Jehhh!!!! eerste ronde in maart / april 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door eeva, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

#61 eeva, 26 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2010
    je zit 9 dagen na ei... mmm... zou erg vroeg zijn, grote kans dat je negatief test omdat je te vroeg bent! Morgenvroeg heb je betere kans (sommige hier op dit forum testen 4 dagen voor nod een heel licht-positieve test)!

Ik weet misschien iets...
    ik heb het zelf geprobeerd toen ik zwanger was :) een ovulatietest (als je die nog hebt liggen) die geeft vaak eerder positief dan een zwanerschapstest, maar dan moet je wel een dikke lijn hebben.. ovulatietesten meten ook HCG ;) en bij mij werkte het toen ik zwanger was :p enkele dagen voor NOD!

2. WLE

WLE Niet meer actief

Hahaha voel me net zon sukkeltje.
    Ja maar als die dan negatief is ben ik al gelijk teleurgesteld :x

3. Israe

Israe Niet meer actief

@eeva....zo jij bent flink vruchtbaar dus haha ;) Fijn joh!
    Voor degene ons ons die voor het eerste kindje gaan is dat ook nog extra spannend...kun je makkelijk zwanger raken of niet. we zullen zien.

@WLE...ik vind CB zo duur! Dus daarom ga ik nu voor de sensitest en dan maar ff tussendoor op mijn werk testen hihi
    Je hebt enorme test drang nu dus?! Voel je al wat? Iets wat je normaal niet voelt voor je NOD?
    Veel succes met wachten! Hoop dat je geduld beloond wordt :)

4. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb die ovu test gedaan en zie een licht tweede streepje! :|
    even dik als de test streep alleen niet even sterk.

5. eeva

eeva Niet meer actief

Kan!! mijne is helemaal wit voor mijn ongi ;)
    Als je een vroege zwangerschapstest hebt, kun je morgen even testen (die met die weekaanduiding lijkt me ook wel iets, als je nog geen in huis hebt) als je nieuwe moet halen, dan kun je je ochtendurine even in de koelkast bewaren ;)

Wat voel je allemaal, waardoor je denkt zwanger te zijn?

6. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb NOOIT honger sochtends en onbijt ook nooit dus.
    Sinds twee dagen heb ik gewoon zon honger s'ochtends.
    Gister ochtend had ik twee boterhammen met philadelphia gesmeerd (dat eet ik altijd) en na een luste ik de tweede al niet meer.
    Voel me borsten en ze zijn gevoeliger (volgens mijn vriend voller)
    Ik onthou al me dromen laatste dagen.

ik heb vorige week een keer een ovulatie test gedaan om te kijken of me ei weg was dezelfde dipstick en die was hartstikke wit.
    heb net ook een zwangerschaps test gedaan ook wit misschien te vroeg of toch niks.

7. eeva

eeva Niet meer actief

welke zwangerschapstest heb je dan gedaan? dan zou je al heel veel HCG aan moeten maken om 5 dagen voor je NOD positief te testen... dus er is nog hoop!

Dat van die ovulatietest ziet er wel goed uit denk ik, zeker als je zegt het lijntje is even donker, maar niet zo breed... (ik had dat ook toen ik zwanger was) ik duim voor je

8. WLE

WLE Niet meer actief

Ik wacht het af en zondag ochtend test ik nog een keer.
    Duimen jullie voor me! ;)

sensitest dipstick

9. eeva

eeva Niet meer actief

Goede keuze ;)

Ik duim voor je Whitney....
    duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim....

10. Israe

Israe Niet meer actief

Spannend Whitney!!! Ik hoop ook voor je mee!
    Wat een goeie tip om die ovutest te gebruiken...handig om een ervaren zwangere erbij te hebben ;)

11. Mamsie1980

Mamsie1980 Nieuw lid

26 feb 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wij gaan ook voor een eerste wondertje. Afgelopen maand rustig begonnen. Ben benieuwd. Heb ook erg last van me buik en zijkanten gehad. Al 1,5 week last van pijnlijke onderrug aan beide kanten. Ik heb dit anders nooit. Soms is het er wel dan weer niet. Ik voel me ei sprong nooit en vind dat van die ovulatietesten wel moeilijk allemaal. Maar heb ze ook maar aangeschaft. jeetje wat zijn die dingen duur!! ga me er eens in verdiepen...want zo beroerd voel me ook niet...dus denk dat we voor de volgende rondes gaan

Naomi(1e kindje) - Ei 16 februari - NOD 2 maart - Ronde 1
    Wle(1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1
    Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart- Ronde 1
    Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2
    Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2

12. eeva

eeva Niet meer actief

Voeg je toe dames:

(lijstje kopieëren en plakken in je bericht, dan in volgorde van nod jezelf toevoegen)
    Gebruikersnaam gebruiken a.u.b. anders weten we niet wie het is ;)

Ons lijstje

Mamsie1980 (1e kindje) - Ei 16 februari - NOD 2 maart - Ronde 1
    WLE (1e kindje) - Ei 17 februari - NOD 3 maart - Ronde 1
    Eeva (3e kindje) - Ei 10 maart - NOD 22 maart - Ronde 1
    Hummeltje83 ( 1ste kindje) - Ei 8 maart - NOD 22 maart - ronde 2
    Anna (2e kindje) - Ei 10 maart - NOD 25 maart - Ronde 1
    Israe (1e kindje) - Ei 12 maart - NOD 26 maart - Ronde 2

13. eeva

eeva Niet meer actief

Wat rustig hier, pffff :(

Ik duim voor je Whitney.... ik duim voor een positieve test morgen
    duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim....

14. WLE

WLE Niet meer actief

Ik weet het niet hoor voel me alsof ik ongi ga worden.
    Voel me niet zwanger maar ook niet normaal..

We wachten het af tot morgen dan zal ik me aan een testje wagen..

15. WLE

WLE Niet meer actief

Negatief getest :(

16. Israe

Israe Niet meer actief

@WLE.....echt balen dat je negatief getest hebt joh! Dan is ineens dat positief spannende hoopvolle gevoel weg hè? I know te feeling ;)
    Maar zolang je niet ongi bent is er nog hoop!! Er zijn ook meiden die pas op of na hun NOD posi testen (jaja ik heb al heel wat geleerd op dit forum hihi).

Ik heb de sensitest ovutesten besteld...zal ze komende week wel ontvangen...ongi is voorbij (maar drie dagen dit keer) en dus op naar de volgende ronde :)

17. eeva

eeva Niet meer actief

ik blijf voor je duimen.... niet iedereen test voor nod al positief, er is zeker nog hoop meid!

18. Israe

Israe Niet meer actief

Heb ff een andere banner genomen...zag deze bij jullie en deze geeft tenminst precies aan in welke fase je zit :)

19. WLE

WLE Niet meer actief

Dat is waar eva!
    Ach volgende maand ga ik er vol goede moed voor.
    Met ovu testen en pre seed glijmiddel enz! :D

En hopelijk kan ik mijn liefje op zijn verjaardag dan een mooie knal test geven!

20. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, dat zal een super verjaardagskado zijn voor je liefje :)

Maar, misschien test je deze maan nog positief, want je bent nog niet ongi hé? Wanneer test je weer?

Deel Deze Pagina