Eternity, hopenlijk heb je er niet teveel last van... je moet maar denken dat het door de ingreep beter gaat worden eventjes rot nu.. Sterkte meid *digi knuffel* Liefs Eeva
Hoi Eva, Nee niet getest want dat had ik gisteren al gedaan en die was negatief..nu wacht ik maar tot vrijdag en dan weer testen. Heb nog steeds zeer pijnlijke borsten en wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden..maar ja we wachten gewoon weer af.. Eternity, sterkte met de ingreep! xx
Hoi, heb besloten vandaag niet te testen. Morgen weer maar ben nog steeds niet ongesteld. Hou jullie op de hoogte. Verder nog positieve testers? xx.
Eternity: sterkte met alles! Hopelijk ben je snel hersteld en over 5 dagen mag je lekker testen!!!!!!
WLE, Mammienes en Hummeltje...spannend deze week voor jullie! Duim voor jullie! Eternity...vervelende ingreep zeg, hoop dat je daarna klachtenvrij bent en de ingreep de moeite helemaal waar was! Mijn menstruatie is nu weer even pijnlijk en hevig als voor de pil...jammer:x Fijn Mamsey dat alles goed was!! Nu lekker genieten! Hoe is het met de 'net ei-gehad dames??'
Wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal!! Dank je wel meiden voor jullie medeleven!!! Het is allemaal goed gegaan. Die verdovingsspuit deed wel 'n beetje pijn, maar voor de rest viel het reuze mee. Ze hebben het onderhuids met 2 hechtingen gehecht. (ik was alleen wel erg misselijk na de ingreep, en heeft eigenlijk zo'n beetje heel de dag verder geduurd...) De verdoving is uitgewerkt, en nu doet het toch wel pijn. Ik lig nu met m'n laptop op de bank. Zitten is geen optie, hahaha. Maar gelukkig ben ik er weer vanaf. Maar ik heb nu wel weer maandverband nodig door de nabloeding daar! Is het niet van het ongi zijn, dan is het daar wel van... Hopelijk gaat die pijn snel over. Gelukkig had ik een vrouwelijke chirurg (GEWELDIGE vrouw trouwens, hardstikke mee gelachen zelfs), dat maakt het toch net ietsje minder ongemakkelijk. Maar ik ga nu gauw weer liggen, want dat half zitten/liggen is ook niet echt fijn... Hopelijk kan ik morgen weer gezellig mee buurten met jullie. En pluis, idd, nog maar 5 daagjes! Spannend hoor... Hoe gaat het met het ongi zijn? Heb je niet al te veel pijn en last? Fijne avond iedereen, en alvast weltrusten! Heel veel liefs!!
Fijn dat je weer thuis bent en dat het goed gegaan is. Hier.. pff ja bruine afscheiding. Zoveel dat ik weet dat ik ongesteld ga worden. Balen maar weer volle moed in de volgende ronde toch. Wanneer ga je tellen met ongesteld zijn in je cyclus? Bij bruine afscheiding of echt bloed? En nog een vraag, wil ovulatietesten gaan gebruiken. Welke zijn goed maar betaalbaar? Kruidvat hoor ik niet veel goeds over. Matcare iemand ervaring mee? Alvast bedankt.
balen meid,!!!!!ik begon al met tellen met bruin verlies,omdat ik er vanuit kon gaan dat het dezelfde dag of nacht helder rood zou worden!
Hummeltje, bah... stomme ongi Als ik laat ongi wordt bv 11 uur s'avonds dan tel ik de dag erna. 1e dag van je nieuwe cyclus begint idd bij de afscheiding. Matcare heb ik ervaring mee (ik gebruikte voorheen kruidvat, die prulledingen bleven 6 dagen positief) matcare is voor mij duidelijk 3 dagen voor ei is het streepje bijna positief, 2 dagen voor ei dik positief en 1 dag ervoor iets lichter dan controllestreep, op eidag is die nagatief... en heel goedkoop, ik heb gisteren de dipstiks bestelt 25 stuks voor 33 euro (xl-pak). Eternity, fijn dat alles goed is gegaan en dat je niet al te veel last had
Hoi Eeva, ja dat is waar. Jij gebruikte die ook. Inderdaad, baal als een stekker. Juist omdat je overtijd bent ga je enerzijds toch hopen ondanks nog negatieve test. Maar goed, ik ga de derde ronde in dus mag echt nog niet klagen. Ik ga gewoon die 10 testjes bestellen met die 2 zwangerschapstestjes erbij. Dan kan ik van dag 10 tot 20 testen. Die goedkoopste, vind het niet erg om met een pipetje bezig te zijn. Ook blijf ik tempen maar dat is lastig want werk vaak nachtdiensten. Goed om te weten dat hij dus eigenlijk op je eisprong alweer negatief is. Succes meid.. volgens mij zit ons nod weer dicht bij elkaar of niet? Hoe gaat het met de rest?
Haaai, @de meiden die ongi zijn geworden, dikke digi *knuf* (rolt een paar lekkere paaseieren jullie kant op ) @Eternity; Jeetje meid, dat was niet niks. Mooi dat het allemaal zo goed is gegaan. Rustig aan, en ook voor jou een dikke *knuf* Ik heb geen flauw idee meer van mijn cyclus. Dacht mijn ei al gehad te hebben, maar heb ineens temp verhoging. (gisteren 36.5 Vandaag 36.8 ) en verlies vandaag van dat rauwe eiwit (sorry voor de details). denk dus toch een cyclus van 32. En vanaaf en morgen maar ff goed aan de klus . Morgen ook even lekker een dagje vrij. Heb deze week 4 dagen, moet veel invallen. Is ook wel weer eens lekker Hier hadden ze vanavond koopavond van henk ten hoor. met 30% korting op alles. Mooie leggings voor naomi gehaald Welterusten!
Hey Eternity, fijn dat het is meegevallen,hopelijk ben je snel weer de oude zodat je weer lekker kunt forum'en Ik ben alweer van de ongi af...gelukkig! Het is wel snel gegaan hoor of denk ik dat maar? 12 jaar de pil geslikt waarvan de laatste (ruim) 4 jaar doorgeslikt, woensdag gestopt,zaterdag al ongesteld (onttrekkingsbloeding) en vandaag alleen nog wat rest-bloed. Het lijkt er toch op dat mn lichaam het weer goed oppikt! Groetjes en slaap lekker allemaal
Goedemorgen, Vandaag weer test gedaan en weer negatief net ongelofelijke pijn in mijn onderbuik, alsof er messteken gegeven werden..niet dat ik weet hoe dat voelt maa jullie begrijpen me denk ik wel..lag helemaal krom overigens nog geen bloed te bekennen..we wachten af..
LIJST Mammienes (3e kind) - NOD 23 maart - Ronde 1 WLE (1e kind) - NOD 25 Maart - Ronde 2 Corine26 (1e kind)- NOD 27 maart - Ronde 1 Eternity (1e kind)- NOD 28 maart - Ronde 1 ----------testen-----------bijna---testen--------------testen-------------- Chris Amber (1e kind)- NOD 31 maart - Ronde 1 Sweetangel28 (1e kind) - NOD 31 maart - Ronde 1 Dobslots (3e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamabart (1e kind) - NOD 1 april - Ronde 1 Mamsie (1e kind)- NOD 2 april - Ronde 2 Duveldraakje22(2e kind)- NOD 4 april - Ronde 1 Jantsjuh (2e kind)- NOD 8 april - Ronde 1 Maryam 86 (1e kind)- NOD 9 april - Ronde 1 Proberen (1e kind) - NOD 11 april - Ronde 2 Israe (1e kind) - NOD 21 april - Ronde 3 Eeva (3e kind) - NOD 22 april - Ronde 0 xVlindertje (1e kind)- NOD 23 april - Ronde 2 Hummeltje83 ( 1ste kind) - NOD ? - ronde 3 Nikita (1e kind)- NOD ? - Ronde 1 Butterfly5(2e kind) - NOD ? - Ronde 0 Marieke11 (2e kind)- NOD ? - Ronde 1 Pluis81 (1e kind)- NOD ? - Ronde 1 Zwanger Miekiee (3e kind)- Uitgerekend 21 november Mamsey (3e kind /1e ronde)- Uitgerekend 22 november Anna (2e kind /1e ronde) Uitgerekend 1 december