Ik heb hetzelfde..ben gisteren ook voor de eerste keer ongesteld geworden en heb ook geen idee hoe mn cyclus is. Ik heb de laatste week gewoon zoveel gelezen hier op het forum dat ik dat toevallig wist. Ik ga er maar vanuit dat ik een "gangbare" cyclus heb van 28 dagen en tel de dagen vanaf gisteren tot mn eerstvolgende ongesteldheid. Dan weet ik in ieder geval hoe lang mn cyclus deze maand was.. Ik hoop voor je dat je goed nieuws hebt binnenkort!
Goedemorgen dames, Ik kon niet langer wachten en heb vanmorgen een test gedaan, en....... licht positief De 25e is pas mijn NOD dus dat lichte snap ik wel. Mijn man komt zo thuis van zijn eerste klant en dan kan mijn dochter de test aan hem geven. Joepie!
Hey Anna! Wat super zeg Wat spannend allemaal.. en mijn test was in het begin ook heel licht...... Gefeliciteerd
Gefeliciteerd Anna! Super voor jullie! Nu kun je binnenkort dat leuke t-shirtje bij je dochter aan doen toch? leuk leuk!!
Anna, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Wat super zeg!! Wel schattig dat je je dochtertje de test aan je man laat geven!! Pluis, hoe gaat het met je ongi?? Blijven de buikpijn en zweetaanvallen wel een beetje weg??
hoi meiden we zijn ook druk bezig met een 2de net rond 1 april zou ik ongensteld moeten worden,baal er wel steeds van dat het gebeurt, maar de gyn wil nu mijn hormoonwaarde testen, dus als het door zou zetten dan de 3 dag laten bloedprikken, ik hoop echt dat ik snel zwanger word, zo niet gaan we verder in het ziekenhuis, ben nu 35 en heb een zoon van 10 duimen ik denk aan al die andere meiden die net als ik ook bezig zijn, suc6 nu hopen dat ik dit voorjaar zwanger word, want dan ben ik net bevallen voor ik ga trouwen
En nu de andere dames nog Ik moet vanmiddag eerst langs de gyn. Zostraks wat bloedverlies en heb gelijk ff heengebeld. Omdat ik het eerder ook al had maakte ik me gewoon wat zorgen.... Mocht vanmiddag even langs komen. Moest nog even oppas zien te regelen, maar inmiddels klaar! Ik hoefde me over het algemeen niet druk om te maken ... Maar toch ff voor de zekerheid.
heel veel succes mamsey bij de gyn alles is vast allemaal goed Mijn temp blijft maar stijgen hihi maar moet nog wel even wachten voor ik kan testen en dat duuuurt zolang haha kan natuurlijk nog van alles veranderen in de temp... Heb geen pijntjes meer alles is weg alleen last van maagzuur sinds gisteren en erg vroeg wakker de laatste dagen ben gewoon al voordat de wekker gaat 1 uur vantevoren klaarwakker. =xxx=
Oh wat vervelend Mamsey, fijn dat je meteen bij de gyn terecht kan. Duim voor je dat alles gewoon goed is! Ik heb trouwens vanochtend nog getest...negatief...bleh echt irri dat ik nu tot woensdag moet wachten dan is ook mijn NOD. Mijn temp was vanochtend 37.0. en blijft hetzelfde dus. Blijf hopen
Hooi dames @anna; van harte gefeliciteerd! fijn @mamsey; wat vervelend, gelukkig mag je langs komen. Geen zorgen zit vast helemaal goed *knuf* @sweetangel; spannend meid, ik duim met je mee @israe; het kan zeker weten nog meid! Ook voor jou duim ik En voor de andere dames natuurlijk ook. Zijn er meer die kunnen testen? Ik voel vanalles. steeds ongipijn en steekjes. Heb nog steeds geen idee van mijn cyclus. Zaterdag had ik hele felle steken in mijn lies, denk dat dat misschien een eisprong is geweest. Misschien moet ik mijn banner toch veranderen naar een normale cyclus van 28....
Hou je je temp ook bij jantsjuh ?? Had ook voordat ik mijn eisprong kreeg last van ongipijn en kon aan mijn cervixslijm zien dat mijn ei eraan zat te komen Hoop voor je dat je ei gekomen is !!
Nee ik hou mijn temp niet bij, maar denk wel dat mijn ei al geweest is. Nu maar op de wachtbak Maar intussen wel door blijven klussen, je weet maar nooit