Ik dacht ook al dat ik mijn eisprong eerder voelde dan dat de banner het aangaf. Dus het zou kunnen. Ik vind vooral dat overgeven zo raar. Want de laatste keer dat ik heb moeten overgeven is echt jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, en toen had ik de griep flink te pakken. Maar goed, zoals zoveel meiden hier, ik kan niks anders doen dan wachten tot mijn NOD. En had ik al gezegd dat ik ongeduldig ben??
Ha,ha.... dat afwachten erg hé Ik heb sinds vanmiddag erge zeurpijn gekregen in mijn onderbuik (net een soort ongipijn in de baarmoeder, haha)
Haha super erg !! Heb je ook last van steekjes in je buik ?? misschien ga ik dingen nu voelen omdat ik dat graag wil maar volgens mij zit het er echt hihi aan mijn rechterkant heb ik het veel het is niet de hele tijd maar soms echt van die voelbare steekjes
oke haha dat heb ik ook echt in de baarmoeder pijn niet een hevige ongipijn maar toch een pijn die je wel lichtjes voelt Hoop maar dat ons superei druk is met het onderweg zijn haha
Als dat het geval is dan klopt die test van gisteravond gewoon niet, want die gaf wel positief aan, maar heb tijdens de pil 1 keer vergeten in te nemen en dat was in februarie en dat was in de 3e week, daarna gewoon stopweek gehad, en daarna begonnen voor paar dagen en toen besloten om te stoppen, zou dat het zijn? nee toch?
Als je de pil neemt, krijg je niet eens een eisprong.. zeker niet in de 3e week Je kunt hooguit een eisprong krijgen als je in de eerste week je pil vergeet (de eicel begint al rond de 4e dag van je menstruatie te groeien-rond de 10e dag is je eicel rijp-rond 14 dagen springt je eicel in een cyclus van 28 dagen)
ahh okay nou dan zal die test van gister wel fout zijn geweest dan want anders weet ik het niet :/ snap dan niet hoe die dan positief aan kon geven en lijkt mij dat ik niet door de pil heen zwanger ben geworden. Oh ik bedacht me net, moest ff aan dat meisje denken die door de pil heen zwanger was geraakt, omdat ze aan de diaree was. Nou hebben mijn vriend en ik chinees gegeten in de 2e of 3e week van februari en dat was behoorlijk verkeerd gevallen en was dus aan de diaree (mijn vriend moest later over zijn nek daar door dus lag dus echt aan het eten) Maar dat was een keer ofzo dat ik echt goed aan de diaree was en verder geen last meer gehad. Nou denk ik dat dat het ook niet zo snel zal zijn :/ dus weet nog steeds niet hoe die test positief kon zijn
Mamsey Vind ik ook is niet egoistisch hartstikke leuk om te zien ben blij voor je !!! Mijn temp is vanmorgen nog meer gestegen FF heeft kruis verzet van dinsdag naar woensdag Dus eeva we lopen nu gelijk hihi spannend !! =xxx=
Danku Hoelang zou het er nu op blijven staan? Sweetangel, wat spannend dat je nu gelijk loopt met eeva! Kunnen jullie samen in spanning zitten..
Goeiemorgen dames...ik ben er ff vroeg ben want wilde jullie voordat ik vertrek nog ff laten weten dat ik getest heb maar witter dan wit...dus negatief NOD is over paar dagen...dus dan ga ik nog maar es testen. Wel erg jammer...had het zooo leuk gevonden! Thnx voor jullie medeleven en succeswensen Sweetangel en eternity...spannend voor jullie ook! Hoop dat het goede tekens zijn!! Eeva...dus jij voelt ook al baarmoederkrampjes, spannend!! Mamsey...geweldig die test waar het echt zo opgeschreven staat! Fijne dag allemaal!
Hey Israe! Ik testte 2 dagen voor NOD ook witter dan wit! En zie nu Mijn duimen draaien nog steeds voor je Sweetangel, die banner die jij hebt kan je bij lilypie ook in het nederlands krijgen. Dan moet je als je naar liltpie.com gaat ff op het nederlandse vlaggetje rechtsboven klikken.
Hoi allemaal, vanwege een paar dagen weg en het overlijden van een speciaal iemand even een week niet online geweest. Ga zo alles terug lezen, nou ja de laatste dagen haha. Over 2 dagen is mijn nod, vanochtend getest maar negatief.. Denk dat ik gewoon ongi ga worden, na zo'n emotionele week kan ik me haast niet voorstellen dat het raak is. Succes iedeereen.
Goedemorgen allemaal! Nou voel me vandaag niet echt lekker, super veel hoofdpijn en al mijn spieren doen zeer bah:x misschien griepje opkomst? vanochtend mijn temp 37,7, dus jah denk dat ik ziek word/ben Vannacht hele nare droom..bleek zwanger te zijn maar kreeg een miskraam @ Israe, wat jammer zeg! ik test gewoon bewust niet eerder want weet dan toch wel dat ie negatief is. Waarschijnlijk over een paar dagen test je wel positief!. @ Mamsey, duidelijker kan niet heh! @ Hummeltje, bah zeg gecondoleerd..heel veel sterkte..
Goeie morgen allemaal! @ Mamsey: Super van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ik begin april ook zo'n test in mn handen heb, maar dat geldt uiteraard voor alle meiden hier! Als het goed is heb ik morgen m'n eisprong, maar ik heb nu al pijnlijke steken in m'n buik, dus we gaan voor de zekerheid maar lekker aan de klus... Liefs, Duveldraakje