden...
Dan zit je vandaag pas op 8dpo als je woensdag de 17e je ei hebt gehad (hcg aanmaak begint vanaf de innesteling, ervoor maar een klein beetje wat niet te zien is met testen) vanaf 10 dpo kun je eigenlijk pas een licht streepje zien op de test, eerder zeker niet Afwachten dus, moeilijk hé je wilt het NU weten
Voeg je toe dames: (lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen) ♥♥Ons lijstje♥♥ Wle(1e kindje)-Ei 17 februari-NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
wil eigenlijk niet meer wachten, maar ik wacht wel gewoon tot zondag of maandag dan! Anders is het ook zo zonde van al me testen.
Zoals gezegd is mij cyclus een zooitje. Voor het gemak er meer even vanuit gegaan dat hij nu weer helemaal "standaard" is. ♥♥Ons lijstje♥♥ Wle(1e kindje)-Ei 17 februari-NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 10 maart - NOD 25 maart - Ronde 1 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Heb maar even me eigen naam neer gezet vind ik toch wat beter als alleen me voorletters ♥♥Ons lijstje♥♥ Whitney (wle) (1e kindje)-Ei 17 februari-NOD 3 maart - Ronde 1 Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1 Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2 Anna (2e kindje) - Ei 10 maart - NOD 25 maart - Ronde 1 Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2
Goeiemorgen dames...nog ff een vraagje over de ovutest. Ik begrijp namelik nog niet helemaal hoe deze werkt Stel je test in de ochtend positief...moet je dan meteen klussen of kan dat die avond ook nog? Tweede vraag: als je het cervixslijm hebt...ben je dan vruchtbaar of is de eisprong dan al geweest en is het dan belangrijk dat je de dagen daarvoor geklust hebt? Hopelijk kunnen jullie me wijzer maken Groetjesss
Je moet een ovulatietest niet met je ochtendurine doen, het beste is vanaf 11 uur tot 5 uur s'middags (iedere dag op het zelfde tijdstip) en 2 uur zeker niet drinken en toiletgebruik vooraf Als je normaal op 14 dagen je ei hebt, kun je het best beginnen op dag 10 met de testen... Als hij positief is ben je zeker op tijd met sávonds nog vrijen dat betekend nl dat je eitje er aankomt de komende 24 tot 36 uur (maar je kunt ook rond je vruchtbare periode om de dag vrijen, dan zit je altijd goed, zaadcellen leven zeker 5 dagen) als je het vruchtbare, draderige slijm hebt... dan zit je in je vruchtbare periode ja (dat is het slijm waar de zaadjes makkelijk in overleven en de weg vinden naar het eitje.. het vriendelijke slijm zeg maar) Ik hoop dat je hier wijzer van bent geworden
Thnx voor je snelle en uitgebreide reactie!! Nu is het allemaal een stuk duidelijker Omdat ik nog niet weet hoe mijn cyclus precies loopt, ga ik wat vroeger beginnen met de ovutesten denk ik. Ga zo ff wat bestellen bij sensitest Jij gaat nu voor je derde kindje toch? Ben benieuwd hoe snel je zwanger raakte bij de eerste twee?
ik was de eerste maand zwanger en bij de 2e zelfs met alleen voorvocht zwanger geraakt haha.. ik was pas met de pil gestopt en we wilden 2 maandjes "veilig" vrijen rond de vruvhtbare dagen, maar condooms vonden we niets.. gelukkig was het toen toch raak, want mijn kleintje is zo lief
is wel een hele dure hé? ik zou hem niet kiezen Sensitest en Matcare is net zo betrouwbaar (alleen kruitvat niet) en stukken goedkoper Ik heb trouwens pas de testen van Matcare besteld (zie link rechts boven aan deze pagina) heel goedkoop (voordeelverpakking van 10 testen met 2 vroege zwangerschapstesten gratis) een dag later al in huis
Ja ik gebruik de snesitest maar als ik het niet zeker weet doe ik de clear blue! Ik wil zo graaag testen maar dat kan nog niet vandaag zeker.