@Maryam...inderdaad wordt anders duur mijn ongeduld Ik ga nu maar wachten tot mijn NOD. Ik heb het toch niet in de hand of ik zwanger ben of niet, het zal deze week wel blijken (probeer ik mezelf voor te houden) @Eeva...handige actie met die ovulatietest! Ik ga denk ik proberen mijn geduld tot woensdagochtend te bewaren, als mijn ongi tenminste nog niet is doorgebroken!!
hey dames, even een vraagje; Ik heb vanmiddag van die ovulatie testen gekocht van kruidvat en net 1 gedaan, ik heb 2 streepjes die beide even sterk zijn, of beter gezegd, allebei even licht! betekend dit dat hij toch positief is? volgens de gebruiksaanwijzing is hij alleen negatief als het 2e streepje lichter is, of helemaal niet verschijnt, maar volgens de berekening op basis van mijn oude cyclus zou ik pas over 4 dagen mijn eisprong moeten hebben, en volgens de test kan je pas 24-36 uur van tevoren positief testen... kan ik er gewoon van uit gaan dat ik snel mijn eisprong krijg?
Allebei even licht?? Hmmm dat is wel beetje vreemd misschien. Die kruidvat ovutest was bij mij de controlestreep altijd knalroze. De test streep was eerst lichter en toen twee dagen lang (4 testen) donkerder dan de controle streep. Daarna een heel stuk lichter en toen licht. Ik heb een paar keer na de eisprong nog getest en toen was er een heeeel licht streepje te zien. Bij mij is er altijd een heel licht streepje te zien blijkt (is wel normaal begreep ik). Ik zou vanavond weer testen, dan is het hopelijk duidelijker. Oh ja ik had trouwens ook vier dagen lang licht positieve testen, steeds (per dag ongeveer) ietsje donkerder. Dus het kan zijn dat over vier dagen (zoals je verwacht had) de test knalpositief is. Hoop dat je er wat aan hebt. Misschien heeft Eeva nog tips, heb altijd het gevoel dat Eeva wijs door ervaring is haha Succes!
dankje Israe, ik heb de test nog even laten liggen en hij werd al wel iets donkerder (na die 3 minuten, maar nog wel onder de 10), beide streepjes nog steeds even sterk, zou het betrouwbaar zijn? En ben ook benieuwd wat eeva zegt ik heb echt totaal geen ervaringen met deze testen.
Hey Israe, Ik heb vandaag een test gekocht van clear blue en ga woensdag testen,dit omdat dat ongeveer 14 dagen na mijn eisprong zou zijn en denk dat dat een goede tijd is..mocht ie negatief zijn, heb ik er nog 1 voor zaterdag haha Ik voel me nog steeds zwanger hoor hihi maar ja of dit ook zo is??
ha,ha.... de streepjes zijn gelijk, dus -> eisprong binnen 12-48 uur = vanavond en/of morgen je partner verleiden
Bedankt iedereen voor de reacties. Het is echt zo .... om iemand te verliezen terwijl je zelf hoopt op een nieuw leven. Maar goed.. ben nog steeds niet ongesteld. Vanochtend getest maar die was negatief. Heel licht gekleurde afscheiding maar niet noemenswaardig. Dus we moeten nog maar even wachten.. jaja nog langer. xx
Hallo allemaal! vandaag is voor mij de eerste dag dat ik de pil niet neem. Kunnen we nu dan beter eerst nog een paar mnd een condoom gebruiken, of kunnen we gelijk beginnen? Succes allemaal.
Hey ladies, Even een vraagje.. zou het heel veel verschil maken als ik ipv woensdag, morgen al test? of ik het beter om toch nog 1 dag te wachten?? Ja ik weet het ben zoo ongeduldig..
Hoi, ik heb afgelopen woensdag mijn laatste pil ingenomen en wij wachten ook niet hoor.. Er wordt door artsen geadviseerd om een maand te wachten omdat ze dan je bevallingsdatum beter kunnen uitrekenen en om te "ontpillen" maar ja... Ik heb dat geduld niet,iedere maand is er 1..toch? Succes met de beslissing!
Goedemorgen! Alles goed met iedereen? Nou ik kon me niet bedwingen dus ik heb een test gedaan en vette negatief:x Nu weer 2 dagen wachten om test te doen? want heeft geen nut als je morgen weer een test doet toch? Best terleurstellend na al die kwaaltjes maar ja wat jullie zeggen geen bloed geeft moed!
Hoi allemaal, nog steeds geen ongi. Vanochtend nog maar getest maar ook negatief. Vind het maar raar.. normaal toch max 28 a 29 dagen cyclus. We wachten nog maar even af. Morgen weer testen of nog even wachten? xx.
Hummeltje en Mammienes, het beste is om de dag testen omdat HCG zich om de dag verdubbeld... Misschien was jullie eisprong later, dan test je ook later positief, ik duim voor julle
Hoi eeva, thanx ! dan doe ik dat gewoon, ik test wel vrijdag als de rode duivels er dan nog niet zijn!
Goeiemorgen dames.....ben ongesteld geworden Zo jammer!!! Vooral omdat ik zoveel andere dingen voelde. Gister had ik al flinke menstruatiekrampen, werd vanochtend erger en had een beetje bruin/rood slijm. Ben het vertrouwen in mijn lichaam even kwijt, ben namelijk vandaag weer misselijk! Ik denk dat ik niet meer op symptomen af moet gaan komende ronde, maar mijn NOD gewoon moet afwachten. Ik had een positieve ovutesten en geklust...waarom dan niet bevrucht? Of is dit normaal? Vast wel, maar voel me ff heel onzeker! Misschien horen flinke emoties en borstenpijn wel gewoon bij mijn cyclus blijkt achteraf? Iemand wat opbeurends voor mij? Mijn cyclus is dus ook 28 ipv 29 dagen... Ik denk dat ik komende maand wel ga tempen...gewoon om wat meer zicht te krijgen. Maar ik mag me niet meer zo focussen op mijn lichamelijke symptomen... Vond het ook zo zielig voor mijn man, zag echt een lichte teleurstelling! we weten allebei dat we pas net bezig zijn en dat het lot bepaald of en wanneer we een kindje krijgen....maar de wens is zo groot
@mammienes en hummeltje...spannend nog voor jullie!! Wens jullie veel succes de komende dagen en hoop op veel roze!!!